Nu vil jeg læse
Åh har haft fat i magasiner og læse den sidste stykke tid, og de har lagt ved senge, og hvert gang , jeg har været vågen, har jeg “plukket”
I dem, så læst fra den ene og den anden
Det har kørt så fint for mig
Så nu kommer der en hel masse der er læst
Det er så nogle jeg har så meget fortrudt, jeg ikke har set man kunne købe. Dem ville jeg gerne have haft købt
Jeg har gang i denne. Indtil videre gode pointers jeg ikke havde tænkt over om stueplanter. Hvis man er god til planter har man ikke brug for at læse den. Men der er mange billeder af fine planter, så bliver også inspireret til hvilke jeg måske vil have.

Min mor har sådan en, som der er på billedet. Hun fik den af sin skoleklasse engang i begyndelsen af 60’erne
Det er en superflot plante! Jeg har svigermors skarpe tunge, som er relativt nem. Og så har jeg anskaffet mig en paradisfugl, en violinfigen, 3 gedeboller (som jo godt nok er alger) og en kaktus. Planlægger at køre i planteskole i dag og købe en plante eller to og forhåbentlig finde en krukke til paradisfuglen.
Er endda begyndt at blande min egen pottemix efter en guide jeg fandt på instagram.
Indtil videre er de alle i live endnu, hvilket jo må være en succes. Hvis jeg kan holde dem i live lidt længere vil jeg give mig selv lov til at prøve en calathea network. De er så flotte, men min eks kunne ikke finde ud af dem, så tænker ikke det er en nem plante.
Hov glemte at jeg også har pletter i luften som jeg passer. Jeg glemmer den lidt fordi jeg tænker på den som Delles plante.
Burde have renset imellem fliser, men fik mig sat i haven med denne her bog
Hold da op hvor spændende og interessant
Ved ikke om du læser bøger @DorteH men hvor meget der kan komme af små dyr ved heste mark og hvilke dyr der kommer
Tak - jeg læser faktisk en del, men den der havde jeg ikke hørt om…
Vi prøver at gøre noget for dyrelivet - som at lade kvas, grene og stammer ligge, vilde blomster og fourageringsmuligheder - så den kunne bestemt være et emne.