Hvad laver i lige nu?

Jeg har været oppe i laaaaaaaaang tid nu (ihvertfald 3 timer) og sidder sgu og keder mig. Jeg har godtnok skrevet lidt på mit lille projekt, men er gået i stå.

Hvad med jer?

Jeg er lige stået op og har fodret misserne, og nu sidder jeg med en kop kaffe og skal lige vågne og læse lidt kattegale og facebook og nyheder, inden jeg skal i bad, hvilket jeg skal snart, for jeg skal være hos frisøren om en time :slight_smile:

Jeg har også været oppe i nogle timer. Har lavet kaffe, tændt op i brændeovnen, sørget for hund og kat, og siddet lææææænge over morgenkaffen… mon ikke jeg skulle se at få noget tøj på :tihi:

Vores ældste søn, hans forlovede og børnene kommer til middag. Så skulle jeg gerne ha´ en spand hønsekødssuppe klar.

Sparke mig selv i gang

Jeg har været oppe siden kl 7 fordi vi har nogle friske tøser her i huset -tihi

Igår aftes fik jeg bagt nogle cookies og en chokoladekage - yuuum - skal bare finde nogen at besøge nu - så tager vi noget med :wink:

[quote=Elisabeth;112777]Jeg har været oppe siden kl 7 fordi vi har nogle friske tøser her i huset -tihi

Igår aftes fik jeg bagt nogle cookies og en chokoladekage - yuuum - skal bare finde nogen at besøge nu - så tager vi noget med ;)[/quote]

Jeg bor i Resen… Hvornår kan i være her -LOL

LOL - Jeg tror mine bedsteforældre har boet i Resen… Det siger mig i hvert fald noget…

Uh jeg har ikke bil - sorry :stuck_out_tongue:

Så er spørgsmålet bare… HVILKEN Resen. Der er sgu så mange her i landet

Nåårh - er der mon noget der hedder Sønder Resen?

Har ingen anelse. Ved bare der er ved Struer, ved Skive, et par steder i Sønderjylland, lidt på Sjælland og så måske et par stykker spredt ud over resten af landet

Har lige spist morgenmad med ungerne, så nu skal der gang i rengøring og forberedelser til fødselsdagsgæster i eftermiddag.
Luna har en veninde på weekend og de har lovet at hjælpe mig med det praktiske :slight_smile:

Hmm ja - det er sandsynligvis her i Jylland…

Hvad skal i lave resten af dagen?

Jeg ender nok med at tage en morfar på sofaen -LOL
Derudover har manden vist en plan om at køre en madras på genbrug og evt få ryddet lidt op i udestuen.

Lyder som en stille og rolig dag :wink: Her bliver det heller ikke så vildt… Overvejer at tage på Naturhistorisk musem med pigerne

Stod op for et par timer siden…
Dise er afhentet af min Agilitytræner for ca 20 minutter siden, så her er dejligt roligt :smiley:
Går i bad om et øjeblik… og skal så på apoteket efter Askes medicin og hjem til min svigermor med kattegrus.
Resten af dagen kommer til at gå med at få sorteret de sidste af papirdyngerne på reolerne…
Med en lille indlagt pause i eftermiddag, hvor Nanna og jeg har en aftale med 7 andre cavalierhunde på Volden :slight_smile:
Og hvis jeg ellers gider senere i aften, har jeg et bursæt, som lige mangler det sidste, inden det er klar til salg…

Jeg er lige blevet færdig med at spise morgenmad. :slight_smile:

Vi har gang i det helt store projekt herhjemme. Vi har jo et værelse for lidt i vores lille hus, så vi har i et par år haft soveværelse, som heldigvis er stort nok til en dobbletseng. Det er selvfølgelig ikke optimalt, men vi har gjort det for ungernes skyld.

Nu har drengene så plaget en del gange, om de ike måtte få lov til at dele værelse. Vi har været afvisende over det, pga den store aldersforskel der er på dem (5 og 12) men de er meget tæt knyttede, og har altid været det.

Men nu har vi altså ladet os overtale, og var derfor i Daells efter en køjeseng i går. Vi ryddede ud i Joeys værelse (som er størst) og samlede køjesengen derinde (kæft et mareridt, med en lorte brugsforvirring). Da vi var færdige med det, gjorde vi ikke andet end at rede sengen, så den var klar til at drengene kunne komme i seng, og så kastede vi os ellers på sofaen.

Resten af weekenden skal gå med at bytte “gamle” seng. Det er så´n en slå ud seng, som Debbie meget gerne vil have. Derefter skal Nickis værelse tømmes, så vi kan få vores seng derind. Derudover skal vi have en kommode som stod på Joeys værelse før ned og stå i bryggerset.

Vi skal også have sorteret alt Joeys legetøj, vores eget tøj og Nickis tøj, for der er godt nok meget der kan ryge til genbrug, da det aldrig bliver brugt.

Så vi kommer ikke til at kede os :smiley:

Jeg skal lave ingenting - tror jeg :slight_smile:

Mine gæster er lige rejst og igår fik jeg hytten til at se normal ud igen så idag står den på afslapning, missenus og kattegale :smiley:

[quote=DK Thomani;112825]

Så vi kommer ikke til at kede os :D[/quote]

Lediggang er roden til alt ondt, ved du nok :smiley:

Shit! Jeg er lige blevet arbejdsløs :smiley:

Jeg har lige fået at vide, at jeg skal ud og lære at vaske kat i dag :slight_smile:

Jubiiiii - hvad mon Hampus siger til det :? (:tihi:)

[quote=Charlotte Oeh.;112831]Jeg har lige fået at vide, at jeg skal ud og lære at vaske kat i dag :slight_smile:

Jubiiiii - hvad mon Hampus siger til det :? (:tihi:)[/quote]

Miav miav MIAAAAAAAV :?