Jeg har lige modtaget pakke fra ZooPlus idag og misserne har fået dette Katzenhaus & Katzenhütten günstig online kaufen | zooplus sommerhus ![]()
4 nye vådmads skåle og 4 tuber kattemalt ![]()
[QUOTE=Tea;650501]For 3500,- blandet grus, tørt og vådt på zooplus.
Glæder mig som et lille barn juleaften, til pakken kommer! :høhø:[/QUOTE]
Det blev så til
[ul]
[li]Golden Grey Master 14 kg x 10
[/li][li]Acana Grasslands 7,5 kg x 2
[/li][li]Applaws kylling 7,5 kg
[/li][li]RC Maine Coon 31 10 kg
[/li][li]Bozita gelé mixpak 370 g x 64
[/li][li]Sanabelle Dental Snacks (25x20 g) x 4
[/li][/ul]
… det er sådan cirka “det sædvanlige”.
Så var der
[ul]
[li]En ny negleklipper (jeg mistænker drengene for at have gemt den gamle, et sted jeg aldrig finder den)
[/li][li]En masse filtre til fontænen
[/li][li]+ en ny pumpe til ovenstående
[/li][li]3 refills til LitterLockeren
[/li][/ul]
Og så overraskelserne (som jeg faktisk havde glemt)
[ul]
[li]Litter Scoop Big Mouth
[/li][/ul]

Den lader til at være god.
[ul]
[li]Grooming Glove
[/li][/ul]

Nøøj, den er god til løse hår!! Især Fnuggi har den taget enorme mængder pels af! (Pasformen er dog elendig, så det er lidt anstrengende at holde den på plads, når man bruger den. Regner med at sy den ind/til en af dagene)
[ul]
[li]Ceramic Cat Grass Bowl
[/li][/ul]

Købt for lidt bonuspoint.
Tør- og vådfoder.
Og sådan en her:
Det er deres 3. Men nr. 1 er forsvundet og nr. 2 har ikke flere ben :høhø:
Syntes nok, jeg havde set den før… ![]()
en legekammerat til Tino ![]()
Puha - det tør jeg slet ikke opremse på et offentligt forum :S det er en meget privat sag, og hvis manden havde indblik i de regninger der er blevet betalt, så ville han være yderst chokeret
og mene, at pelsdyret er møjforkælet.
Men jeg sørger for at sprede regningerne over et pænt stykke tid, bestiller lidt hist og her, så lægger han ikke mærke til den samlede sum jeg har brugt siden april måned da vi fik hende ![]()
PS. Hun er alle investeringerne værd, og des mere jeg kigger med herinde - des mere er der - Bina simpelthen ikke kan leve uden.
Mvh
Yvonne
Jeg kan ikke rigtig vise mit nyeste køb. Men det er en sterilisation, samt øremærke til Mojo.
For tændernes skyld.Grain free.Acana.

Vi har været ude i MaxiZoo og købe en hundeseng til pigerne. Den var sat ned fra 350 kr. til 99 kr.
Lige to billeder af den (og modellen Mojo);

-Det skal lige siges, at sengen er kæmpestor. Begge katte ville kunne ligge i den, uden at røre ved hinanden!
[QUOTE=Miss-CFK;659331]Vi har været ude i MaxiZoo og købe en hundeseng til pigerne. Den var sat ned fra 350 kr. til 99 kr.
Lige to billeder af den (og modellen Mojo);

-Det skal lige siges, at sengen er kæmpestor. Begge katte ville kunne ligge i den, uden at røre ved hinanden![/QUOTE]
Ja den er lidt stor men super flot ![]()
Jeg har lige fået en pakke fra zooplus ind ad døren med det her: (og 2 poser kattegrus)
1 madopbevarings pose
4 madskåle til deres vådmad
2 plastikmåtter til madskålene
Vi har købt 10 kg kattefoder fra MaxiZoo med rabat i sidste uge…
Jeg har lige spenderet en mindre formue på zooplus :høhø:
Misserne får en masse vådfoder, 20 kg tørfoder, en raindrop fontæne og lidt legetøj, så de kan klare sig nogle dage ![]()
Det sidste jeg har købt og som bliver indviet senere i dag er denne her skøøønne legemus til de små indianere:
En palle grus, 36kg tørkost og 192 dåser Applaws/Porta 21. Så nu klarer vi os lige et par dage(måske)
- godbidder
- aktivitetsbold
- kan ikke huske hvad der ellers kommer fra Tyskland den her gang
en omstilling af laasen til sovevaerelsesdoeren, som har en smaeklaas, som vi aldrig fik noeglen til… nu er laasen omstillet til at passe til vores hoveddoersnoegle:ok:
Seneste indkøb: 50 stålpløkke til det nye hegn - kr. 174,75
Før det: Stolpespyd, stolper, lægter, hegnstråd, kramper, skruer m.v.
I næste uge kommer vi så til el-udstyret. ![]()
2 klatrestativer og et nyt toilet.
Næste bliver 10 ormekurer !
En ny kattebakke.