Hvad har forundret dig i dag?

Det her klip, som en venlig adfærdsdims sendte til mig, har forundret mig og sat en masse tanker i gang

Øv, det ser ud som om man burde have lyd på det?

Ja hvorfor skulle rotter ikke også have en hyggelyd.

Sikke nogle fjollehoveder. :slight_smile:

Hvor er de søde, og sikke de hygger sig :smiley:

:wehuu::wehuu::wehuu:

De er søøøøøøøde…

Sjovt at den gerne vil kildes på maven -høhø

Idag er jeg blevet forundret over hvor hurtigt min mand kan få blækken i farvepatronerne til at fordampe, når han lades alene i kontoret med en masse online billeder af motorcykler, som så pludselig ikke er online mere, men on papir. :thumbdown:

Det kunne jeg da godt have fortalt ham, at rotter laver hyggelyde som mange andre dyr. Har trods alt gået med rotter, om ikke på loftet, så på skulderen, i lommen og i hænderne i snart 6 år på mit arbejde:tihi::tihi::tihi:
Knus Elin

Også på loftet?

hihi

Griner de også Elin:-)

[quote=lenschow;176582]Også på loftet?

hihi

Griner de også Elin:-)[/quote]

Hov hov ikke fræk, du ved udmærket godt jeg ikke har rotter på loftet:fløjte::fløjte:
Knus Elin

Jeg forundres over min svigerfar for, jeg ved ikke hvilken gang.

Han kom brasende i formiddags for at hente et eller andet til at oplade et eller andet. Da han kom er jeg ved at lave mig en kop chokokaffe, fordi jeg fryser lidt. Med det samme udbryder han: “Hvad har du der? Du skal da bare tilbyde noget”. Jeg sætter kedlen til at koge endnu engang og tager hurtig-kaffen frem og stikker manden en REN ske fra skuffen…!

Hvad gør han?! Tager gud-hjælpe-mig en beskidt ske fra vasken (den jeg har brugt til at øse vådfoder op til Bølle, og bare ikke lige har fået skyllet ordentligt af, da kl var 4.45 da han absolut skulle have morgenvådfoder!) og stikker den i kaffen for lige at løsne det…
Havde bare lyst til at skrige! Hvorfor kunne han ikke bruge den rene ske jeg gav ham i hånden?! Så nu er der gået et helt glas hurtig-kaffe til grunde herhjemme, fordi han valgte at stikke en våd OG beskidt ske i kaffen, og det vil jeg altså ikke byde mine gæster… Oven i det nåede han at kalde mig en gimpe og hønemor pga. katten! OG så gik han ind med træsko på!

Sidst han var her nåede han at placere en stor fedtet finger på linsen af mit nye kamera…

Hmm… Gad vide hvornår min grænse nåes på det punkt :?

[QUOTE=Bølle-missen;176678]Jeg forundres over min svigerfar for, jeg ved ikke hvilken gang.

Hmm… Gad vide hvornår min grænse nåes på det punkt :?[/QUOTE]

jeg har lige læst dit indlæg og jeg er nu forundret over hvor tålmodige nogen mennesker er…

jeg vil ikke begynde at skrive om den død og ødelæggelse der var kommet over det hoved der havde opført sig sådan i min nærhed, så jeg nøjes med at forundres over at nogle mennesker er så fantastisk tålmodige som dig

-kramer

[quote=Battlestar;176830]jeg har lige læst dit indlæg og jeg er nu forundret over hvor tålmodige nogen mennesker er…

jeg vil ikke begynde at skrive om den død og ødelæggelse der var kommet over det hoved der havde opført sig sådan i min nærhed, så jeg nøjes med at forundres over at nogle mennesker er så fantastisk tålmodige som dig

-kramer[/quote]

Det var heller ikke helt frivilligt, at jeg ikke hidsede mig op.
Søren er først nu efter mange mange år begyndt at have noget der ligner et forhold til sin far. Så hjælper det jo ikke noget, at står der og hidser mig op over kattemads-skeer i kaffen, vel? :prut: Jeg ved godt, at der selvfølgelig er grænser for hvor meget man skal finde sig i, også selvom det er for familien, men lige præcis med den mand og alle hans humørsvingninger og mærkelige følelse af rettigheder, så vil jeg slet ikke begynde på noget… Så hellere :rulleøjne: et par gange og ånde lettet op når han er gået. For derefter at -grrrierdumme over de beskidte pletter på gulvet og kaffepulver i hele vasken.

[quote=Battlestar;176830]jeg har lige læst dit indlæg og jeg er nu forundret over hvor tålmodige nogen mennesker er…

jeg vil ikke begynde at skrive om den død og ødelæggelse der var kommet over det hoved der havde opført sig sådan i min nærhed, så jeg nøjes med at forundres over at nogle mennesker er så fantastisk tålmodige som dig

-kramer[/quote]
Gitze, mod dumhed kæmper selv guderne forgæves :slight_smile:

Hav tålmodighed og tilgiv dumhed. Det giver fred i hjemmene og i familien :slight_smile:

At et knus fra en person jeg kun kender fra nettet kan betyde så meget :slight_smile:

Det var en fantastisk oplevelse at møde både Sine Gry og Hanne (Nevadaisy) in real.

De var begge to som jeg forestillede mig at de ville være, og det var så dejlig at finde ud af at jeg ikke havde taget fejl :thumbup: