Hvad læser du?

Er igang med at (gen)læse Unseen Academicals af Terry Pratchett. Den mand var altså bare helt fantastisk!
:respekt:

1 Synes om

Så er jeg i gang med Pitbull af Anne Mette Hancock

Jeg læser ‘Vildskud’ af Julie Hastrup lige nu. Det er den sidste nye bog i serien om Rebekka Holm, og er ikke verdens bedste krimi, men den er ganske underholdende. :slight_smile:

1 Synes om

Jeg vil nu i gang med Hvor flodkrebsene synger af Delia Owens.

Kan vi få en anmeldelse bagefter? Jeg har stadig kun kigget på den og kan ikke helt beslutte mig om den duer…
VH
Susanne

1 Synes om

Lige starten på den for anden gang :slight_smile:

1 Synes om

Jeg har læst den for nogle mdr siden. Og med den fart Pia læser bøger, så kan jeg godt anmelde den, uden at afsløre noget for hende.

Bogen er god og billederne der bliver skabt passer så godt med min oplevelse af sydstaternes sindige tempo. Det minder meget om Vendsyssel, hvor et ‘joowww’ kan siges så betydende en københavner skulle bruge 5 sætninger til at udtrykke det samme :wink:

Den beskriver ganske fint, måske ikke nødvendigvis, alt for realistisk, en piges opvækst ude i de fattige sumpområder på North Carolinas Atlanterhavskyst.

Det er ikke en krimi, som det lidt bliver lagt op til i de officielle anmeldelser.

Det er en slowmobog, som nok ville passe fint til en kedelig regnvejrs nattevagt.

Jeg nød den meget.

2 Synes om

Jeg er nået til kapitel 10 og er ikke særlig begejstret for den, syntes den er noget langtrukken, men jeg fortsætter lidt endnu og ser om den bliver bedre.

Det samme syntes jeg - jeg opgav dog hurtigere end dig.
Hvis en bog ikke fanger mig på de første 20-30 sider, så bliver den opgivet, gider ikke sidde og kæmpe mig igennem en bog jeg synes er halvkedelig.
De syv søstre opgav jeg også hurtigt første bog og er så selvfølgelig ikke begyndt på de øvrige.

1 Synes om

Så opgav jeg Hvor flodkrebsene synger og vil i stedet i gang med Satans sommer af Kin Faber og Janni Pedersen

1 Synes om

Hvorfor opgav du? Historien, tempo, fortællestil eller noget helt fjerde?

1 Synes om

Det du nævner og jeg syntes den er kedelig og langtrukken, jeg orker bare ikke at læse videre i den.

1 Synes om

I aftes gik jeg i gang med Hej far kære Emil af Mikkel Beha Erichsen, Emil Midé Erichsen

Så vil jeg i gang med Alt godt fra Havana ah Mikkel Beha Erichsen og Emil Midé Erichsen

Lytter for tiden til Julie Hastrups serie om Rebekka Holm. Er kommet til nr. 4 af 8 bøger. Solide krimier.

1 Synes om

Nået til sidste (6.?) bog i Codex Alera serien (øv!) og så lytter jeg til en af Annette Marie i The Guild Codex serie

1 Synes om

Efter anbefaling af min ældste lille broder vil jeg i gang med Yahya Hassan’s digte, begge bøger.
Og jeg vil også i gang med Helmig og kærligheden af Kirsten Jacobsen.

I aftes gik jeg i gang med Den guddommelige komedie af Ebbe Kløvedal Reich

Instruktionsmanualer til min nye kaffemaskine :+1:

3 Synes om

Nu vil jeg i gang med, Når kærligheden kammer over af Heidi Korsgaard.