Hvad har I lavet i dag?

Jeg vågnede først ved 9.00 tiden (måske lidt før) og så kunne jeg se, at vejret var kanon godt.

Jeg fløj ned i køkkenet og lavede kaffe (og lige en bemærkning til Anne - nej jeg havde ikke svampe på fødderne :tihi: ) fik tøj på, og så ville jeg ellers køre til bageren.
Pludselig stod Nicolaj i stuen - fuldt påklædt, og spurgte om jeg skulle køre på motorcyklen. Tjooo det var da planen. “Må jeg køre med dig mor?” spurgte han så, og jeg tænkte bare YEES

Jeg fik køretøj på ham, og fik selv mit køretøj på. Karsten var på det tidspunkt kommet op, så han hjalp til :ok:

Såå skulle vi til bageren. Jeg har det sådan, at Nicolaj skal holde fast i mig, for det var første gang han skulle prøve at køre med mig. Vi kom op på Yammi, og så kørte vi ellers afsted.
Selvfølgelig valgte jeg en bager LAAANGT væk, så vi kunne få en længere køretur. Jeg kørte bare stille og roligt, og da vi kom frem til bageren, spurgte jeg ham, hvordan han synes turen var.
“Altså jeg var lidt nervøs, første gang du kørte stærkt (jeg kørte 80 på landevejen), men det var rigtigt fedt mor”.
Da vi kom hjem - efter en lille sviptur gennem nabobyen - sagde Nicolaj stolt “mor du kører bare så godt. Jeg var slet ikke nervøs anden gang” :wehuu:

Iiih jeg elsker sq mit barn så meget. Han var sååå stolt over at køre med MOR - og hvor var han bare sej nede i byen, da han gik der i køretøjet. :hjerte:

Da vi havde spist, gik jeg i haven og KNOKLEDE som en gal resten af dagen. Iiih vi har en fiiiin have nu :wehu:

Hvad har I lavet i dag?

hehe… Dejligt at han nød turen med dig…

Glæder mig for vildt til at jeg skal hente min kawa i påskeferien…

Jeg har brugt dagen på kattefremvisning i maxi zoon i Egå… Rigtig hyggeligt…

[quote=Sussie;160614]hehe… Dejligt at han nød turen med dig…

Glæder mig for vildt til at jeg skal hente min kawa i påskeferien…

Jeg har brugt dagen på kattefremvisning i maxi zoon i Egå… Rigtig hyggeligt…[/quote]

Deeejligt :smiley: jeg kan godt forstå du glæder dig. Hvilken model er det??
Karsten venter selv på sin nye VFR, som han skal hente på onsdag… :wehu:
så skal vi alle 4 ud og køre en masse ture.

Det lyder hyggeligt med en kattefremvisning. Det er en del år siden jeg har prøve det.

Mad og vandskåle-rengøring, dele kyller ud, skifte sengetøj, tømme opvaskemaskinen, pille vasketøj ned og sætte sengetøjet over, i bad, ud at købe sofabord, og handle, hjem og pakke vare ud, fik "hjælp sædvanen tro :pote: spise forsinket middagsmad, tømme kattebakker, hænge vasketøj op, rive blade sammen ude i haven og gemalen kørte trillebørene frem og tilbage gik det. Ind og støvsuge, skifte sofaborde rundt i huset, støvsuge stuen, Poul laver aftensmad, mens jeg taler med Tombolinas ejer, sy burgardin og nu er jeg træt :besvimer:

Vi har været i haven i dag og rigtig fået ryddet ud i ukrudtet. Derefter fik vi støvsuget og vasket gulv inden for. Så fik vi vasket misser - Ochta, der bare trængte, og Bugatti og Mercedes, der skal på hobbyudstilling i Brørup i morgen. Sidst men ikke mindst fik vi lækker grillmad og hjemmelavet kartoffelsalat, så det har været en god dag med masser af aktivitet :smiley:

Da jeg gik i seng i går havde jeg egentlig en skummel plan om at jeg ville have været tidligt oppe og stå og vinke farvel til min veninde der drog til England for at arbejde et år…men jeg kom vist til at sove et par timer for længe.

Til gengæld fik jeg den mest forfærdelige lyst til en tur ud i det blå, så jeg lokkede lidt med de to mænd i familien og det endte med en tur i Randers Storcenter efterfulgt af en tur på Grønvang Grill og årets første gammeldaws isvaffel :savle:

Det blev så også lige til en ikke-planlagt tur forbi min far hvor jeg fik lov at klippe herren (han trængte godt nok også gevaldigt) imens min bror gav førstehjælp til hans computer.

