Hvad kan du bedst lide ved dig selv?

Ja lige som en positiv modsætning til den tråd om hvad man ikke kan lide ved sin krop, så kommer denne tråd om hvad man godt kan lide ved sig selv…om det er fysisk eller mentalt er op til personen selv…

Jeg kan godt lide at folk ved hvor de har mig, jeg siger altid tingene lige ud…
Jeg kan godt lide min ryg, synes den er flot om sommeren med lidt farve og så mine tatoveringer.
Jeg kan godt lide mine bryster, de sidder nogenlunde hvor de skal selvom jeg har ammet…
Jeg kan godt lide at folk synes jeg er omsorgsfuld…
Og jeg kan godt lide at jeg er så god til både dansk og engelsk at folk beder mig om hjælp…kan godt lide at gøre noget godt for andre…

:wehu::wehu::wehu:

Det hele… undtagen mine ører…

:slight_smile:

Jeg er generelt også ret godt tilfreds med mig selv :slight_smile:
Måske i erkendelsen af, at det er svært at lave noget om :wink:

Jamen, hvis ikke det var for min beskedenhed … så var jeg perfekt -engel

det eneste jeg ikke bryder mig om er

mit hår
min kuffert(maven)

[quote=Johnny;138703]det eneste jeg ikke bryder mig om er

mit hår
min kuffert(maven)[/quote]

Har du noget hår?? -LOL

Mange gode hilsner
Mona

[quote=Johnny;138703]det eneste jeg ikke bryder mig om er

mit hår
min kuffert(maven)[/quote]

det er ellers sådan en god hovedpude hvis en mand har lidt mave…perfekt til at stene film om søndagen…hvorfor tror du ellers jeg prøver at fede min mand op?ggggggggggggg

At jeg aldrig er syg - altså bortset fra nu hvor jeg har lungebetændelse -LOL

jamen der skal jo altid ske noget uventet ik…
Jeg var aldrig syg før jeg fik børn, men den første vinter jeg havde med clara lå jeg skiftevis med mellemørebetændelse og halsbetændelse hele vinteren…føøøj det er ikke sjovt når man så er alene med en bette skid på 6 mdr…og så var jeg blevet advaret om at sommerbørn altid bliver syge deres første vinter, og hvem var ikke syg…