Hvad læser du?

Det er en af dem, jeg også har på min (imaginære) liste :slight_smile:

1 Synes om

Nu vil jeg i gang med Pigen fra Napoli af Lucinda Riley.

Så vil jeg igang med at læse Orkideens hemmelighed af Lucinda Riley

Er gået igang med at (gen)læse Furies of Calderon af Jim Butcher i hans Codex Alera serie. Rigtig god klassisk fantasy, der aldrig bliver kedelig, som noget fantasy ellers kan blive. Serien er faktisk opstået fordi nogen udfordrede Jim Butcher til at skrive om to emner som vedkommende valgte, hvilket blev romerske legioner og Pokémon. Casper fortalte mig det da jeg var igang med at læse serien første gang, og havde da godt bemærket det romerske islæt, men slet ikke tænkt nogen lighed med Pokémon, selvom jeg godt kunne se det da Casper fortalte det :smil:

4 Synes om

Så vil jeg igang med Rosernes torne af Stephen King og Owen King.

1 Synes om

Jeg er i gang med 6. bog om Ruth Galloway af Elly Griffiths.

2 Synes om

Så er jeg i gang med Lavendelhaven af Lucinda Riley

Nu vil jeg igang med Hvis der skulle komme et menneske fobi af Thomas Korsgaard.

Så går jeg igang med Dødevaskeren af Sara Omar

1 Synes om

Jeg lytter i øjeblikket til Skammerkrigen :slight_smile:

1 Synes om

Så skal jeg igang med Skyggedansren af Sara Omar, det er fortsættelsen af Dødevaskeren.

Den vil jeg gerne høre om når du er færdig :blush:

1 Synes om

Den er grum og grusom, men godt fortalt.

1 Synes om

Nu er jeg færdig med Skyggedanseren. Dødevasken er er grum og ond og rå, men Skyggedanseren er grusom, led, ond, grim, rå og modbydelig, men verst er det dog at den er sand og at det sker hver eneste dag et sted i verden.
De 2 bøger er ikke for sarte sjæle. De er hjerteskærende og de gør ondt langt ind i hjerte og sjæl.
Jeg blev skidt til pas rigtig mange gange under læsningen, særligt med Skyggedanseren og måtte holde pauser og trække vejret dybt, ja jeg måtte endda ringe til en veninde og lige vende følelserne med hende.
Det er til dato den mest grumme bog jeg har læst, selvom jeg ved det sker så er denne fortælling så brand godt skrevet og det er så vigtig en fortælling om kvindeundertrykkelse og magt.
Søg på bøgerne og læs om hvad de handler om, det er jeg nemlig ikke god til at fortælle om, jeg vil anbefale den hvis man har gode nerver.

Nu vil jeg så gå i gang med Midnatsrosen af Lucinda Riley.

2 Synes om

Jeg er lige blevet færdig med Prædikanten af Camilla Läckberg. Den var ok spændende, men krimi er ikke helt min genre :slightly_smiling_face:
Jeg er lige begyndt på Skyggedanseren… uha, den skal vist tages i etaper.

2 Synes om

Så har jeg lige læst Notre - Dame. En kort fortælling om katedralers betydning af Ken Follett.
Og nu vil jeg i gang med Ligblomsten af Anne Mette Hancock

100% enig. Det er grimt at læse, og alligevel svært at ligge fra sig. Nu skal jeg have en rigtig glad bog til at tage de værste drømme, så Katte i huset bliver lige travet igen :hjerte:

2 Synes om

Jeg skulle også lige fordøje den, jeg har vendt den med en veninde som også lige har læst den, hun skulle også have noget mere munter efter de to af Sara Omar.

1 Synes om

Så er jeg i gang med Pigen på klippen af Lucinda Riley

I aftes gik jeg i gang med Mercedes-snittet af Anne Mette Hancock