Hvad kan jeg forkorte det til?

Esti eller Su-bit-sie (bagvendt:-))

[quote=Sheer;138655]Herhjemme hedder de jo allesammen tussebus fra tid til anden, så her havde det være let nok.

Skal snart ud at cykle, så det kan være jeg vender tilbage med noget bedre i aften. :D[/quote]
Nu er det blevet aften men jeg kan desværre ikke komme med et bedre forslag, for jeg kom ikke til at cykle for min cykel er blevet stjålet ( ! jep lige nede foran min hoveddør). Men det er jeg jo efterhånden så vant til. :venter:

Jeg vil krydse fingre for at det helt rigtige navn viser sig, når du først har ham hjemme. Jeg fik lige et syn, som sagde mig at det er sådan det bliver. :smiley:

(Det er dog i orden hvis I alligevel vælger at fortsætte tråden :cool: )

ET:)

Jeg ville kalde ham for Eisti fordi det er nemt at kalde… EISTIIIIIIIIII og så er det et let navn, hvorimod det er et tungt navn i mine øre at kalde ham Eistibus… det der bus får det til at lyde tungt.

Navne der ender på en vokal er ofte nemmere at kalde end navne der ender på en konsonant.

Derfor bliver min Bastian også kun kaldt Basse og Lillemand for Lille.

Tak for rigtig gode forslag:-)

Ice T fik mig til at skraldgrine - det kan han hedde, når han er ganster:-)

Eisti er sødt… når jeg ser det på skrift nu, så er det sødt.

Overvejer også at døbe helt om - Tino, Shady eller Ramses har spøgt.

Jeg VED det når han bor her.

Synes også Eistibus er et flot navn - det er bare så langt:-)

Tak for super forslag

MVH

Subsi -tihi

Jeg har et stk skarn der hedder Zafarrancho det er langt, det var lidt underligt i starten men vi har lynhurtigt vendt os til det.

Jeg syntes at Eistibus er et super fedt navn det er cool med noget anderledes.:rock:

Jeg har det HELT rigtige navn til ham. Han har farven, og han er med garanti FRÆK som ind i hæulede :tihi: og det minder om hans stambogsførte navn…
EDDIE

Det er faktisk et SKIDEGODT bud Brita:-)

Han ligner også Eddie Murphy - i farven:-)

Det VAR også ham jeg havde i tankerne…de er med garanti nogle værre skidesprællere begge to :rock:
Rapmundende, skidefrække og i den grad næsvise…men det finder du selv ud af om et par uger -LOL

Ja jeg blir gråhåret!

helt klart eddie !!!

:rock::rock:

Ja, det er da et skønt navn til den lille moccabønne…men er nu oz vild med navnet Trøffel… mums !

:wehuu:

Ja, jeg tænkte også Tibus

Men Eisti er også godt. Tænkte det lyder lidt ligesome Ice-T :wink:

Men ja, et helt andet navn kunne også være fint
Diego kom jo til at hedde det fordi jeg sleeet ikke kunne finde ud af at få lavet Don Juan om til noget jeg kunne lide (kæresten dengang truede med at kalde ham DJ Kim

Ai altså han kan da ikke hedde andet end

Bussemand…-høhø

men OK her i huset hedder alle små hankatte Lille Mand eller Mors Lille Manse…

KH
Linda

[quote=mea culpa;139578]Ai altså han kan da ikke hedde andet end

Bussemand…-høhø

men OK her i huset hedder alle små hankatte Lille Mand eller Mors Lille Manse…

KH

Linda[/quote]

:tihi::tihi::tihi:

Ja…jeg er altzå vild med det navn - det er bare sødt til sådan en lille nullermand…

:hjerte:

Hvis det er en lille hurtig en så kald ham Speedy -høhø

Nu har jeg jo en eller anden sær mani men at kalde mine katte for ting man kan spise og drikke…
Esti?? Jeg ville kalde ham Pepsi!