Hvad kan jeg forkorte det til?

Nu flytter Eistibus snart ind - og jeg kan jo ikke kalde ham Eistibus.

Jeg så, at nogle af I andre havde lavet nogle fede forkortelser af jeres kattes laaaaange navne - har I forslag til, hvad jeg kunne forkorte Eistibus til?

Jeg får kun Ester og Busser og nej - det går ikke-LOL

Ice er for meget lig Ace…

HJÆLP:-)

Jeg overvejer dog at skifte hans navn helt. Hvis det sker, så ved jeg det, når jeg ser ham igen. Eistibus er Spådommens Engel - alle forslag til forkortelser modtages.

Han er en chokolade orientaler. Han bliver stor - vejer allerede ca 1,6 kilo (14 uger).

MVH

Herhjemme hedder de jo allesammen tussebus fra tid til anden, så her havde det være let nok.

Skal snart ud at cykle, så det kan være jeg vender tilbage med noget bedre i aften. :smiley:

tib?

Jeg synes helt klart han skal hedde busser eller bussemanden -LOL

Icy
Essie
Essy

Er der navne du foretrækker? Er der noget det skal minde om eller være i forhold til? eller en egenskab eller natur navnet skal udtrykke?

:):slight_smile:

Jeg synz, at Bussemand er et skønt navn - det kalder jeg naboens Buster - og han ser ikke ud til at det mindste imod det.

Han kan da hedde Sti:) altså sti fra eiSTIbus
Stib
Eis (ikke udtalt sim ice, men mere jysk:))
Ellers kunne han bare hedder Mr. Brownie:wehuu:

[QUOTE=~Prinsesse~;138691]Han kan da hedde Sti:) altså sti fra eiSTIbus
S[/QUOTE]

Sti tænkte jeg også på at foreslå.
Fordelen kunne så være, at der aldrig ville være nogen der gloede underligt, når man sagde, at man skulle skynde sig hjem og tilberede mad til Sti :smiley:

Sådan en chokoladeknap kan da KUN hedde MUS…chokolademus:wehuu:

Som Brita skriver så er han jo en chokoladeknap og kan kun hedde MUS, men selvfølgelig kan Frø, og Trøffel også gå an.
Noget helt andet, når han først er hjemme hos dig, ved du pludselig hvad han skal hedde, det fortæller han nemlig selv når han er kommet. Det har næsten alle mine katte gjort.
Undtagen Maggie, men hun bildte mig jo bare ind hun var en dreng:p
Knus Elin

Synes Eisi er et godt navn og nemt kaldenavn, og så smager det lidt af fugl.

ja eisi er da sødt…hvis det er for miget ala ace så kunne det også være eisti, så kan man da høre forskelss

Jeg ville kalde ham Esti :slight_smile:

MVH
Gitte

Eller Este…udtalt med et fedt jysk Æ i starten :tihi:

Ice-T -rofl

Tibus

Hvad er der i vejen med Eistibus?

Det er da et udmærket navn, efter min mening.

:wehu::wehu::wehu:

Hvorfor giver du ham ikke bare et helt nyt navn? Hvis du ikke synes du kan kalde ham det :slight_smile:

Sookie hedder oprindeligt Annemona, men det synes jeg slet ikke passer til hende - det har hun alt for meget krudt i bagenden til at hedde :wink:
Derfor fandt jeg på et navn jeg synes passer bedre til hende.

Bybus :stuck_out_tongue:

eISTIbus … dvs Isti :ok: eller eisTIBUs dvs Tibu :ok: