Hvad læser du?

[quote=Gizzemissen;97674]Sådan læser jeg også - en god tyk bog plejer ikke at holde længere end to dage hos mig, heller ikke på hverdage med arbejde m.m.

Jeg er pt. imellem bøger, den sidste jeg lagde fra mig var Angel Cats, en samling historier om overnaturlige/religiøse/hvad-man-nu-vælger-at-kalde-det oplevelser med katte. Den krævede en del tårer, men hvor var den også smuk :)[/quote]

Er den på engelsk eller dansk, den lyder da god.

Hehe, jeg er så i en helt anden boldgade end jer andre lige pt…
Jeg læser Harry Potter… Er i gang med 6éren for anden gang, da jeg ikke kunne huske den, herefter skal jeg have afsluttet historien med 7éren som jeg endnu ikke har læst…

Den er på engelsk, tror desværre ikke den er oversat.

Link til lidt om den engelske udgave er her: Angel Cats: Divine Messengers of Comfort - Allen Anderson, Linda Anderson - Google Bøger

Harry Potter er rigtig gode, jeg mangler nr. 6 at læse og nr. 7.
Men nr. 6 liggger bare og venter på mig hi hi.

[quote=Gizzemissen;97695]Den er på engelsk, tror desværre ikke den er oversat.

Link til lidt om den engelske udgave er her: Angel Cats: Divine Messengers of Comfort - Allen Anderson, Linda Anderson - Google Bøger

Øv, og mig der en knold til at læse engelsk, men tak for linket, kigger på det.

Lige nu har jeg flere bøger liggende på bordet.

En engelsk bog om kroppen og dens og enzymsystemer. En rigtig tør, men meget lærerig bog.
Af kattebøger ligger der Cat Owners home veterinary Handbook og en bog om praktisk opdræt som jeg ikke lige kan huske titlen på. Og jeg er for doven til at gå ovenpå for at tjecke den.
Skønlitterært er jeg igang med Lisa Marklunds bøger, så der ryger også en enkelt eller 2 i ugen.

I aftes færdiglæste jeg Kinky Friedman, Mordene i Greenwich Village.
Det var absolut ikke min stil, vil jeg sige.

Den næste, der ligger klar er Ken Follett, London kalder, som forhåbentlig er en smule bedre.

[quote=Vivi_Fletcher;97710]I aftes færdiglæste jeg Kinky Friedman, Mordene i Greenwich Village.
Det var absolut ikke min stil, vil jeg sige.

.[/quote]

Gad du så godt læse den færdig -what
…hvis jeg får fat i en bog der ikke fanger sådan ret hurtigt inde i handlingen, så gider jeg ikke spilde tid på at læse den færdig…så går jeg ind sådan tilfældige steder i bogen og lige læser en ½ side…og hvis det ikke ser mere spændende ud, så får den lov at ligge…

[QUOTE=Felis;97727]Gad du så godt læse den færdig -what
[/QUOTE]

Jeg var da nødt til at finde ud af, hvem morderen var :smiley:
Men derudover er det sjældent jeg stopper midt i en bog …

Jeg er ved at læse den sidste af Stieg Larssons trilogi, Luftkastellet der blev sprængt :thumbup:

Lige for tiden læser jeg Lisa Marklund, Paradiset. Den er okay, men helt ærligt, så synes jeg ikke det er en af de bedste krimier jeg har læst!!

Hov glemte lige, jeg er Bassefan, så self. læser jeg Basserne hver fjortende dag;o)
Knus Elin

vivi - sådan er jeg også - når man virkelig er en læsehest giver man ikke bare op !
og follet går man aldrig helt galt i byen med.
jeg er ved at læse the ill made mute - en engelsk fantasy roman- den er noget tung at komme igang med.

Pt. Er jeg ved at læse … Det ender med tårer af Ruth Rendell … og en af Reginald Hill , som jeg ikke lige kan huske titlen på :)…begge super gode forfatter…

Har lige læst: “Kidnappet” af Kathleen George

Og skal igang med “Odd Thomas” af Dean Koonts

Har lige læst “making money” af Terry Pratchett. Jeg fik den i julegave og er stolt over at jeg ventede til efter min eksamen d. 3. med at gå igang med den (nok fordi jeg har læst den før at jeg kunne vente, hehe. Men kun få gange, da det er den nyeste af hans på bibliotekerne og der er venteliste) Den mand er så fantastisk og underholdende!! Lige pt er jeg ikke igang med andet end “biochemistry” da jeg skal til eksamen i molekylær biologi på onsdag - øv.

Er slet ikke i gang med at læse noget… Men jeg læste rigtigt meget da jeg var “yngre” - der havde eg svært ved at stoppe når jeg først var gået i gang :slight_smile: Men det var altså heller ikke de tykkeste bøger…
Men jeg har da fået lånt en bog med Queen Noor af Jordan, en slags biografi bog… Har haft den siden starten af januar, måske skulle jeg tage mig sammen istedet for at forny mit lån? :?

Skal til at læse en bog fra “Virkelighedens Verden”, der hedder Flugten.

Handler om en ung pige, der er medlem af en obskur sekt i USA, hvor hun bliver gift med en meget ældre mand og får 8 børn.
Til sidst bliver det for meget og hun vælger at flygte.

Som sagt er jeg ikke begyndt på bogen endnu, så jeg kan ikke sige, om den er værd at anbefale.

Jeg har kastet mig over Jordens søjler af Ken Follett og bagefter ligger Uendelige verden af samme forfatter klar, da jeg kun læser mens jeg er i dialyse holder de to bøger nok nogle uger -høhø Når jeg er færdig med dem ligger Barn nr. 44 af Tom Rob Smith klar.

[quote=Eva;98371]Skal til at læse en bog fra “Virkelighedens Verden”, der hedder Flugten.

Handler om en ung pige, der er medlem af en obskur sekt i USA, hvor hun bliver gift med en meget ældre mand og får 8 børn.
Til sidst bliver det for meget og hun vælger at flygte.

Som sagt er jeg ikke begyndt på bogen endnu, så jeg kan ikke sige, om den er værd at anbefale.[/quote]

Den har jeg lige fået og skal i gang med, når jeg er færdig med Isprinsessen :smiley: