Hvad laver du lige nu? - oktober

Ny måned, ny tråd.

På arbejde:)

Hoster … igen …og igen … og … get the picture ?

:savle: :savle:

Sidder og tænker på alt det jeg spiste i går :

varm cacao med riiiiigeligt flødeskum
lun crumble cake med riiiigeligt flødeskum
kageværk
slik
chokolade
dejlig kyllingeret
is med riiiigeligt flødeskum og flødeboller…

:savle: :savle:

Så i dag skal jeg bare gå en 30-40 kilometer - så er de kalorier brændt af. :ups: :høhø:

Glæder mig til i aften, har nemlig været ovre og hente to bøtter af favorit varianten fra Ben and Jerrys:savle:

FRIDAG! og i den grad tiltrængt.
Har fået handlet og købt en længe ventet rullemadras, så nu går jeg i soveværelset, får støvsuget, vasket gulv og lagt rent på sengen. Det bliver lækkert at komme i seng i aften :slight_smile:

Lige nu er jeg virkelig gal i skralden og meget skuffet. Øv altså :thumbdown:

Kæmper med SDU’s printere…

:slight_smile:

Lige kommet hjem efter en RASK gåtur rundt om Degnemosen og på biblo efter en masse nye lydbøger…

Kom vist ikke helt op på 30-40 kilometer - men HELDIGVIS har jeg ikke mere cacao, kager, slik, flødeskum, is og flødeboller tilbage - det blev pakket pænt ned og gæsterne tog det med hjem… :engel2::engel2:

Sidder og planlægger resten af dagen…
Skal lige på indkøb, så der kan bages lidt brød og et par cookies… og så skal der ryddes op i soveværelset, skiftes sengetøj, ordnes på bogreoler, sorteres i tøjet og den slags… Måske kan jeg få det hele lagt så meget af vejen, at jeg kan komme til at smide den ødelagte kommode ud :slight_smile:

I morgen planlægger jeg et smut forbi Sudan Missionen med det gamle tøj… de har særindsamling i forbindelse med udbruddet af Ebola og den sædvanlige (tragisk at man kan bruge sådan et ord) konflikt i Sudan…

Har lige pludselig fået en hel uge ikke-planlagt fri - der er simpelthen ikke arbejde til mig inde på Gallup :slight_smile: Så nu gælder det om at få noget ud af det!

Har været i banken og så nede og få skoet ponyen, nu er jeg smuttet foran tv og med tæppet omkring, så nu er jeg klar til varm kakao :slight_smile:

Har været ude og handle lidt (host host) og talt med Pigsy´s opdrætter for at fortælle hende at Dronningen er gået i barndom (mere host host), spist et stykke rugbrød og skal ha noget hoste saft (hooooost) og vil så få bestilt billet til `ylland til i morgen … nå ja løb ind i en veninde i Netto og hun har to kradse miljø et lille og et mellem str så jeg gerne måtte købe :høhø:

Er i gang med at gøre min discokugle & min discopære klar til ophængning. Nøj der bliver fest i det lille hjem… Hmmm de første gæster bliver vist Lykke & Rune, gad vide om de danser… :? :gruble::danse:

Jeg kan lige forestille mig Runes ansigtsudtryk, hvis du tændte for det - han ville vist gå liiiiidt i panik :tihi:

Jamen så sender vi da bare ham tidlig i seng & så tager vi to os en svingom :ok:

:venter: Venter stadig på GLS tror min faste budbringer er syg for han kommer altid mellem 08-10 og kun når der er vikar på de kommer på den anden side at 15 :besvimer: kan jo slet ikke vente med at få min pakke… :ups:

Har lige sat bacon bomben på køl . Glæder mig til at smage den .
og RiP lille mini hakker som jeg fik af min tante som 13 årig , tak for snart 25 år trofast tjeneste.
også når jeg var meget skeptisk da jeg den gang fik den sammen med en elpisker som udstyr når jeg engang skulle flytte hjemmefra. Hallo tante jeg 13 år , jeg flytter ikke foreløbig .:dokdok:

:thumbup: så kom mine to pakker - juhu
Og det var helt korrekt vikar på denne rute men dejligt jeg endelig har mine pakker. Så skal der åbnes og samles :høhø:

Prøver at vænne mig til krateret i min mund og jeg kan se min kæbeknogle :uha:

Lytter til frøer der kvækker, et eller andet sted uden for mine vinduer. Hyggeligt :hjerte: