Hvad læser du?

Nu vil jeg læse

7 Synes om

6 Synes om

Denne her er jeg gået i gang med som nat læsning
Når søvnen er væk og tanker køre med 240 km

Inden jeg går i gang med denne her slags bøger, skal jeg huske mig selv på
Nu læser du ikke politik
Men en bog om personen

Nu har jeg læst flere, og husket mig selv på, det er personen og ikke partiet

Og tro jeg får noget andet ud af det

5 Synes om

Jeg har set fine anmeldelser af bogen om Messerschmidt.

2 Synes om

Tak så langt som jeg har nået, er jeg virkelig positiv over den,
Let og læse, for mig er det velskrevet

2 Synes om

Nu vil jeg læse

6 Synes om

Jeg ved ikke, om det er den samme Torben Nielsen, men nu har min hjerne lige været i gang med at gennemgå hele plottet i Nitten Røde Roser :hoho: Kan du huske den?

4 Synes om

Ja jeg husker den, har både læst den og set den, og det er den samme Torben Nielsen.

3 Synes om

Den har faktisk lige ligget på DR.dk, og kan p.t. ses på filmstriben.dk

4 Synes om

Tak :slight_smile:

1 Synes om

Afslører de ikke lige plottet der i foromtalen? :uha:

1 Synes om

Pas, kan ikke huske om jeg har set den, og har jeg, er det så længe siden at jeg ikke kan huske den. Men jo, det lyder da sådan.

1 Synes om

Nu vil jeg læse

6 Synes om

Jeg har et forslag til tråden. :slight_smile:

I stedet for at vi slår op når vi begynder, eller er midt i bogen - at vi så venter til vi er færdige, og så knytter et par ord (/en kort anmeldelse) til bogen?

Det ville måske gøre det mere inspirerende og brugbart at følge med i tråden. :slight_smile:

Som sagt, kun et forslag og en tanke herfra. :smiley:

9 Synes om

Har selv tænkt det samme, men er så kommet frem til at det jeg som regel kan sige er jeg syntes den er god, og det er ikke meget og så er vi jo forskellige og mener ikke det samme. Så jeg tænker at man kan google bogen og læse om den der og så tage stilling til om den er noget for en. :slight_smile:

6 Synes om

Det synes jeg er en god ide! Og det kan jo fint bare køre parallelt med den nuværende form, så de der har lyst kan gøre det, så man selv kan vælge om man gør det ene eller andet her i tråden :slight_smile:

8 Synes om

Ja netop. Bare en tanke herfra, og folk kan jo gøre som de finder bedst. :slight_smile:

8 Synes om

Jeg har forkælet mig med denne bog. Den kommer i forlængelse af “Tatovøren fra Auschwitz”
Det er skønlitteratur, men baseret på samtale med en mand, der var tatovør i koncentrationslejren.
Jeg glæder mig til at læse, første bog er både smuk og gribende.
Jeg er glad for historiske ting, formentlig fordi min onkel flygtede fra Berlin i 38.

9 Synes om

Rudi var min onkel og denne bog er hans historie.
Jeg ved ikke om den kan lånes på biblioteket.

10 Synes om

Jeg har lige bestilt den, så den kan lånes på biblioteket.
Den lyder interessant, så tak for anbefalingen :ok:

6 Synes om