Hvad hedder jeres katte?

[QUOTE=DK Sugieh;1315721]Jeg har haft MANGE misser gennem mit hjem både i kraft af mit opdræt men også fordi jeg har haft katte siden jeg var 10 -11 år :slight_smile:
Jeg har haft 3 x Mis :tihi: Det er sådan et godt navn :smiley:
så har der været en Tarzan, Mismus, Mormis, Trok, Berta, Sorte, Bob x 2, Kaya, Rose :hjerte:, Dione, Lucky
Mine nuværende katte hedder Sugieh, Brian (Ténébrion), Hildi (Broomhilda von Shaft) og Fatal (Femme Fatale)
Jeg har haft kuld med navne fra Matador, Godfather, Inglorious Basterds, Django unchained, Far and Away og Life of Brian :slight_smile: og så et hittekuld hvor der var en Frida, Kraka, Bollen aka Kejser og så en som jeg ikke længere husker navnet på :)[/QUOTE]

Af en eller anden grund har jeg den sidste måned tænkt på hvad den pige der forsvandt hed… og når du skriver navnene ved jeg der var rose…
jeg ved ikke hvorfor jeg har tænkt på det, men jeg kom bare til at tænke på oplevelsen af at føle noget mangler, og af en eller anden årsag blev et billed af rose ensbetydende med den tanke (og så er det træls at man ikke husker navnet på katten)

Her bor:
Ticked (Vivaldi), tabby ( vivera) søster der ligner hinanden alt for meget og deres udseende viser navnet vist
Djintan (spidskommen på et eller andet sprog)
Rasmus (stamtavlenavet er chokoladetrøffel på finsk)
Musling alias musse
Indi (stamtavle indigo)
Velcro alias lauras kat (lauras kat kaldes han dog ofte når han står med hoved i en gryde og spiser sovs)
Hercule alias MIiiiiiiiiiiiinnnnnn (er datter på 1,5 år kat, og for hende hedder han min…)
Og så er der
Ny (på stamtavlen hedder hun ny, så selvom hun er på vej mod 9 år er hun ung fordi hun er så ny)

Katte der er gået over regnbuebroen:

Nicky - blågrå huskat
Sabina - stribet huskat
Ferina - vildtfarvet aby
Nikita - sort huskat

De to katte, der beriger mit liv nu:

Robin - rød huskat
Elias - blågrå huskat

Missemor - Mors kat da jeg var bebs
Tiger & Tutter - Mor ville have en Tiger, men hvad skulle nr 2 hedde?
Min søster var 3, så meget Bjørnen i det blå hus, hvor der vist var en mus ved navn Tutter, og katten havde en tut-næse… :tihi:
Nuværende : Ludvig. Igen, min søster. :høhø:

Har ikke medtaget pasnings-misser.