Hvad laver I om natten

Det undrer mig ofte, at jeg kan se, jeres indlæg er skrevet om natten.

Der er faktisk en hel del indlæg, der skrives om natten.

Hvordan I alverden kan I passe et arbejde og sidde oppe om natten. :?

HVIS jeg en enkelt gang (eller flere) skriver om natten, er det fordi her er mislinger. OG jeg lige er oppe at kigge til dem. Ellers sover jeg OG dèt som en brosten. DOG med en del afbrydelser for her skal jo deles…seng.

I går skulle jeg med min mand ud og køre lastbil, så derfor var jeg oppe allerede kl.3, og det samme i dag, da jeg skulle køre ham afsted. :sove:

Men ellers plejer jeg at sove sødt på det tidspunkt.

Nu er det jo ikke alle der arbejder, eller arbejder fra 8-16… Jeg skriver opgave og det gør jeg gerne indtil sent om natten nogle dage, og så skal jeg lige ind på Kattegale og kigge lidt når jeg holder en velfortjent pause :slight_smile:

Jeg er desværre førtidspensionist. Det er ikke alle nætter jeg ikke kan sove men jeg har altså en del hvor hjernen bare ikke kan slappe af. For at prøve og at falde i søvn sætter jeg mig gerne med laptoppen og surfer og sådan ca hver 10 minut går jeg lige ind og tjekker KG. Jeg kan bare ikke lade være.

Sover og render på toilet… (én af glæderne ved at være gravid…!)

/Mette :wink:

Jeg går sygemeldt som jeg har har gjort det sidste 1½ år… Anyways… søvn er for mig bare noe der skal overståes, men udskyder den til jeg er godt bombet…

Og hvis jeg ikke ser fjernsyn eller diskutere med Liam og Aslan :tihi: Jamn så er jeg da herinde og lurer… Elsker den her side :thumbup:

Jeg tilrettelægger selv mine arbejdstider ligesom jeg arbejder hjemme… og har dertil en mand, der arbejder om natten…
Har derfor en døgnrytme som i forhold til de fleste nok må betegnes som lettere alternativ.
Kl 7 om morgenen er fx sort nat for mig! :smiley:

ja jeg går jo hjemme og er igang med at søge en ftp så jeg kan sove når jeg gider…eller skulle jeg sige, når jeg kan

Jeg sover om natten :slight_smile:

Men jeg har da bemærket, at der er ikke mange på KG kl 7-8 stykker lørdag morgen :tihi:

Gry…kunne du ikke tænke dig at få en uddannelse i stedet for…:slight_smile:
Du er så ung.
Det må være svært at skulle på førtidspension, når man er så ung. :S

SOVER, men forleden da jeg skrev at Ginny havde født skrev jeg kl. 6.40 og der stod kl 4.20 men det passer altså ikk.

[quote=Mona Jensen;377648]Gry…kunne du ikke tænke dig at få en uddannelse i stedet for…:slight_smile:
Du er så ung.
Det må være svært at skulle på førtidspension, når man er så ung. :S[/quote]

Ja jeg er ung, men jeg er kommet til den indsigt at jeg aldrig får et normalt liv grundet mit handikap. Det må jeg jo så lære at leve med bedst muligt.

Nej jeg syntes også der nogle gange er forskydning i det egentlige klokkeslet og hvad den viser på kg.

Jeg sover som regel… Men kommer ofte først i seng ved 1 tiden.

Jeg møder kl. 8 3 dage i ugen, og 8.45 to dage i ugen… Står op mellem 6.30 og 7 - heldigvis falder jeg altid i søvn så snart mit hovede rammer puden og 5-6 timer kan jeg klare mig med :slight_smile:

Ja ligenu står der 12:18 på sidste indlæg, og kl er jo 14.20

Sjovt … tidspunkterne er korrekte her hos mig :øhmm:

Når man melder sig ind, skal man vælger tidszone og sådan noget - måske det er noget?

Quanti’s er “en gammel rotte”.:klapper:… så det skulle vist ikke kunne ske…

Jeg sover ALDRIG om natten…kan ikke…så man må jo sige, at det er godt jeg arbejder som nattevagt:høhø:…så Mona, jeg har ikke noget problem med at passe mit arbejde…det vil sige, når Kattegale da ikke lige kommer i vejen for det:fløjte: