Hvad laver du nu

Jeg nyder en god dag er overstået. Og tja indrømmet - jeg nyder også en Willemoes Jule Ale og den er mums

Hvad laver du nu ?

… spiser vanillekranse.
De må være forretten til den mad jeg forhåbentlig gider lave i aften …

Ligger på sofaen og venter på maden bliver færdig :slight_smile: Ole laver mad i dag :smiley:

Tjekker KG og FB og hører julemusik på radio soft :slight_smile:

Sidder og tænker … at det var et rigtigt godt kursus jeg lige har været på …

Ser disney sjov
Drikker cult cola
Dufter duften af flæskesteg brede sig i hytten
Og endelig… er lettet over at min undervisning for dette semester nu er slut (pånær noget marinøkologi), så nu skal der planlægges eksamenslæsning

Tager inhalationer, hører musik og redigerer billeder. :slight_smile:

Vil tila t slukke min PC, hoppe hen i lænestolen, smide benene op og slappe af.
Vil prøve at læse noget, er dog træt/søvnig, men håber det går…

har lige været på besøg hos min mutter og så fik vi lige en dejlig citronkage dessert, uhmmm den var lækker. derefter var vi et hurtigt smut i bilka og nu sidder jeg så og kigger hvad der sker på kattegale og når jeg syntes det er tid skal jeg ud og hænge vasketøj op

Ligger på sofaen, småkigger vild med dans, drikker the, surfer, læser bog, nusser kat.

…sidder og prøver at redde mit tastatur fra 12 poter der vil vade på det

Jeg spiller Wow… total nørdet fredag

Overvejer om jeg orker gå på arbejde om lidt - der ligger 5 nattevagter i træk og venter på mig…
VH
Susanne

Det savner jeg at have tid til…

Min aften fra kl. 16.30:
Har spist en pizza - liggende på sofaen med Sigga på maven.
Har tager en lur - liggende på sofaen med Sigga på maven.
Ser vild med dans - liggende på sofaen med Sigga på maven.
:slight_smile:

Skal skrive noget færdigt til på søndag. (Som altid)

Ligger under et varmt tæppe på sofaen (med kattene i nærheden) og ser Fars Fede Juleferie (for gud ved hvilken gang) på TV3 (selvom jeg har den på dvd) :wink:

Læser og drikker et glas rødvin

Har lige skubbet et æble i ovnen og nu nyder jeg duften af æblet der bliver bagt og kanel :savle:
Mens jeg ømmer mig og prøver at overbevise India om ikke at ælte på det sted på maven hvor Mercy lavet stribet flæsk igår da hun blev forskrækket over Groover der lavet motorvej hen over os.:uha:

Spiller DN med min kæreste.

hihi
Har heller ikke spillet det længe… du må lige skrive hvis duf år tid til det:høhø: