Hvad læser jeres misser

Charlie læser ordbogen så han kan få et større ordforråd :tihi:

han er bare så dejlig, og ganske underholdende :tihi:

Ja, min Marrow læser helst de sedler, jeg sætter op på køleskabet - og han er åbenbart nærsynet, for han hiver dem ned først :eek:

Hvor er han sød :wehuu:

Vimmer holder sig til menusedler fra diverse grillbarer:

Og de bliver nærlæst:

ha ha han er snu ham Charlie. :wink:

Gismo læser helst alt hvad jeg læser på computeren. G Og han hjælper gerne til når jeg ikke kan stave. :tihi:

-LOL -wehuu Hvor er han sød altså.

• jeg har i øvrigt et par af dem, om læser med tænderne -høhø , helst mine indkøbssedler.

…det ser da ud, som om det er vejkortet, han studerer. Du må hellere fortælle ham, at maden kan bringes, så han ikke selv går ned efter den :tihi:

HA HA så må han da hellere låne Charlies briller

[quote=Lise;106951]Hvor er han sød :wehuu:

Og de bliver nærlæst:

[/quote]

Han er altså også god. :tihi:

[quote=Kimilla;106953]ha ha han er snu ham Charlie. :wink:

Gismo læser helst alt hvad jeg læser på computeren. G Og han hjælper gerne til når jeg ikke kan stave. :tihi:[/quote]

Det er altså også godt at have en til at hjælpe når der er svære ord :tihi:

[quote=Sheer;106960]-LOL -wehuu Hvor er han sød altså.

• jeg har i øvrigt et par af dem, om læser med tænderne -høhø , helst mine indkøbssedler.[/quote]

Uhh de må være guld værd de misser - så er der jo en rigtig god undskyldning hvorfor du kommer hjem med en hel masse andet :thumbup:

Ting forsøger at give sig ud for at være veluddannet…
Ligger pt ovenpå en engelsk roman… Hun burde være lidt mere klar over, at det altså ikke er udtryk for de helt store intellektuelle præstationer, at læse Sci-Fi :smiley:

Det er for sent…
Jeg har lige mødt ham;
med en pizza under armen :tihi:

Mange gode hilsner
Mona

[quote=Mona Jensen;106995]Det er for sent…
Jeg har lige mødt ham;
med en pizza under armen :tihi:

Mange gode hilsner
Mona[/quote]

-LOL

[quote=birtheras;106941]Charlie læser ordbogen så han kan få et større ordforråd :tihi:

[/quote]

Birthe…:wehuu:

Du kan kun være stolt af ham.
Det er altid godt at kunne udtrykke sig -
især…når det gælder madønsker…:tihi:

Kærlig hilsen
Mona

Her i huset er det kattemagasinet der bliver nærlæst.

Lille billetere også siderne så han ved hvor langt han er kommet

(og ja, jeg indrømmer blant, at jeg også er meget glad for mine kattemagasier :tihi: Jeg planlægger mine udstillinger ud fra det så jeg er ikke helt tilfreds med hans måde at læse dem på)

HA HA HA dygtig misser :wehuu:

[quote=Lise;106951]Hvor er han sød :wehuu:

Prøv lige at se Vimmers blik . Han er bare så dejlig og kvik :wehuu:

Hvor er Charlie og jeres andre misser dog dygtige til at læse:wehuu: Måske man skulle hyre dem istedet for en dansk lære til mine piger så de kan lære at læse?:?

NOgetNoget helt andet, Birthe hvad dælen er det for hænder i papirkurven:? det ligner body parts:S:S:S

[quote=SineGry;107081]Hvor er Charlie og jeres andre misser dog dygtige til at læse:wehuu: Måske man skulle hyre dem istedet for en dansk lære til mine piger så de kan lære at læse?:?

NOgetNoget helt andet, Birthe hvad dælen er det for hænder i papirkurven:? det ligner body parts:S:S:S[/quote]

Sine det er det også -LOLPÅ FORSIDEN AF AVISEN som også ligger i papirkurven :tihi:

LOOOOOOOOOOOOOL* Er det ikke rigtig at det ligner en hånd der ligger i papirkurven:S:S:S

Tror vist liiiiiiiiiiiiige jeg skal holde mig på god fod med Fru Birthe:blegne:

[quote=birtheras;106941]Charlie læser ordbogen så han kan få et større ordforråd :tihi:

[/quote]

[quote=SineGry;107113]LOOOOOOOOOOOOOL* Er det ikke rigtig at det ligner en hånd der ligger i papirkurven:S:S:S

Tror vist liiiiiiiiiiiiige jeg skal holde mig på god fod med Fru Birthe:blegne:[/quote]

-what …du har ret Sine. Det udvikler sig til en gyser for åben skærm. Lur mig om det ikke er en form for telefonbog, Charlie læser i - han er da ved at ringe efter hjælp :eek:

[quote=SineGry;107113]LOOOOOOOOOOOOOL* Er det ikke rigtig at det ligner en hånd der ligger i papirkurven:S:S:S

Tror vist liiiiiiiiiiiiige jeg skal holde mig på god fod med Fru Birthe:blegne:[/quote]

Det er faktisk sjovt så meget mere den ser ud på billedet end når man blot kigger på avisen. Det er faktisk Obamas hånd som han lægger på biblen i indsættelses ceremonien. :wehu:

Tag lige og kig en extra gang næste gang du ser ham på TV. Hvis han pludselig har fået en jernhånd…ja så kan det da godt være at jeg skal checke min papirkurv igen :tihi: