Hvad har du på dit skrivebord lige nu?

Kom lige til at se at mit skrivebord hvis trænger til at blive ryddet op.

Lige nu står her:

En dåse tørshampoo til missepels
En pakke med et HDMI stk.
Et stort rør med Smarties
En halv pose spejderhagl
Min mobil
En kop the
En blyant
En stak papirer / regninger :frowning:
En kalender
En tube lever paté til misser

Så mit skrivebord er snart værre end min håndtaske :høhø:

Nååå… Småting… Mit er værre:

En computer + skærm, tastatur, mus
Luftspray
Lampe
Næsten tom coladåse
en halv pose M&M’s
en halv kage
Et snart tomt glas med godbidder
2 pakker gærtabeletter
2 kasser med papirer og diverse ledninger
Min mobil til opladning
en skål med en kasket og mit kamera
Og naturligvis min smøger og et askebæger…

(Og netop Dérfor ville jeg have et stort skrivebord. Jeg foretrækker at alt er inde for rækkevidde! Nå, skulle man hente sig en cola mere? )

Jeg har heldigvis slet ikke noget skrivebord :slight_smile:
Så intet rod der :tihi:

[QUOTE=Barky;889029]Nååå… Småting… Mit er værre:

En computer + skærm, tastatur, mus

(Og netop Dérfor ville jeg have et stort skrivebord. Jeg foretrækker at alt er inde for rækkevidde! Nå, skulle man hente sig en cola mere? )[/QUOTE]
Glemte da min pc, mus og tastatur og et armbånd…og nu 2 katte.

ork det er ingenting mod mit.
Men det er også et stort skrivebord, ja faktisk to for det er i vinkel
En printer med en nullerputseng ovenpå, en Peter Plys kuffert hvori alle mine mis’ papire er i, 8 store samlemapper på række hvor der ovenpå ligger et tykt quiltet tæppe (en meget yndet soveplads) en nudansk ordbog, en liter appelsinjuice, en telefon en halogenlampe, et foto af mine to drengebørn (der er voksne), et Kamikaze-stempel, et Jyrak-konsulent stempel, to stålkrus med slrivetøj, en bakke med visitkort (andres) en samledims med alverdens papire, en dymomaskine, to skrivebordsunderlag…1 hvorpå min bærbag står og et underlag hvor jeg skriver, en rund dåse med alverdens skrammel…men den er med låg. OG en stak papire…kattemagasiner, MVK’s blad, Bicolour-bladet, en bøtte hånddesinfektion til den forestående fødsel, et stykke papir der allerede er udfylde med antal kommende mislinger hvor køn, tidspunkt, farve og vægt mangler OG…10 Iphone-tasker (som jeg ikke har fået lagt herind endnu)…undskyld Lotte

G Vi burde afsløre os selv med fotos… :tihi:

Jeg mener faktisk engang at der var sådan en tråd.

…og desuden
1 mislingekøberbog, en mislingenavnebog, en savannah/simba-bog og en kalender…åh jo…og 12 laserpenne, en pose med armbåndsvedkæng der er firekløver og en pose der er grisling fra Peter Plys og 100 plastikknapper…OG et krus æblejuice.
Det var vist det hele

En kalender, 4 eksemplarer af Kattemagasinet og 3 to-do-lister (privat, Racekatten, Haveforeningen).
Udover naturligvis det faste inventar :slight_smile:

[QUOTE=Vivi_Fletcher;889044]En kalender, 4 eksemplarer af Kattemagasinet og 3 to-do-lister (privat, Racekatten, Haveforeningen).
Udover naturligvis det faste inventar :-)[/QUOTE]
Har du lige ryddet op da …eller er du bare et ryddeligt menneske :slight_smile:

Det her:

:tihi::stuck_out_tongue:

Nå, men jg har altså ikke noget fysisk skrivebord - har min Mac i på sofaen… men her roder så også pænt meget… :ups:

Lige nu kan jeg meddele at der er flgn. omkring mig:

[ul]
[li]min Mac[/li][li]en halvfuld 1 1/2 l. cola + glas[/li][li]min tegnebog (eller kufferten som nogen kalder den)[/li][li]4 stamtavler + sundhedsbøger[/li][li]dyrlægeregning for vacc., chip af mislinger + kastration af Gaia & Jack (betalt :wink: )[/li][li]en pakke Perlutex[/li][li]en fjernbetjening[/li][li]min håndtaske[/li][li]min show kuffert[/li][li]stor mappe med div. papirer på kattene[/li][li]3 nye bluser til Julius[/li][li]1 bamse (Agnes’)[/li][li]et sæt nattøj (Agnes’) til udsmidning (for småt - igen suk)[/li][li]og selvfølgelig min iphone![/li][/ul]
… ja… rod… :ups:

/Mette

Ejer ikke et skrivebord, så det er så ret :wink: Men på mit sofabord, hvor jeg sidder med min pc er der fjernbetjening til tv og dvd, web cam, stamtavler, smøger og askebæger :slight_smile:

Jeg har egentlig et skrivebord, men det står på vores 1. sal.
Vi ryger kun i vores udestue + udenfor, så derfor sidder jeg ved et sofabord i vores udestue (for jeg skal nemlig ryge lige NU) :smiley:

Kaster lige et blik på bordet, og her er hvad mit øje skuere:
Min bærbare comp.
1 pk. Marlboro (fik et karton af mine søde svigerforældre, da de kom hjem fra Prag) + en lighter + et askebæger
En kande + et glas med hyldeblomstsaft.
En lysestage
Min kalender med mine arbejdstider
Et ringbind med vores dyrlægeregninger
Et brugt Sony Ericsson batteri til en mobillos - hvorfor pokker ligger det mon der? (jeg har en Nokia) og hvem mon snart fjerner det :tihi:
Og nu kom Xander lige op på bordet også. Så er det tid til hans aftennus :hjerte: Fast kotume, hver aften.
Så går der ca. 2 min. så kommer Diva også og siger miiiiiajjjjjjjuu, for så vil hun også nusses :hjerte:

Kenya! Hun lægger sig fluks ved siden af computeren, så snart jeg har sat mig. Af samme grund lyder computerens blæser ikke ret godt, for den er nok fuld af kattehår! Og af samme grund har jeg en kam og en strigle liggende ved siden af computeren, så jeg kan rede hende, hver gang hun kommer, for hun fælder frygteligt.

Men ellers har jeg kun standardting som printer, bærbar pc, lampe, notesblok og en lille stak papirer.
Og så en enkelt arkivæske med gamle postkort, jeg havde tænkt mig at sætte i rammer, når jeg en gang finder nogen, der passer. :slight_smile:

Rod - i stort set alle varianter og afskygninger. Burde rydde op men gider ikke :wink:

Med abyer i huset lærer man, at det bare ikke ligger ret længe.
Enten fjerner jeg det - eller også gør kattene :wink:

Sådan lige umiddelbart lige her og nu:

Min computer (skærm, mus, tastatur og to højttalere der ikke er sat til)
Fastnettelefonen
Lampe
2 nullerputter
1 foret kattetæppe
Batterioplader
Tom vandflaske
Halskæde
Plastbeholder med møllarver i :ups:
Tom pose Marshmallows
Tv-fjernbetjening
Pose med medicin hentet på apoteket i går…hvorfor er den ikke lige nået længere :gruble:
Pose med stof til burgardiner til lørdag…den skal der gøres noget ved i morgen
Kamera
USB-kabel til kamera
Dr- Beckmann fladskærmsrens
2 mikrofiberklude
Målebånd
Porcelænsengel
2 porcelænshjerter
De sidste par dages post
Læbestift
Ekstern harddisk
Roll-on
Spindel med tomme CD-rom skiver

…og så lige nu en Devi der tramper på tasterne for at blive nusset.

Og jeg skal vist også have ryddet op på mit skrivebord :tihi:

5 flybilletter, 6 forskellige løbende regnskaber, en tablet, en monitor, en vægt, et askebæger, et skriveunderlag, en bank mappe til et bestemt selskab, en bankdims til samme selskab, kredit kort til føromtalte selskab og en stak dimser til at sende post recommanderet til både indland og udland. Mit skrivebord er meget rydeligt.

skrivebord = sofabord

en kurv med dimser (blyanter etc)
en hårvoks
2 fjernbetjeninger
en tremmelåge til kattehule
øjendråber
2 lydbøger
en usb kortlæser
blok
kuglepen
høretlf
smørrebrædt m krummer
skål+ ske
kammerjunker
vægt
skål
kamera

og det er ryddeligt efter min standard… bor ved mit sofabord

skrivebord = sofabord

en kurv med dimser (blyanter etc)
en hårvoks
2 fjernbetjeninger
en tremmelåge til kattehule
øjendråber
2 lydbøger
en usb kortlæser
blok
kuglepen
høretlf
smørrebrædt m krummer
skål+ ske
kammerjunker
vægt
skål
kamera

og det er ryddeligt efter min standard… bor ved mit sofabord

Jeg har gudskélov ikke boet her så længe, så det er ikke slemt … endnu :cool:

1 tom vandflaske
Nøglekort til NemID
neglesaks og neglefil
1 flaske neglelak
1 blok og en kuglepen
Den erklæring den gamle udlejer underskrev, da jeg afleverede huset
En seddel med de nye udlejeres kontonummer