Hvad hører du nu og hvad vil du ha med på en øde ø?

Kunne godt tænke mig at finde lidt mere udaf hvad folk herinde finder interessant…

For tiden…
Musik/Sang
For tiden skamhører jeg denne sang, må ha været 100+ afspilninger sidste uge, og er i seriøs overvejelse om man skal ta turen til Hamburg for at høre dem, sidst jeg var til koncert med dem, er knap 2 år siden, hvor de blæste mig væk, kendte dem ikke, så løb ud og købte de 2 cd’er de havde udgivet. Gothminister - Dark Side

Film
Har været så heldig at ha haft muligheden for at se The Wrestler og hvilken film. Hvis den ikke løber med 2 Oscars så er der snyd med i spillet. Mickey Rourke er uden tvivl min favorit til titlen som bedste mandlige hovedrolle, Marisa Tomei som bedste kvindelige birolle ligger også til højre benet. Bossen Bruce Springsteen blev i mine øjne snydt fo en nominering for hans titelsang til filmen. The Wrestler - Ruhm, Liebe, Schmerz (2008) - IMDb

Bog
Hvem har tid til at læse, men skal dog kæmpe mig igennem 400 sider om OTM telefoni system da jeg har overtaget det ansvar på arbejdet

Alltime, hvis man nu strander på en ø og kun må ha en med af hver!

Musik
Den bedste danske cd der uden tvivl nogensinde er udgivet. Mercenary - 11 Dreams. Som titlen antyder er det 11 små mirakler der ligger på den cd som kan hører igen og igen, hvergang lærer man lidt nyt. http://www.metal-observer.com/articles.php?lid=1&sid=1&id=7869

Film
Eternal Sunshine of the Spotless Mind. Beviset på at jeg bare er en mærkelig snegl, men den kryber på en eller anden forunderligvis ind under huden hvergang. Jim Carry som seriøs skuespiller, han skulle prøve det noget oftere, han kan jo godt. Vergiss mein nicht (2004) - IMDb

Bog
American Psycho, begrundelse, tjoo det er den eneste bog jeg nogensinde har læst fra ende til anden uden at snyde. American Psycho - Wikipedia, den frie encyklopædi

Så ved i lidt om min smag, kom med jeres :rock: