Hvad laver i lige nu?

Jeg er lige kommet hjem fra frisøren, så nu spiser vi morgenmad :slight_smile: Frisøren ligger lige ved siden af Bavinchi, så jeg tog nogle af de lækre italienske boller med hjem.

I eftermiddag tror jeg, at vi skal have ryddet lidt op og måske på genbrugspladsen med noget af alt pappet fra vores zooplus-bestilling.

I aften skal vi ud til Helle (Panthera) og Jesper og nusse mislinger og hygge :smiley:

Vel gør han ej. Han siger: HVÆÆÆÆÆÆSSSSS og så er han pist væk-LOL
Knus ELin

Åh Gud…
Pive, hyle, pive :wink:
Hive mig selv op ved håret skal jeg…
Jeg er stadig små-mør efter influenzaen (plus dens lille nachspiel med nysetur og belægninger på stemmen) - og drænet af det dårlige forhold til min chef (får mavepine af at tænke på hende).
Underligt nok dræner det mig også for modet til at søge andet. Jeg orker ikke ret meget…

Har også et par andre dumme breve at skrive.
Jeg havde bestilt en postboks hos postDK, som skulle fungere fra d. 19, men har intet hørt fra dem. Det lokale posthus, hvor boksen er, aner intet om det, det foregår i Købmagergade. Der var jeg så igår ved 14-tiden. En dame bag skranken siger, at boksfolkene er der kun til kl 11!
Og intet af dette står på hjemmesiden, når man bestiller boks.
Intet om, at der skal være kontrakt osv i orden, før boksen kommer i brug.
Det får jeg først at vide, da jeg ringer til Post DK, som lover at rykke Købmagergade. Men de fortæller heller ikke det med før kl 11.
Så al min post fra d. 19 og frem er bare røget retur!

Bare det at skulle vaske hår skal jeg tage mig sammen til - og det skal til, for jeg har en ekstratjeneste i kirken kl 16, som jeg nær havde glemt.

Mit hjem er totalt kaos efter ugers sygdom, det er ulækkert.
Og jeg er bare træt…

Tak, fordi I hørte på/læste min jeremiade :S

OK, til plusserne:
Imorgen skal jeg på tur med en flink ældre dame, som jeg har omplaceret kat til, vi skal ud at se på killing, for den kat, som flyttede fra mig til hende, er nu så tryg og glad, at hun er klar til at få en kammerat igen, mener vi. En raggie som hun selv, eller en bimse.

Og jeg har besluttet at starte med noget dans igen. Dansk folkedans, såmænd. Det er ur-sjovt, og man får rørt sig, det giver kondi! Desuden kan jeg mange af dansene fra barn af, så jeg ryger ikke ud i noget med at stille for store krav til mig, og stresse mig selv. Jeg skal bare have det sjovt.

Er kommet med i et nyt ensemble, der lover godt.

Nu håber jeg bare, at jeg kan få min perserpige badet inden d. 8 - er blevet stillet d. 4 i udsigt…
Og jeg glæder mig til udstillingen og al den vennehygge, der hører med :slight_smile:

PS Og til at se et afsnit af den fede engelske serie a la Stolthed og Fordom, der kommer på TV Charlie her 12.20 - stilsikre 1850’er kostumer - muuuums!

Jeg er lige stået op… Ja, jeg må have været træt!
Jeg er allerede ved at gøre mig så småt i stand til i aften hvor jeg skal til DAD koncert. Det kan godt tage sin tid!

Idag har jeg lige forkælet mig selv lidt. Har lige været i Netto og fandt der et dejligt lammeskind til 149 kr, så det kom hjem og ligge i min stol, så nu kan lænden holdes varm, mens jeg skriver på Kattegale.
Knus Elin

Jeg plejer tømmermænd og skal ikke lave noget hele dagen :slight_smile:
Jeg var til fødselsdag igår, og det blev lidt sent med for meget vodka…
Og i aften skal jeg til firmafest :S
Så i morgen vil jeg igen skulle pleje tømmermænd…

Sidder og overvejer, om jeg ikke skal prøve at finde inspiration til projekt “TING”

:tihi::tihi::tihi:

Jeg sidder såmænd her med morgenhår, nattøj og lodne tæer.

