Hvad læser du?

Hvad læser du for en bog lige nu?

Jeg læser Stephen King, Det Mørke Tårn, Ødemarken som er nr. 3 ud af 6 bøger.

Og så læser jeg Penelope Smith, Kommunikation Med Dyr, Telepatisk Dialog.

Jeg læser Så langt øjet rækker af Koontz
Knus Elin

Samfundsfarmaci del 2 -høhø

Straffesagens gang og Ansvaret af Gorm Toftegaard Nielsen
Kommenteret straffelov
Straffene af Vagn Greve
og Forbrydelserne af Thomas Elholm og Vagn Greve
:stuck_out_tongue:

Normalt er jeg ikke nogen læsehest… har engang lånt bogen “Sleepers” af min moster - det tog mig 2år at læse det halve :stuck_out_tongue: og nåede at se filmen en del gange :stuck_out_tongue:

Men lige nu er jeg igang med “De danske Tigre” - en bog skrevet af en soldat som var udsendt til Afghanistan med det 1. hold… Har læst ca halvdelen på omkring 1 måned :slight_smile:

Næste bog er “Imorgen angriber vi igen”… Også en bog om en udsendt soldat - bare fra nyere tid :slight_smile:

Grunden til jeg læser disse bøger er fordi min kæreste selv skal til Afghanistan til august i år… Så jeg håber at få lidt bedre forståelse af tingene som sker dernede og samtidig for at lære om andres erfaringer…

Jeg er li gået igan med Idun af Hildebrandt.
Også er jeg igang med cat vs. cat af Pam Johnson-Bennet og The german shepherd dog af Diane Morgan

Jeg er ikke igang med en bog lige nu, men når jeg læser er det meget intens. 500-700 sider på et par dage er normalt.

Jeg har kastet mig over Uendelige Verden af Ken Follett :slight_smile:

Jeg har gang i to bøger

Mark Alpert: Einsteins sidste teori

Lone Frank :den femte Evolution

Hold da op, det var meget. :rock:

Jeg læser “Lad den rette komme ind” af John Ajvide Lindqvist. :smiley:

Ca. 2000 siders faglitteratur til min eksamen i næste uge, jeg vil ikke kede jer med titel og indhold. :stuck_out_tongue:
Derudover læser jeg ikke andet pt. det må vente til efter d. 15. januar, når der atter er lidt fritid igen.

KH

Sofie

jeg har gang i Stieg Larsons trologi på opfordring af Birthe

Jeg læser Camilla Lackberg - svenske krimier er bare guf! Eller de lidt mere samfundsdebaterende som Jan Guillou.
Åh, hvor er det kedeligt, at der ikke kommer flere bøger fra Stieg Larsson.
Jeg BURDE ellers læse til eksamen, men jeg plejer at tage en marathon det sidste døgn igen :wink:

Jeg er i gang med Split sekund af David Baldacci :slight_smile:

Jeg læser “I giftefærdig alder” af Sharon Maas :slight_smile:

her bliver det kun til blade, helst illustreret videnskab og Basserne :slight_smile:

Jeg er i gang med ‘‘Drager over Kabul’’ … den fik jeg i julegave

Ja og jeg fik den sidste i julegave som jeg skal igang med :tihi:

Sådan læser jeg også - en god tyk bog plejer ikke at holde længere end to dage hos mig, heller ikke på hverdage med arbejde m.m.

Jeg er pt. imellem bøger, den sidste jeg lagde fra mig var Angel Cats, en samling historier om overnaturlige/religiøse/hvad-man-nu-vælger-at-kalde-det oplevelser med katte. Den krævede en del tårer, men hvor var den også smuk :slight_smile:

Jeg læser mange bøger, og lige nu en svensk krimi “Isprinsessen” af af Camilla Läckberg…den har for nylig været vist som film på TV, men der så jeg den desværre ikke