Hvad laver du nu

På vej i seng. En lang lørdag venter med rengøring, rengøring og andet godt. Desuden skal jeg have syet en del senge. Dyreklinikken i Ry mangler julegave-nullerputsenge til glade Ry-borgere. Der skal laves lykkeposer tilo næste lørdags julemarked og der skal pakkes kalendergaver ind til Lærke.

[QUOTE=DK Zaphy;1133308]hihi
Har heller ikke spillet det længe… du må lige skrive hvis duf år tid til det:høhø:[/QUOTE]

Tvivler på at jeg får mere tid længere hen mod kandidaten, vi nærmer os :høhø:
Jeg spillede det sindssygt meget. Var priest healer og med i den bedste raid guild på min server.
Der raidede vi 25 mans heroic med kun 5 healere - det er pres :uha:

[QUOTE=ThildeL;1133311]Tvivler på at jeg får mere tid længere hen mod kandidaten, vi nærmer os :høhø:
Jeg spillede det sindssygt meget. Var priest healer og med i den bedste raid guild på min server.
Der raidede vi 25 mans heroic med kun 5 healere - det er pres :uha:[/QUOTE]
Nå for søren… Jeg er aldrig nået at raide eller ngoet endn… jeg er ren noob :smiley:

Sidder og ryger en:os: i fred og ro. Forsøger at overbevise mig selv om, at jeg bør :godnat: og :zzz:
I morgen venter først en laaang arbejdsdag, og bagefter en heftig fest … :skål: og :rolleyes:
Har spist grill-kylling (ingen gad at lave mad i dag), chattet over FB med 3 dejlige damer, klippet manden hårpragt :tihi: og pakket gaver ind til 2 x 40 års fødselsdag.

prøver at få mine nerver til at falde til ro - jeg er ekstremt hidsig…

der skal ikke meget til før jeg bliver rigtig umedgørlig

Nyder at have weekend, har fået ryddet op og gjort rent da jeg kom hjem i eftermiddags - det gav lige en masse energi lige pludselig at få fri :høhø: Og weekenden bliver nydt med et glas portvin, mens jeg lægger billeder op af Pletterne i deres galleri - de er 3 uger idag, og jeg fik taget lidt billeder tidligere :slight_smile:

Er helt oppe og køre nu for skal i IKEA med Pernille i morgen :wehu:

Flader ud efter en tur i teatret med mor…

Ser The Nanny med Jack (eller, han undersøger hvad der mon er under dynen :høhø:)

Sidder på mit arbejde, hvor jeg kan se jeg kommer til at hælde en del øl op de næste par timer. Stille og rolige gæster, men en del af dem - de hygger sig, og det er jo godt :slight_smile:
VH
Susanne

Jeg er gået død på sofaen efter en lang dag, som jeg har brugt på at lave havearbejde for mine forældre. Deres 70+ år gamle Naur hæk skal klippes ind og ned, så den er mere medgørelig. Det er nemlig mig, der har fået tjansen med at klippe den. 2.10m høj og 1m bred, der satte jeg grænsen for hvad jeg kan og vil klippe med en hækkesaks på en stige!

Men det er en fantastisk god måde at komme af med frustrationer på. Klippe, klippe, flå, rive! Det er meget befriende! :muhaha: Dog er jeg allerede lidt øm i skroget og glæder mig ikke helt til i morgen… :S

Fanni har villet ligge på mig lige siden jeg kom hjem, hvilket gjorde det lidt svært at rejse mig op efter at have renset kattebakken. Nu ligger hun oven på siden af mig, for hun lider vist af “mor-mangel”. :tihi:

Arggh nu står den så på gulvvask:-( Sigga har lige haft et lille uheld med en genstridig pølle, som endte i min gang:-( Det var da lige sådan jeg ønskede at ende min fredag aften -suuuuk.

Sidder og gaber kæberne af led, mens jeg prøver at tage mig sammen til at tømme kattebakker og natfodre kattene…

Ligger og fryser under dynen og tæppe

Kom hjem omkring midnat efter en vagt på omkring 15 timer. Fik serveret lækker forloren hare da jeg kom hjem samt god rødvin. Sidder nu og slapper af og følger op på tråde på KG :slight_smile:

[QUOTE=Battlestar;1133327]prøver at få mine nerver til at falde til ro - jeg er ekstremt hidsig…

der skal ikke meget til før jeg bliver rigtig umedgørlig[/QUOTE]

:venner: Det kender jeg godt :slem:

Glæder mig til jeg skal hjem og sove :slight_smile: Har haft en OK nat, rimelig rolig, med en enkelt afbrydelse ved 4-tiden (så GÅ dog i seng…:slight_smile:

Sidder og drikker en kop MEGET tidlig morgenkaffe, og venter på min trang til at pudse vinduer pludselig forsvinder, når jeg er blevet mere vågen og klar i hovedet …Der er et eller andet galt, når man klokken 6.30 en lørdag morgen, har lyst til at pudse vinduer :?

hey Alice - kan du så ikke lige komme på besøg hos mig hva ?? :lol:

sidder og kigger en masse nye billeder af ional, gaia og trixie igennem.
opdager lige nu at der er en kat der har haft dårlig mave inat og har ramt ved siden af bakken(uhmmm lækkert) så det må jeg hellere få styr på
eller skulle jeg gå ind og vække tonya og sige hendes kat har gjort noget stygt inat, joooooo det gør jeg

om 1 time skal vi ned i en genbrugsbutik og se om de stadig har de fede lysestager vi så den anden dag, det er lige noget for min mor. dernæst skal jeg ud og handle med min mor, hun skal have købt stort ind idag.
senere idag kommer en af vores meget gode katte-veninder som skal vise os hvordan man sætter en kat op til udstilling og så skal vi have lækker mad

Jeg venter på at pernille og eva kommer og henter mig og så skal vi til fotot shoot. derefter skal jeg med ud til eva og nyde hendes killinger.
i hånden har jeg en kop “kaffe” ( varm mælk med en halv tsk pulverkaffe) med kaffe med irish cream smag og vanillie sirup. MUMS