Hvad hedder mønsteret på denne kat

En lille, smuk kat, vi så i går - hvad er det for et mønster hun har?

Hun er ret spøjs i mønsteret.
Umiddelbart vil jeg dog stadig sige sort tortie klassisk tabby med hvid (klassisk tabby= blotched tabby, hvis du kender det udtryk i stedet) :slight_smile:

ENIG…det er en HELT vildt flot hunkat. Hun er en f0922 om hun også har sølv er jeg lidt itvivl om…tror det ikke, men hendes kropsstriber er lidt spøjse i farverne, men hun ER fantastisk

Hun er godt nok smuk :iloveyou:

Jeg synes også hun var så flot, at jeg blev nødt til at tage nogle billeder af hende. En lille fin dame, var hun. Med de sødeste små mijaver :wehuu:

Britta - Hun er rigtig flot. Så lige det andet billede du også har lagt herind :slight_smile:

Jeg tror i øvrigt ikke at hun er sølv :slight_smile:

Jeg tror det heller ikke, Eva…men fik dog tanken. Hendes striber på siden er meget underlige farvemæssigt…det virker nærmest som om hvert hårstå har enten to farver eller farvebånd. Hun er GODT NOK ikke en mis man se mange af.

Brita - Du har ret i at hun er meget speciel at se på :slight_smile: Smukke mis

Jeps…og sådan en tortie må der da meget gerne være på vej her i huset :wehuu:…det ville slet ikke gøre noget…heller ikke om der VAR sølv involveret (Tabta er smoke, nemlig)…og de hvide poter er også med :rock:

Brita - Det håber jeg da at der er så :slight_smile: Jeg er jo så heldig at jeg allerede har sådan en :hjerte:

Årh, hvor er hun smuk :wehuu:

Hold da op, hvor er hun utrolig flot!!!

Cats og Conni

Er der noget Bengal i den.

Ligner meget marblemønsteret på bengalen

Felis - jeg ved faktisk ikke hvad der er i hende. Katten bor på en højskole i Stensbæk Plantage som “gård-mis” sammen med andre “almindelige” katte :slight_smile:

Wauw :wehuu:

[quote=Felis;422840]Er der noget Bengal i den.

Ligner meget marblemønsteret på bengalen

http://www.hdw-inc.com/likita1.jpg[/quote]

Jeg kan godt se hvordan man kan få ideen, men jeg tror nu mere at det drejer sig om at hun ikke har alle linierne i mønstret, og hun derfor ser atypisk ud.
Som denne skønne bette tingest, der ikke er ens på begge sider :slight_smile:

[quote=Felis;422840]Er der noget Bengal i den.

Ligner meget marblemønsteret på bengalen

http://www.hdw-inc.com/likita1.jpg[/quote]

Enig jeg ville gætte på Seal Sepia marble eller seal mink marble :slight_smile: