Hvad læser du?

Så er jeg i gang med Ingemannsland af Anette Vestergaard og Peter Ingemann

Så er jeg i gang med Elsk afgrunden af Henrik Nordskilde, Peter Ingemann.

Nu vil jeg prøve at lytte en bog, faktisk en serie da den ikke er på E bog, det er Krigerkattene del 1 Ud i vildnisset
af Erin Hunter.
Og når jeg ikke gider lytte mere, for eksempel når jeg går i seng, så vil jeg i gang med Pyromanen 1 sæson Sorger af Inger Wolf

1 Synes om

Så skal jeg i gang med Kriger kattene del 2 Ild og is af Erin Hunter

I aftes kom jeg i gang med Kriger kattene del 3 Hemmelighedernes skov af Erin Hunter

Læst den første og ca halvt af den næste ud af den pt 7 bøger lange krimiserie af Lars Keplers om Joona Linna.

Den er såmænd velskrevet nok, men den har for mange gys/horror elementer. Det gider jeg ikke læse, fordi det roder sig ind i mine drømme, så jeg sover uroligt.
Yt med dem.

Jeg har også lige læst ‘meter i sekundet’ af Stine Pilgaard. Den er spøjs og jeg forstår nok ikke helt hvorfor anmeldere falder i svime over den.

Så nu kravler jeg tilbage til min ungdom og genlæser, for gud ved hvilken gang, Hulebjørnensklan og de efterfølgende 5 eller 7 eller hvor mange der nu er i serien.

6 Synes om

Jeg læser også Jordens Børn jævnligt. Er lige blevet færdig med dem alle sammen nok engang. En anden serie jeg også bliver ved med at vende tilbage til er Sværkeslægten og Priergårdsslægten. Dem læser jeg ca en gang om året.

2 Synes om

Så er jeg gået i gang med Krigerkattene del 4 Uvejret kommer af Erin Hunter

Så skal jeg i gang med Krigerkattene Del 5 En farlig sti af Erin Hunter

1 Synes om

Så skal jeg i gang med den sidste bog af Krigerkattene Del 6 Den mørkeste time af Erin Hunter

Så er jeg i gang med Pyromanen - 2. sæson - Giften af Inger Wolf

Så vil jeg i gang med Pyromanen - sæson 3 - Hævnen af Inger Wolf.

I aftes gik jeg i gang med Husk at være glad af Preben Kristensen og Danni Travn

Nu vil jeg i gang med Fra min faders skygge af Sebastian Klein og Danni Travn.

Nu vil jeg i gang med Anstalten af Stephen King

Jeg var for første gang i meget, meget lang tid i en boghandel for nyligt, sammen med Dorthe Elwarth. Det kunne godt have taget hele dagen og tømt kontoen fuldstændigt :slight_smile: Jeg faldt over en lille bogserie, jeg ikke kendte, og jeg kom til at købe 3 “Tænkepauser” - lige nu hygger jeg mig med denne:

2 Synes om

Jeg forsøgte mig med 1’eren som engelsk lydbog, men indtil videre ikke en succes. Jeg nåede ikke gennem prologue første gang, og kun lidt ind i kapitel 1 anden gang…

1 Synes om

Denne her nusser jeg lidt rundt med. Har fået et par spiralformede buksbom af gemalen, og har købt mig en tosse-fin beskærer saks - andre planter er i risikozonen nu :slem:

4 Synes om

Hvilken træningsmetode virker bedst på planter - klikkertræning…? :thinking:

1 Synes om

Nu vil jeg i gang med I en tynd tråd af Niels Frid-Nielsen