Hvad læser du?

god fornøjelse! Hendes Louise Rick serie er ret god

1 Synes om

Ja den er god, hun skriver godt.

Den nye af Camilla Läckberg ‘det gyldne bur’ er en ny serie med enkelte referencer til hendes univers i Fjällbacka.

Velskrevet som altid.

1 Synes om

I aftes gik jeg i gang med Aldrig Mere Fri Af Sara Blædel

Endelig kom Hævnens Gudinde af Sara Blædel endelig hjem fra bibliotekt, så jeg kan komme igang med den :slight_smile:

Glæd dig, den er god :slight_smile:

Jeg har den sidste uge læst mig igennem de første seks af bøgerne i serien og Mofibo er i fuld gang med at hente den næste til mig :slight_smile:

1 Synes om

Jeg glæder mig også, hun skriver godt.

Jeg er ikke kommet i gang endnu, men jeg har nu 2 sommerbøger. Den ene hedder faktisk Sommerrefleksioner og er skrevet af min tidligere nabo. Den anden er Fear af Bob Woodward om Trumps White House.

2 Synes om

I aftes kom jeg i gang med Dødsenglen af Sara Blædel

1 Synes om

Så skal i gang med De Glemte Piger af Sara Blædel

Jeg skal i gang med Dødsporet af Sara Blædel

‘Jeg finder dig altid’ af Elsebeth Egholm

1 Synes om

Har lige læst Skies of Pern af Anne McCaffrey. Simpelthen en fornøjelse at finde ud af hvor mange bøger hun har skrevet, udover de 3 jeg som barn fandt oversat til dansk :slight_smile:

1 Synes om

Jeg er ved at læse ‘Mød mig i paradis’ af Heine Bakkeid, som er nummer to i en ny, norsk krimiserie. Den er ganske god. Ikke Jo Nesbø-god, :wink: men alligevel en ganske godt skrevet krimi. :slight_smile:

1 Synes om

Kvinden imellem os, psykologisk thriller af Greer Hendricks.

Virker umiddelbart som den typiske manden skifter konen ud med yngre elskerinde. Kone opsøger yngre elskerinde, som selvfølgelig ikke vil snakke med hende… men stille roligt virker det til at det ikke er det helt typiske der foregår som sådan en bog lægger op til. Jeg har ikke helt luret den endnu… men spændende er den helt bestemt.

2 Synes om

I dag går jeg i gang med Kvinden De Meldte Savnet af Sara Blædel

Så er jeg i gang med Bedemandens Datter af Sara Blædel.

Så er jeg i gang med Ilkas Arv af Sara Blædel.

Jeg arbejder mig stille og roligt igennem Outlander :slight_smile:

1 Synes om

Så skal jeg i gang med Den Tredje Søster af Sara Blædel