Hvad læser du?

Ja. Men mon ikke, at der kommer flere sæsoner? I hvert fald er der meget mere at hente fra bøgerne. :slight_smile:

1 Synes om

Jo det tænker jeg. Den har ligget højt på seerlisten hos Netflix og 8 afsnit er jo ingenting.
Men tænker at den er dyr at lave med alle de special effects… :money_with_wings:

2 Synes om

I aftes gik jeg i gang med Nattens rygrad af Arthur Krasilnikoff.

1 Synes om

Den har jeg også kastet mig over. Kom til at starte med den første af “six of crows” bøgerne og opdagede så at “Grisha” serien egentlig kom før dem, så jeg hoppede over og er nu godt igang med den tredie “Grisha” bog. Når den er færdig tager jeg så bind 2 af “Six of crows”.
Jeg har også set serien på Netflix og undrer mig lidt over hvorfor de har smeltet de to historier sammen til én. Synes der burde være rigeligt indhold til én serie fra “Grisha” bøgerne og én serie fra “Six of crows”, men der er nok en højere mening med det… Uanset synes jeg universet er ret fint. Dejligt med noget fantasy, som ikke foregår i en middelalder-verden, men istedet er bygget op over noget russisk zar kultur :+1:

3 Synes om

Nattens rygrad er for kedelig til mig, så den er droppet.
I stedet vil jeg i gang med Sjællemaleren af Ildefonso Falcones.

1 Synes om

Nu hørte jeg i dag Ingvar Cronhammar var død

Kom til og tænke på den her bog jeg læse om ham sidste år der hedder : Med gud i den ene hånd og tvivlen i den anden
Et roadtrip med Ingvar Cronhammar
Skrevet af Kirsten Jacobsen fra Politikens forlag

Da jeg så var midt i bog faldt over denne udsendelse her på tv midt vest det vare 20 min

https://www.tvmidtvest.dk/programmer/cronhammars-roadtrip
Begge dele meget gode kan kun anbefales
kunne man bare lige smutte ind på biblioteket, var det den bog jeg gik i gang med i dag, for så skulle den læse igen
Og det skal det senere på året når biblioteket er åbnet for mig
Med venlig hilsen beimis ejer

1 Synes om

Så fik jeg lige læst Min ven katten.

1 Synes om

Enig. Jeg undrer mig også over, at de har valgt at slå de to bogserier sammen til en tv-serie. Men jeg var rigtigt godt underholdt, så jeg glæder mig til at se, hvad det kan blive til. :slight_smile:

Jeg er i øvrigt i gang med Six of Crows nu.

3 Synes om

Nu vil jeg i gang med Hvis vi ikke taler om det af Leonora Christina Skov.

2 Synes om

I aftes gik jeg i gang med Rygsvømmeren af Leonora Christina Skov.

1 Synes om

Sidste uges anders and, da vi først har fået den nu

Med venlig hilsen beimis ejer

2 Synes om

Nu vil jeg i gang med Champagnepigen af Leonora Christina Skov.

2 Synes om

Nu vil jeg i gang med Alice i eventyrland genfortalt af Leonora Christina Skov.

2 Synes om

Jeg er blevet færdig med Grisha bøgerne og lytter nu til nr. 2 af Six of crows bøgerne.
Og så fik jeg taget hul på det sidste bind i Dennis Jürgensens “Roland Triel” serie da jeg lå i hængekøjen i eftermiddags. At læse en ægte papirbog er bare indbegrebet af livskvalitet for mig, så jeg har glædet mig til at finde tid og ro til at komme igang med den.
Lydbøger er super praktiske, men papirbøger gør noget helt andet for mig :heart:

5 Synes om

Nu vil jeg i gang med Silhuet af en synder af Leonora Christina Skov.

1 Synes om

I aftes gik jeg i gang med Førsteelskeren af Leonora Christina Skov.

1 Synes om

Tarme I Topform - den er dælen dytme interessant! Et par lys er gået op for mig undervejs…!
VH
Susanne

3 Synes om

Den er nemligt rigtig god og lærerigt :ok:

Med venlig hilsen beimis ejer

1 Synes om

Nu vil jeg i gang med Hvor intet bryder vinden af Leonora Christina Skov.

Hvor intet bryder vinden fanbt jeg ud af jeg har læst før, så droppet den. I stedet vil jeg i gang med Tarme i topform af Majbritt Engell, Irene Møbjerg og Oluf Pedersen.

1 Synes om