Hvad læser du?

Problemet er bare, at jeg ikke ejer en mobil :wink:

2 Synes om

Var du ikke ved at købe en engang? Blev det ikke til noget?

1 Synes om

Nej, det blev ikke til noget - jeg købte bare en almindelig telefon igen.
Skal jeg være ærlig, så orker jeg ikke at sætte mig ind i en mobil mange muligheder - det fordrer nærlæsning af brugsforvirring og det ……… :besvimer:

3 Synes om

Eva, hos El giganten kan du tilkøbe et halvt års support, og få dem til at sætte den op til ibrugtagning. Så kan du lære den at kende med hjælp.

1 Synes om

Du kan læse dem via din pc også, hvis det er :slight_smile: og samme gælder for lydbøger.

2 Synes om

Jeg har været på biblioteket i dag og fået en del bøger med hjem, så lige for tiden er jeg godt forsynet. :rundtosset:
Men tak for tippet :ok:

2 Synes om

Så er jeg i gang med bog 5 af Lucinda Riley, Månesøsteren.

Jeg har også haft Mofibo men skiftede til Saxo for år siden.

Saxo har så yderligere fået en del engelske bøger. Der er 30.000+ titler i medlemsskabarkivet - det dækker mit behov lige et par uger…

1 Synes om

Jeg er stor fan af serier hvor man følger de samme personer gennem flere bøger. Lidt hyggeligt at følge med i personernes udvikling samtidig med bogens handling.

For tiden er Jørn Lier Horst jeg læser

1 Synes om

Jeg har også haft prøve abonnement på Saxo, men jeg er langt fra tilfreds med deres app på tablet, dårligt opsat, jeg bliver pludselig smidt af og bogstaver forsvinder, den gemmer ikke hvor jeg er komet til og jeg vil helst ikke læse på mobil, den er for lille. Mofibo er for mig meget bedre. Men Saxo er god til lydbøger siger min søn, jeg vil bare ikke lytte, det er ikke hyggeligt for mig, jeg vil læse og der er mofibo god.

Jeg er i gang med 6 og ind til videre sidste bog af serien De syv søstre. Den hedder Solsøsteren af Lucinda Riley

Den serie blev jeg anbefalet af en af mine undervisere. Er den god? :slight_smile:

1 Synes om

Jeg er totalt bidt af den og kan klart anbefale den. Jeg syntes den er godt skrevet og spændende på en hyggelig måde, kan ikke lige finde andre ord for det.

1 Synes om

Hmmm, lyder interessant. Jeg magter ikke spændende på en uhyggelig og/eller hæsblæsende måde, men hyggelig lyder fint. Lige som jeg godt kan lide hyggelige krimiserier - som Lewis og Barnaby (fortsæt selv med engelsk landsbyidyl), men ikke magter de danske noir-serier.

1 Synes om

Jeg er ved at læse og høre ( :open_mouth: ) ‘Døde vidner’ i en super god krimiserie af Angela Marsons. :slight_smile:

Når jeg skriver høre er det fordi, jeg aldrig før har brugt at høre lydbøger. Men da jeg blev laseropereret i øjnene for lidt over 14 dage siden havde jeg et par dage, hvor jeg ikke kunne læse, og siden er jeg blevet lidt hooked på Mofibos mulighed at veksle imellem at lytte og at læse. :slight_smile:

2 Synes om

I den samme bog? Eller bare, at de har begge tilbud?

1 Synes om

I samme bog. Det er helt genialt. :smiley:

Her er to screenshot af den jeg er i gang med. Som du kan se, lytter jeg lige nu, og teksten følger med - faktisk i en grad så det netop oplæste bliver highlightet. Og når jeg bare ønsker at læse, trykker jeg ‘læs’ indtil jeg igen vil lytte og i stedet trykker ‘lyt’ (billede 2).

(Det er sort fordi jeg lige har sovet, og vælger nattefarver, når jeg skal sove).

6 Synes om

Tatovøren fra Auschwitz. Den er fantastisk.

2 Synes om

Så er jeg i gang med Glasvæggen af Henning Jensen

Så er jeg i gang med Den sidste gave af Camilla A.b. Buch og Heidi Korsgaard

Så er jeg i gang med Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag af Morten Münster