Hvad læser du?

Så er jeg lige gået i gang med
Oliver Twist af Charles Dickens.

En samtale har medført at jeg er startet på The Hobbit som lydbog :slight_smile: Harry Potter and the Chamber of secret er sengebords bogen, mens Twilight har kørt som lydbog her i ferien og Djævelen går i Prada har været min tag med på tur bog :slight_smile:

1 Synes om

Du har godt nok gang i mange - det ville jeg ikke kunne :slight_smile: 1 bog til spisning (som jeg altid har læst minimum 1 gang før), og 1 ny bog til sofaen kan jeg klare :smiley:

1 Synes om

Den har jeg læst mange gange - sidst for et års tid siden.
Den er gammel, ja, men stadig god og værd at læse. :ok:

1 Synes om

Alle bøger har jeg læst mere end en gang, og de er så forskellige at jeg relativt nemt kan holde dem adskilt :slight_smile:

The Hobbit er den eneste, der er lidt nyt i, da det er første gang jeg tager den på engelsk, men det er klart den jeg er mest motiverede for at få læst/hørt :slight_smile:

2 Synes om

Det er første gang jeg læser den, og den er faktisk god. Jeg er kommet så langt som 400 sider nu :slight_smile:

1 Synes om

Jeg læser altid kun en bog ad gangen.

Det kan være jeg lige smuglæser et kapitel i en bog hvis jeg lige skal se om det er noget, men ja så må den pænt vente til jeg er færdig med den jeg har gang i

2 Synes om

Så vil jeg i gang med Engletræet af Lucinda Riley

Så er jeg i gang med Kærligheds brevet af Lucinda Riley

I aftes gik jeg i gang med Helenas hemmelighed af Lucinda Riley.

Jeg er ved at læse Knogleskørhed - hvad kan vi selv gøre af Kirsten Magdavius

1 Synes om

Nu vil jeg i gang med Dødelig medicin og organiseret kriminalitet af Peter C. Gøtzsche

Jeg har brugt det meste af weekenden på at arbejde mig igennem Midnight sun, og er godt og vel halvvejs, det går hurtigt fordi en god del af historien er gentagelser fra Twilight :slight_smile:

1 Synes om

Den har jeg også købt og skal snart læse. Har faktisk for mange år siden læst halvdelen da den lå på forfatterens hjemmeside :wink:

2 Synes om

Vil det sige hun har skrevet mere end det hun havde på sin hjemmeside?

1 Synes om

Ja den er skrevet færdig nu

1 Synes om

Uh så må jeg også hellere se om jeg kan finde den… De der 12 kapitler var rigtig gode

1 Synes om

Det er blevet en sag på lidt mere end 750 sider og 29 kapitler :slight_smile:

2 Synes om

Så er jeg i gang med Naturlig hormonterapi af Anette Paulin og Jens-Ole Paulin.
Jeg er også i gang med Faust af Knud Hjortø

Horse Destroys the Universe af Cyriak Harris. Er nået en 4-5 kapitler ind, og er ret spændt på hvor den tager historien hen :hoho:

1 Synes om