Hvad laver du i marts?

har haft venner på besøg efter vi var en tur i Ikea (YAY der bliver syet altansejl til min fine altan :smiley: Det bliver SÅ godt derude nu, hvor der også kommer læ :smiley: ), en god frokost med dyrekølle, ovnrodfrugter og vildtsovs… så skulle køkkenet cleanes totalt (DEJLIG følelse!), ørkenrotterne skulle have rene bure (wweee fire nuttede nyfødte babyer som weekendoverraskelse :smiley: ) og lige om snart kommer der lige et hold venner mere med kage - så skal vi rigtig hygge hele aften med doctor who, kage og saftevand :smiley: Aftensmad? naaa - vi har kage :ups:

Holder pause;)
Nu mangler jeg kun reolerne, det store skab, fjernsynsbordet, tallerkenrækken og en enkelt lampe - så er alt vasket af i stuen. Selv vinduer og terassedør er skuret og pudset:thumbup:

Venligst
Dorthe - som måske nok lige skulle bruge pausen på at lave det der aftensmad…

Vivi-slavepisker-Fletcher fik mig igang med JYRAKs sider til Kattemagasinet :pisk:
Men jeg nåede det, OG vi fik også ordentlig mad til aften. Jeg synes jeg burde holde fri nu i stedet for at gå på arbejde igen om lidt…
VH
Susanne

Hentede efter arbejde idag (vi havde en dejlig fastalavnsfest for omkring 50-55 børn og deres håbefulde forældre OG bedsteforældre) 3 let-brugte burgardiner og et klatre-løbetræ fra Ikea…hos en sød giver. Alle tingene er doneret til hittemisserne. Der var også en flot flot sturdie-transporttaske og meget mere. Alt er salgsbar og vil enten blive sat til salg herinde eller komme med til Hedensted.
Står der nogle der mangler et flot og absolut pænt udstillingsgardin til billige penge så sig til. To af de tre er syet af Eva der syr de flotte satin ´gardiner så der kan jeg love for kvaliteten er i top…det 3. har jeg syet og det fejler vist heller ikke noget…det er forøvrigt i zebra"skind". Træet fra Ikea…lidt svær at beskrive, men det ligner et tyndt fladt træ der er op ad væggen og lidt ud fra væggen og med små liggepladser bag er en lille smule jordslået, og jeg overvejer at sprøjtemale det hvidt. TUSIND TAK til den glade giver

sidder med et KÆMPE stykke kage sammen med et par glade venner og to putteglade katte - om 6 minutter starter Passer passer piger - og DET skal vi se :smiley:

Sidder og slapper af efter en lang men god dag. Er godt brugt i skroget, men hjernen kværner stadig. Håber Junior stadig er i bedring, måske endda så jeg kan få ham hjem i morgen :kryds:

:inlove:

Sidder og overvejer, om jeg kan nå at strikke en sort/grå/hvid heldragt til fastelavnsfesten i morgen - er sikker på, at jeg vil være en yndig voksen-kat.

Lige nu har jeg kun ørerne :tihi:

:kryds::kryds::kryds::hjerte:Junior:hjerte:

sidder og forsøger at tage mig sammen til at gå i seng… Er også træt… Dagen er gået med en tur i IKEA og Bilka Outlet med Tina og Bror Martin, og så en tur i biografen med Casper til aften, da vi havde et par gave-billetter vi skulle have brugt inden torsdag :slight_smile: RoboCop er nu gået hen og er blevet en god film.

  1. nat af 5. Fuldt hus, det var længe inden her bliver stille i aften :slight_smile:

Jeg startede nyt job i aften og ja det er tosset, men jeg sidder og er helt bevæget :ups: Jeg har den fedeste/bedste/gladeste fornemmelse i kroppen lige nu. Det virker til at være ligeså godt som forventet :slight_smile:
Jeg blev modtaget helt fantastisk af både beboere og kollegaer og så fik jeg den her… Jeg synes altså det er vildt, men den slags er jeg jo heller ikke vant til som vikar :slight_smile:

:kor::kor:

Sidder og synger :

‘Fastelavn er mit navn - boller vil jeg have - hvis jeg ingen boller får - så laver jeg ballade’

Og mindes, da vi søskende som børn stod og sang den for vores forældre tidligt om morgenen, mens de stadig lå i sengen - og var SÅ spændte på at få vores fastelavnsris.

Vi var ikke forvænte med slik - for pengene var meget små - men vi fik altid fastelavnsris - som vi havde hørt far og mor sidde og lave om aftenen - når de troede at vi sov. :slight_smile:

Husker et år, hvor min bror havde snuppet en sort slikkepind fra et af risene - og så var han faldet i søvn med den i munden - men han nægtede at det var ham, der havde taget den - selvom både hans ansigt og pudebetrækket var kulsort og klistret :slight_smile:

Sidder med dagens første kande the… skal lige have en kop mere, og så smutter jeg afsted en tur med Nannavuffen.
Resten af dagen skal vist bruges til at få lageret med burgardiner lidt op… pt har jeg vist kun et eneste klar til salg :slight_smile:

Er ved at gøre klar til en tur i Zoo i Nykøbing F sammen med Clara og Gustav…og bagefter måske en tur på Mc Donald…Mc Donald for deres skyld…Clara siger…ammmm, hver gang hun ser et MC Donald skilt :høhø:…men…det er nu ikke min livret…men alt for ungerne :hjerte:

Det gør jeg også :ups:

Er klar til at stikke næsen i kirkebøgerne igen. Fik en formoder (6xtip er vi vist ude i her) dateret helt tilbage til ca. 1680 i går. Det er nu lidt sjovt. Også selv om jeg ikke ved meget andet om hende end navnet.

Venter på udlejeren af fælleshuset, så vi kan få det afleveret og komme hjem i seng:) De timer jeg fik i nat, var slet ikke nok i forhold til den energi jeg fik brugt i går, på at gøre klar:)

Killingerne har holdt deres første store flyttedag. Fødekassen er blevet sat ind i en sturdi habitat, så mor kan hoppe ind og ud, men killingerne ikke kan komme ud. De er 3 uger idag, så de stavrer stadig rundt inde i fødekassen, men de viser mere og mere interesse for verden omkring sig, så det varer ikke længe før fødekassen bliver for lille og kedelig.

Har nået dagens to do liste - er på vej til at starte 2½ uges ferie :slight_smile: måske der kommer lidt ekstra tjanser - måske der ikke gør. Men så er der lagt en fin plan. De næste dage lover sol så i morgen skal jeg i haven - ukrudt vælter frisk op af jorden … og så lyster jeg at få bagt fastelavnsboller. Og så skal jeg inden så længe holde fødselsdag for første gang i mange år har jeg ligefrem inviteret gæster. Det skal nemlig fejres at det så er et år siden jeg blev husejer :slight_smile:

Venter på at maskinen bliver færdig så jeg lige kan nå at få hængt tøj op inden jeg bliver hentet og turen går til fødselsdag for fætter nr 2 i rækken.

Og så i nat står den på Oscar Awards!