Jeg har spist morgenmad, hygget med ugens bundt reklamer, nusset lidt rundt og betemt ikke lavet noget fornuftigt.

Og det er ganske dejligt med sådan en hygge-sumpe-nusse-læse-putte-dag en gang i mellem.

-engel

Jeg var oppe klokken 7 og så kom en af de to “hillbilly” brødre med træ til mig.

Nu er det hele taget ind og jeg er rigtig glad:-)

Nå ja også er jeg ved at skrive en gysernovelle om nogle drenge, der skal overnatte i en gymnastiksal-what

Og så er en anden bog begyndt at skrive sig selv i mit hoved. En om en pyroman - det skyldes alt mit arbejde med det træ:rock::tihi:

Jeg skal også lige ind og svare en stakkels pige, hvis gøende hund er ved at få hende smidt ud af hendes lejlighed.

Så alt i alt en gyselig dag:-)

PS træ-brødrene, som jeg kalder dem er SÅ sorte af sod, at de ligner noget der er trådt ud af filmene The Hills Have Eyes! En dag stod jeg i laden og havde ikke tændt lys i første halvdel så hørte jeg en lyd og så kaldte jeg “er der nogle?”

Og ud af mørket dukkede de op! -LOL-LOLJeg kunne ikke se dem fordi de var så sorte i ansigterne af Hillbilly skidt-LOL-LOLDe kom med træ - jeg havde glemt det.

Kæft en griner bagefter altså:tihi::ups:.

Men man skal dælme ikke dømme… de er de mest hjælpsomme waccos jeg har mødt til dato - og så ELSKER de kattene og omvendt… Hver gang de kommer med træ (et par gange årligt) så strimler der katte op uden for… kattene er åbenbart lige glade med om de er “sorte” :tihi:-høhø-høhø-høhø

Fik gjort lidt rent, da vi ikke gad i går. Og så kom en arbejdskollega forbi og ville hente lidt kattemad til deres besøgskat, som er VILD med vores mad. Det er en hemmelig blanding (2 forskellige Hills og 2 forskellige RC) -høhø
Så fik vi taget vores juletræskæder ind fra haven - noget sent, men dejlidt med lidt lys i mørket, men nu begyndte det vist snart at blive pinligt.
Så har jeg lavet lidt regnskab, så vil jeg have frokost og ender nok med en times morfar med en mis i armene. :slight_smile:

Jeg har haft begge tøser til Dans også var vi ude og handle lidt bagefter. NU står det på ren afslapning, så må der støvsuges i morgen

jeg sov fra kl 17 til kl 8 i morges - resten af tiden har jeg brugt her på kattegale :slight_smile:

jeg er allerede træt igen -LOL

Jeg har været på arb til kl 13 idag så nu er det lige tid til at slappe lidt af med de gale og så kan jeg pakke og gøre klar til jeg skal på kursus i 4 uger fra på mandag… :slight_smile:

Jeg spiser frokost :slight_smile:

Og for ikke at have 6 katte hængende om min tallerken (makrel i tomat) hældte jeg lige en dåse vådmad op til misserne inden jeg smurte min mad :smiley:

og jeg vil nu tage min bil og køre ned og købe æg da Finn lige har spist de sidste som vi havde :slight_smile:

Jeg sidder her…
med min yngste søn…:inlove:

Og viser jer frem…:tihi:

Mange gode hilsner
Mona

Vi er lige blevet færdige med at rydde op og støvsuge og vaske gulv i den ene ende af huset. Nu ser det helt ryddeligt ud.

Den anden ende må vente, for jeg gider ikke mere i dag!

Har stadig ikke fået en morfar -LOL Tror jeg er overtræt pt.

-engel-engel-engel

Det er aldrig for sent… skyyyyyyyyyyyyyyynd dig hen på sofaen.

:fløjte:

Vi tog hen til mine forældre med kage og cookies og da ci kom derhen fik vi at vide at min oldemor er død og hun døde en time før vi kom derhen… :frowning: