Hvad læser du?

Jeg vil i gang med. Om at sige ja, af Jacob Holdt.

2 Synes om

Fossiler
Langs stranden
Af Jesper Milan og Lykke Bianca

Med venlig hilsen beimis ejer

2 Synes om

Jeg er i gang med Forbrydelse og Straf (som lydbog).
Hvis ikke lige det var fordi det er en af dem jeg synes jeg bør have læst (lyttet), så var den droppet. Jeg er kun en fjerdedel inde, og pyyyh. Måske jeg skal prøve igen om nogle år. :sweat_smile:

3 Synes om

Havebyen
Havebyer i Danmark, England og Tyskland før, nu . . . Og i fremtiden?
Af Helle Ravn og Peter Dragsbo
Med venlig hilsen beimis ejer

2 Synes om

God fornøjelse! Dostojevski er virkelig for viderekomne. Jeg har læst den - oven i købet på engelsk - for mange år siden. Den var sej at komme igennem, og det værste er, at jeg ikke husker ret meget af den bagefter, så var det besværet værd? :hoho:

2 Synes om

Det er jo ikke mig selv der er på biblioteket, sommetider bestiller jeg noget, sommertider kommer noget oven i min pose fra nyhedshylden, eller torvet, hvis det er noget han tro er mig, de allerfleste gang er det. fik de her i weekenden. Nej har stadig ikke fået forklaret ham der er forskel på stik og hækling :smil: Nej har stadig ikke lært, og hækle men der for kan jeg jo godt kigge og planlægge om jeg vil :smil:

Da han selv skulle have nogle bøger bestilt hjem, snakkede han med en bibliotekar og så var der blevet snakket om håndarbejde og mig. (Han vil så gerne jeg får gang i noget håndarbejde igen) . Der havde bibliotekar fundet noget der rigtig skulle fange min interesse for at komme igang igen. Som han fik i går han var på biblioteket, og der stod klar, til mig da jeg kort var oppe ved beimis.

Prøv og se undskyld men jeg er total solgt :blush: og ja er ved og prøve og forstå hækling :woozy_face:

Men de næste her undskyld ja jeg er endnu mere solgt :blush: undskyld.
men der er strik, det har jeg engang kunnet :pensive:, lige før jeg vil prøve, (men bange for jeg ikke kan)

Med venlig hilsen beimis ejer

5 Synes om

Med så lækre opskrifter virker det da meget indbydende at prøve, for resultaterne er jo fantastiske… Den der bambi er vildt nuttet

4 Synes om

Ja den opskrift har jeg nu læst indtil flere gange :see_no_evil:

Med venlig hilsen beimis ejer

2 Synes om

Ja, det tør siges. :sweat_smile:
Jeg tror jeg ender med at kaste håndklædet i ringen - det føles ærlig talt som selvpineri. :laughing:

Men som sagt, måske jeg en dag formår at komme til sidste side.

1 Synes om

Da jeg læste Ringenes Herre var det ren vilje, der fik mig igennem. Læste omkring 4 andre bøger for hvert bind :sweat_smile:

Jaja, mange synes de bøger er fantastiske… Jeg kan godt lide handlingen, men landskabsbeskrivelser er bare ikke mig :see_no_evil:

2 Synes om

Sådan havde jeg det med de første afsnit - tror jeg startede på den 3-4 gange, før jeg kom forbi dem.
Så var jeg til gengæld totalt hooked, og pløjede dem mere eller mindre igennem på en læseferie (i nogen grad på bekostning af det pensum, jeg reelt burde ha’ været igennem - men jeg bestod da… :sunglasses: )

7 Synes om

Sådan har jeg det med ‘The magus’ som bare skulle være så god hvis man kommer forbi de første 50 sider - det har jeg så ikke magter endnu :crazy_face::joy::joy:

1 Synes om

Jeg har også et par bøger som jeg har fået anbefalet og som jeg derfor er gået i gang med flere gange - og har opgiver hver gang, da bogen overhovedet ikke sagde mig noget.
Bl.a den ellers meget roste “Meter i sekundet”.

3 Synes om

Du er ikke gået glip af noget… Jeg var og er dybt uimponeret, har en bekendt som læste den og er helt solgt. Så ja ikke kun anmeldere roser den :slight_smile:

2 Synes om

Game of Thrones er også nogle moppedrenge at komme igennem. Jeg gik kold i bog 4 dengang…

1 Synes om

Har begyndt på
Biodiversitet
Sådan skaber vi en rigere natur

Af Mona Klippenberg og Michael Stolte

Med venlig hilsen beimis ejer

2 Synes om

Jeg fik den anbefalet og forsøgte at læse den, men opgav.
Fik den så anbefalet af en anden, der syntes den var kanongod - forsøgte at
læse den igen, men måtte atter opgive.
Jeg er da glad for, at ikke kun jeg synes den er overvurderet, forfatteren fik jo en eller anden pris for den.

2 Synes om

Grøn hverdag
Til dig, som ønsker mere grønt i hverdagen
Af Camille Maja

Med venlig hilsen beimis ejer

2 Synes om

Jeg opgav om at sige ja af Jacob Holdt og er i stedet gået i gang med

2 Synes om

Er i gang med “Undergravet” af Lone Theils

2 Synes om