Hvad har i lavet idag?

Jeg har været på arbejde og har i fællesskab med chefen pakke alle de nye varer ud til næste uge - det var nogen hyggelige timer :slight_smile:

Og så var der en kunde som mente hun skulle vælte et par flasker skyllemiddel, hvilket reulterede i at jeg måtte gøre 3 hylder rene for skyllemiddel samt fjerne alle de varer som havde taget skadet og blevet indesmurt i det skidt… Det tog dælme lang tid, for føj hvor sådan noget skidt kræver rent, sæbefrit varmt vand…

Hader sådan nogen kunder - hvorfor kan man ik bare tage det som står øverst så man ikke skal grave efter det og vælte alt andet… [smilie=hate-boid.gif]

Jeg fik slæbt mig over i Rosengårdcenteret og handle lidt godt til børn og misser -thumbs

Jeg har kæmpet for at grave mit telefonstik fri, da jeg i dag skiftede Internet-og telefonudbyder, så der skulle lige skiftes hardware ud.

Og hvis jeg nu fortæller at mit enlige telefonstik sidder på væggen ved siden af min altandør - under/bag en høj kommode der var dækket af diverse kasser og sække der skal sorteres til enten genbrug eller min kælder, så kan I nok forstå at det var svedigt og hårdt arbejde -waytohot

Nu har jeg tjekket at skidtet virker tiptop - og er ved at være kølet af, så nu må jeg hellere begive mig tilbage for at skubbe kommoden på plads igen og forsøge at sortere lidt i de sække og kasser imens jeg sætter lidt på plads.

Men så har jeg også sat min spritnye trådløse telefon i -thumbs - og informeret min bror om at jeg kommer ned i brusebad i aften (hjemme hos mig hedder det etagevask - mit badeværelse er så småt at bruseren sidder over toilettet, og jeg har for mange ting derude til at have lyst til at tænde den -blåblå )

Aftensmad orker jeg slet ikke at tænke på endnu.

Tja det sædvanlige, stå op, møzze misser og sørge for mad, bakke og vand. På arbejde, til møde, læse kattegrupper, lave en smule arbejde. Hjem og gøre klar til kyllingefillet i ovn med grøntsager ovenpå. Og misserne skal lige have en tur i haven indimellem.

Nå ja, og besked fra lægen efter 3 måneder med 3-dobbel D-vitamin dosis.
“Dit Dvitamin er nu normalt. Nogle mener, at når man har haft lavt D-vitamin, så skal man tage Dvitamin fast - 1 daglig i
sommerhalvåret og 2 daglig i vinterhalvåret.”

Så det må jeg nok hellere holde mig til. Jeg er godt nok også længere og længere vågen om aftenen, måske næsten FOR vågen. I foråret kunne jeg sove fra kl 21 om aftenen, nu er den næsten over midnat hver dag :smiley:

Jeg har været hos frisøren, og efter jeg har fået redt det helt glat herhjemme, kan jeg se hvor skævt det er. Skal til stor fødselsdag på lørdag, så må hellere hen og klage i morgen.

Hilsen
Anne-Lykke

Jeg har hygget mig med lidt støvsugning, vaske gulv og masser af kaffe med min mand Peter… Vi venter gæster fra Norge lige om lidt… -velkommen

Og så har jeg været på sygehuset til kontrol med mit knæ - og sørme om jeg ikke fik lov til at støtte på mit ben nu… Uden krykker… -wehu -wehu -wehu Det var simpelthen noget at det bedste som er sket i dag…

Så har vi haft vores søde hund, Blade i bad… han skal jo være fin når der kommer gæster… [3dog-bone.gif] Og så skal vi bare hygge os hele weekenden og slappe af i gode venners lag -weee -danse

Har været i skole (kedsommeligt) og spist is (fy fy -sorry ), nusset tamrotter (totter) og misser og spist aftensmad. :slight_smile:

Orv i dag har jeg sovet efter nattevagt.
Nusset misser og killinger og så de kedelige ting som kattebakke og den slags.
Så gik jeg i bad for at blive lækker, skulle nemlig lige møde den nye kærestes far (En af de hårde ting ved ny-forelskelse ha ha) :stuck_out_tongue:
Nå ja så en lang tur i skoven og så afsted på job igen igen.
Bliver dejligt at komme hjem og ligge i ske med kattene til morgen.

Hvad fejler dit knæ, Lene -what
Brita (selv med dårligt knæ, derfor spørger jeg)

Kamikaze - Hvad er der så med dit knæ? :stuck_out_tongue:

Idag cyklede jeg i skole, bandede over lærerne, tog hjem igen 14:20, så på biblioteket med bøger på tilsammen 1000-1500 sider, så hjem igen og hente Bibelen (2363 sider -what), og så ned og købe en is og Halls, så hjem og nusse totter og misse-tatter. -love -love

I går fik jeg en time tidligere fri, så jeg kastede mig over bagning.
Jeg bagte 40 boller, 16 pølsehorn og 16 pirogger.

Super god træning til triceps musklen når jeg ælter og ruller ud.

I dag var jeg til genoptræning og jeg kunne selv bøje armen 80 grader da vi startede og efter fys havde haft fat i mig næsten 90!!! (har ligget på omkr 70 grader den sidste måned - 80 er det højeste jeg hidtil har været på).

Derudover arbejder vi på rotation af håndleddet. (jeg kan på nuværende tidspukt kun dreje op til “goddag”).

For pokker en lykkefølelse at se sin hånd være drejet om (med hjælp) og armen rette sig lidt herefter. Så nu skal jeg knokle med rotationen!!

Her til aften har jeg mega ondt efter den intensive træning, men har bare siddet og hygget på kattegale - det er ufatteligt så meget i når at skrive på en dag!!!

Om lidt vil jeg gå ned til min mand der putter - han er skidtmads i dag - putte mig tæt ind til ham sammen med Inuus og Chili og så Ziza ved siden af sengen og så læse i en god bog.

Livet er bare skønt :smiley:

Jeg har mistet 75 % af brusken omkring knæet… Så jeg har været krykhusar i 8 uger nu… -uha

Jeg har i dag haft min fjerde - og forhåbentlig sidste i denne omgang - sygedag i min praktik (har været så svimmel at jeg har rendt rundt som en fulderik :stuck_out_tongue: )

Det var dog blevet så meget bedre i dag at jeg rent faktisk har lavet noget.

Hen på eftermiddagen blev Niggi pakket i en transporttaske og så drog vi med rutebilen til Hobro, så tøsen kunne få taget sine sting.

Og så lige hjem og aflevere hende derhjemme og så har brormand og jeg ellers været på hyggetur i først Ikea og derefter Bilka. Vi er lige kommet ind af døren og nu spiser vi pizza sammen…

I dag har jeg gjort rent. Så ringede min mand og foreslog at vi skulle mødes nede ved et lille supermarked hvor der er en dejlig restaurant. Så der spiste vi frokost. Resten af dagen gik med at nusse misser, skrive lidt herinde og så holde øje med min mand. Han har været træt idag. Det behøver ikke at betyde noget, fordi han sov dårlig sidste nat. Her til aften tog han en hel sovepille, og jeg er næsten sikker på at han er frisk igen i morgen. Ellers tror jeg lige at vi kontakter hospitalet.

Igår til gengæld var jeg murearbejdsmand. Vi har en meget bred trappe der går ned til poolen. Der var der nogle af fliserne som var løse og andre der vippede op. Så mor her tog en hammer og mejsel og fik det hele løsnet, gammel cenment fjernet og så ellers lavet 3 spande cement, fyldt i hullet og lagt fliserne igen. Sluttede af med at fuge det hele.

Det var bare så varmt, kunne selvfølgelig have ventet indtil området var i skygge, men når noget skal gøres, ja så er det nu.

Nååjaaa så har vi også en viduskarm der er lavet af flisre. Den var brækket. så den hamrede leg også lige af og skal så have købt nye og sat ¨på.

Som husejer er der bare aldrig et tidspunkt hvor man kan sige at nu er der ikke mere…der er altid noget der skal laves -mai