Hvad har i lavet idag?

Jeg har klippet hæk, ja faktisk så meget så man næsten ikke kan kalde det en hæk mere -høhø så imorgen skal vi havde det hele på genbrugsstationen…det bliver altså også hårdt, for der er meget der skal flyttes. -mai

Her er noget af det…

Så har jeg handlet, nusset misser og skrevet lidt herinde…

Hvad med jer?

Scannet putteren for vira, været nede vede bageren, fordi jeg troede, jeg skulle købe mælk, skrevet herinde og på andre fora, skrevet på min historie … hm, ja ikke mere. -engel

Jeg har ikke lavet en dyt, for manden tog afsted tidligt i morges for at besøge sin far, så jeg har taget en drivert dag. Så Claus er i Lystrup, Århus og de er til fodboldkamp med Brøndby -øøøvvvs
Nå jeg troede jeg kunne sove lidt længere, men næh nej, der lød mærkelige dunkelyde fra køkkenet og jeg var tvunget til at stå op. Og hvad ser jeg, Quini, ja hvem ellers, har hevet de æbler, jeg har plukket fra vores træ, ned på gulvet og spillede nu bold med dem rundt omkring [smilie=hate-boid.gif]
Han samler virkelig sammen -muhaha

-nananana det er da fordi han ville med til fodbold og se Brøndby få tærsk, han stjal sin helt egen “bold”
I øjeblikket drysser bittesmå æbler ned fra vores træ og jeg kaster dem på livet løs hen ad græsset op i luften og så langt jeg kan og så drøøner ISÆR Ranya og Pepita rundt som skoldede prutter efter dem…idrætsgrenen kalder vi æbleskud [smilie=hate-tunz.gif]
Men de er også noget nær lige så TÅSSIGE som Qunigo/Quini.
Det ligger i genetikken -xxrotflmao

Nåh ja…jeg har gjort hønsehus rent, tømt kattebakker, sat vaskemaskinerne over (har to…1 til dyrenes tøj og 1 til vores) hængt vasketøj op, lagt det fra igår sammen, redt seng, lagt den i uorden igen sidst på eftermiddagen da jeg lige tog en powernapping med 6-7 misser, lavet aftensmad, støvsuget, haft besøg af et hold MCO-opdrættere, besøg af min dyrlæge og hans datter der skulle hente Rasmis der har været i MCO-SFO, mens Katrine og morfar var til bryllup igår, vandet blomster, set en smule OL, syet 2 nullerputsenge til Susanne/kadddyy, gjort vand- og madskåle rene og lige om snart skal opvaskemaskinen tømmes.
OG…jeg har ferie tra-la-la [smilie=hate-bravo.gif] det er lige før jeg ikke kan tro det, men jeg skal IKKE på arbejde imorgen -breakdance

Jeg har sovet for længe…men nu er det jo også kun søndag en gang om ugen :stuck_out_tongue:

Så har jeg siddet her foran computeren og blomstret, før det var tid til 1½ time i vaskekælderen i selskab med min bror. Derefter lidt mere blomstring på pinden her imens jeg plukkede hvide hår på Niggi hver gang hun kom forbi.

Lidt tv er det også blevet til - og en hjemmelavet pizza til aftensmad…og nu sidder jeg og prøver at justere tankerne til at jeg skal tidligt op og afsted i praktik i morgen -rulleøjne ville da meget hellere være hjemme ved mine mislinger…

Jamen mor, hvad skal de da ellers bruges til? Da ikke spises puuuhaaaa
-pote

Så er det da godt du har FERIE når du skal nå så meget -høhø

Jeg har vasket tøj i lange baner, støvsuget og vasket gulve, og så har jeg vært i haven og nydt det gode vejr :slight_smile:

Som Z-menneske så står man sent op…kl 14 gik først i seng kl 07 -høhø … efter kaffen så jeg kunne blive menneskelig -rulleøjne har jeg brugt resten af dagen på at vaske bil, da den skal synes i morgen…hader virkelig at gøre rent :frowning: …derudover har jeg brugt meget tid på at forklare Lucky, at han er al for lille til at hoppe ud af kattelemmen -what men pokker mig om bæstet vil høre efter…ikke engang truslen om at vores overbo…måren…vil syntes at han er en lækkerbiksen kan få ham til at lade være, så nu skal han mandsopdækkes indtil han bliver stor nok :S
Lige nu er Mark igang med at lave mad, så vi skal spise om en halv times tid…lækre bøffer med masser af grønt :smiley: …resten af min dag…indtil kl 5-7 stykker skal gå med vasketøj, lidt tv, lidt legen med computeren, lidt læsning og en masse pussenussen med misserne, som de hver især har lyst til det -love

Ej Deniiiiiiiiiiiiiise du sku ha været med… jeg ville da godt gi kaffe :stuck_out_tongue:

Jeg har heller ikke lavet nogetsomhelst i dag. Drak morgenkaffe foran computeren indtil min telefon pludselig ringede kl 15. -øøøvvvs -engel

-LOL Det er famer et luksusliv at være studerende. Men det er altså også vildt så smadret man kan være dagen efter en udstilling. Nej - hele min dag er faktisk gået med at kigge stamtavler.