Vi kvitterede ved at tage hans bil med hjem…det kunne jo være vi fik lyst til et eller andet i morgen formiddag :tihi:

Har lige spist pizza fra det lokale pizzaria sammen med brormand…vi kom jo pludselig sent hjem, og lige nu sidder han i min lænestol og nusser misser og kigger fjernsyn. En dejlig slutning på en skøn forårsdag :ok:

Hold da op så aktive vi alle har været i dag :besvimer:

Men hvor er det dog skønt :wehu: Solen skinnede super flot i dag, og jeg tror at sommeren er STÆRKT på vej. Hvem kan undgå at blive smilende på sådan en dag :wehuu:

[quote=Annette O;160618]Deeejligt :smiley: jeg kan godt forstå du glæder dig. Hvilken model er det??
Karsten venter selv på sin nye VFR, som han skal hente på onsdag… :wehu:
så skal vi alle 4 ud og køre en masse ture.

Det lyder hyggeligt med en kattefremvisning. Det er en del år siden jeg har prøve det.[/quote]

Jeg har mig en dejlig kawa GPZ 500s… Min bror skal lige give den et olieskift, og så skal jeg hente den hos svigerforældrene hvor den har hygget sig i vinter…
Det bliver dejligt med en tur…

Lækkert med ny cykel til Karsten, den må vi se billeder af når den er kommet hjem…

Jeg har väret paa arbejde hele dagen…
10 timer…
puha det var haardt… men naaede lige at komme hjem i aften, til selv at faa min pige lagt i seng.
Godt at det ikke er hver dag jeg arbejder med en saa lille pige hjemme…
jeg savner hende godt nok noget…

Jeg stod sent op idag. Vi havde gæster til lidt sent i går, så ingen stod synderligt tidligt op. Så gik jeg i gang med at lave brunch. Rasmus havde bestilt æg og bacon, og da det også er min favorit morgenmad/brunch siger jeg jo aldrig nej til det. Rasmus kom ud ca. 22 sekunder efter jeg var startet, så han hjalp med at røre æg og stege bacon.
Efter endt “morgenmad” skulle jeg om i landhandlen efter mere hundemad, så jeg spændte de to vimse vapser foran vognen og så gik mig og Gitte ellers over efter mere mad. Hold da op det var en … eh … spændende tur.
Herefter gik turen op til svigermor, men jeg blev så drøn dårlig. Har snottet et par dage og i dag var det bare for meget. Jeg kunne ikke få luft ordentligt, havde ondt i hovedet og næsen og har generelt haft det helt ad h****** til, så det endte med jeg sov på sofaen hos hende, mens de andre hyggede.
Nu sidder jeg bare og prøver på at tage mig sammen, så jeg kan gå i seng. Er helt ødelagt og håber bare jeg bliver rask snart, for hold da op det er deprimerende ikke at kunne se noget fordi vandet sprøjter ud af dem i lårfede stråler.

Laaaang tur med vufferne i det gode vejr…
Derefter pc-tid - skulle have styr på bestillinger og den slags efter pc-crashet tidligere på ugen… samtidig lidt kiggen på Kattegale…
Så endnu en tur med vufferne…
Og derefter opstilling af stand i Hvidovre/Friheden til BiColourens hobbyshow i morgen. Knoklearbejde men i dejligt og hyggeligt selskab…
Aftenen tilbragt med to gode veninder… og nu tilbage på pc’en efter en kort aftentur med vufferne.
Alt det kedelige med vask, fodring, bakketømning osv blev overladt til Jan -tihi

Jeg har været til general forsamling i Norsk Skovkattering, det var meget hyggeligt :slight_smile:

Blev valgt som suppleant, så glæder mig til at være med bag scenen lidt :slight_smile:

Min lørdag er gået med:
Vasketøj - vasket 3 maskiner
Gjort badeværelse rent, inkl renset stoppet afløb (Fyldt med hår, hvoraf det meste ikke er mit-brækkesigmen overboernes. Der er ikke fald på afløbet fra mig, det løber vandret ind til naboen, og løber sammen med hans rør. Men fra overboerne er der fald på, så vores afløb løber sammen, og deres skidt stopper mit afløb-brækkesig)
Gjort rent i stuen

Og så slappede jeg ellers af og havde PC-tid, og så film i TV. Ikke en supergod film, men så den dog til ende.