Hvad læser du?

@PiaH, de er fantastiske de 3 bøger. Jeg vil helt vildt gerne se filmatiseringen der kører på HBO… men jeg har ikke HBO, så må nok vente til Viaplay evt. køber rettighederne til den

1 Synes om

Jeg elsker de bøger, og jeg vil også gerne se dem, men har verken HBO eller Viaplay og får det nok heller ikke.

Jeg er i gang med at genläse Ondt bryllup, af Yann Queff`elec. Kan ikke längere huske hvor mange gange jeg har läst den.

Jeg er en rigtig læsehest, så jeg læser ræddi mange bøger. :open_book:
Men lige nu er jeg igang med den nyeste krimi af Matthew Arligde. Den hedder ‘Tampen brænder’ og en del af en serie med en stærk kvindelig hovedrolle. Den kan anbefales. :thumbup:

jeg fandt 2 af de få Wilbur Smith bøger jeg mangler på genbrug - ulæste til en flad 10’er - så den står på blå horisont lidt

1 Synes om

Jeg skal i gang med Telegraph Avenue af Michael Chabon

Er lige blevet færdig med “Mørk treenighed” af Karin Slaugther - den første bog, jeg har læst af hende, men absolut ikke den sidste :ok:

1 Synes om

Hun skriver rigtig godt, og har skrevet mange, så der er noget at gå igang med :blush:

2 Synes om

Den er også god. :slight_smile: Hun har i det hele taget skrevet mange gode bøger - både i serie og selvstændige værker. Men jeg kan bedst de Slaughter-bøger, som har Will Trent i hovedrollen.

1 Synes om

Jeg har også allerede reserveret den næste i serien med Will Trent - og så er der jo mange andre at gå i gang med bagefter :grin:

1 Synes om

Skal i gang med Så Langt Øjet Rækker af Dean Koontz

Jeg er lige begyndt at læse Ild og Blod af George R R Martin bare fordi den er på Mofibo :slight_smile:
I bilen er det den syvende Harry Potter bog, der pt kører, så nu er det store spørgsmål Ringenes Herre eller Game og Thrones som næste lydbog :gruble:

Jeg er gået i gang med I Månens Skær af Dean Koontz

1 Synes om

Jeg er lige blevet færdig med at læse ‘Eleanor Oliphant har det helt fint’ af Gail Honeyman.

Det var noget andet end jeg er vant til, men den er både rørende, skærende sørgmodig og kærligt morsom, og den kan varmt anbefales.

1 Synes om

Den har jeg, godt nok på islandsk … den er så fin :smiley:

1 Synes om

Det er den nemlig. Det er rigtig god læsning. :books:

1 Synes om

Jeg er i gang med “Rosie Hopkins søde drømme” af Jenny Colgan.
En rigtig hyggebog :grin:

Thisted kommunes kvalitetsstandarder og det nyeste udgivelse om standarder og regler for plejesenge til børn :godnat: det er seriøs godnatlæsning :hoho:

1 Synes om

Ja, jeg har været mere eller mindre tvangsindlagt til fordøjelseskanalen medicinske fysiologi de sidste 2 uger, men nu kan jeg heldigvis smide den væk!

Så nu har jeg lige læst seneste seriemorder bog af Cody Mcfadyen færdig… og nu haster jeg videre til Jean M Auels “Jordens børn” bøger for jeg ved ikke hvilken gang, så jeg løber ikke tør for læsestof foreløbig :blush:

1 Synes om

Så har jeg slugt I månes Skær af Dean Koomtz og vil i gang med Dræbende Tanker af Dean Koontz

1 Synes om