[bigloony] -rulleøjne -love

PS: Og det er så mandag vi taler om nu. [bigloony] -thumbs

Ej Deniiiiiiiiiiiiiise du sku ha været med… jeg ville da godt gi kaffe :P[/quote]

Ja for søren, der bor du jo. Men han overnattede hos familien, og så måtte jeg, gladeligt, blive hjemme hos misserne :smiley:

Dagen idag er gået med at flytte alt haveaffaldet til genbrugsstationen og så ellers ryde op bagefter…

Jeg er godt nok smadret nu og syntes jeg fortjener et glas meget kold champagne -skål

Jeg tog på arbejde i formiddags, men måtte ved 14.30 tiden smide håndklædet i ringen og køre hjem på grund af ondt i armen.

Siden har jeg hapset nogle piller, ligget og slappet af i sofaen og fulgt lidt med herinde på kattegale.

Manden har lovet at lave aftensmaden, så jeg kan bare sidde og gasse den lidt herinde eller foran flimmeren.

I dag har jeg rent faktisk fået lavet lidt - til forskel fra i går :smiley:

Vækkeuret ringede 7.30 (og det kunne det bestemt ikke være bekendt) og efter morgen-toilette og to bybusser der kører i vidt forskellige retninger, sad jeg på min pind på min praktikplads klokken 9.30. Og så var det jo ellers med at knokle på, kun afbrudt af den store fælles frokost - i dag med dansk bøf med tilbehør (af økologisk oksekød fra en af stedets egne økologiske køer -øøøvvvs ) - og så var der fyraften 14.10.

Derefter ind og møde en veninde til et stykke kage og varm cacao i Føtex’ cafeteria og en tur i Blå Kors med hende bagefter (hun manglede tallerkener…og alt muligt andet viste det sig :stuck_out_tongue: ).

Fik et lift hjem med min far og bror, så det blev lige til lidt dagligvareshopping i Lidl og nu sidder jeg så lige her og slapper af imens jeg overvejer om jeg gider hjemmelavet pizza igen i aften eller om jeg skal forsøge at finde på noget andet…

Og så har jeg et lille kattetilbehørs-projekt liggende som jeg skal have kigget på - hvis kattene ikke gider bruge det jeg laver, bliver det sat til salg -thumbs

Jeg har været i Herning med min lille Bøffe dreng :frowning: Han skulle have ordnet tænder, og da min egen dyrlæge mente han nærmest er døden nær ville han ikke gøre noget ved det, så jeg måtte jo andre steder hen (hvor de så ikke ligefrem mente det samme)

Så har jeg (eh rettere Henning har) fået 4 nye husdyr… 1 par dværg gurami og et par kysse gurami. Blev enormt dårlig på vej hjem og måtte holde ind til siden et par gange.

Har så sovet et par timer på sofaen, og er stortset på vej i seng - igen…

Jeg har lige været nede og handle… og jeg gjore det igen, igen, umm der var flæskesvær i brugsen, i ved dem slagten selv laver, jep, jeg købte en stor bakke… som jeg har delt med Line, min husmisling… hun elsker flæskesvær…

jeg har altid en pose i skabet, for hun er hurtig til at smutte ud af døren… Men så nopper jeg posen og rasler lidt med den, og vups så kommer hun hoppende med fuld fart… jubbiii weeeee flæskesvær…skørre skønne kat

Jeg begyndte dagen med at stå op…det er en god vane -breakdance Køsse mislinger og så blev alle kigget i øjnene…og der blev kastet nogle kyller rundt om i haven og løbegårdene.
Så i bad… køsse lidt igen på mislinger…finde Mandalay og over og få hende røntgenfotograferet for antal mislinger. Hjem igen (glemte foto’et…det henter jeg lige om snart)…ordne vand og madskåle, køsse lidt mere… ordne kattebakker, vasketøj og støvsuge hele hytten nedenunder.
Køsse lidt mere OG veje…153, 170, 172 og 187 gram vejer de…dem jeg køsser på.
Så skulle gulvene vaskes og stuegulvet ligeså.
Og NU skal jeg over og fylde min bil med Benzin, hente føromtalte røntgenfoto, på posthuset med en ORDENLIG stak nullerputsenge…inden de lukker kl. 17…og til Vejle og hente Hansen, som skal være Silkeborgenser fra iaften. NÅR hun er blevet det, går turen til 2 af mine mislinger…de skal have noget grus…at pølle i. Når jeg kommer hjem skal der lige ses i øjne igen OG køsses OG vejes og så skal jeg vist i seng -uh

Brita… -love skønt indlæg…