Hvad laver I om natten

:shithappens:…Anne.

Sover. Jeg kan ikke fungere, hvis jeg ikke får sovet om natten. Men så længe jeg har en dyne og hovedpude kan jeg næsten sove på alle tider af døgnet…

Jeg er udpræget B-menneske, og går helst gerne i seng ved 2-tiden. Nu hvor jeg er sygemeldt, kan det dog godt blive lidt senere. :ups:

Jeg arbejder på aftenhold fra kl 15.00 til 00.10:)

Så når jeg kommer hjem går der lige et par timer inden jeg kan sove.

Jeg har desværre ikke været meget herinde det sidste lange stykke tid, for efter jeg er blevet husejer tager jeg på arbejde for at slappe af:øhmm:

…(og for at spise… vi er ved at få nyt køkken :yatta: )

[quote=JulleML;377754]Jeg arbejder på aftenhold fra kl 15.00 til 00.10:)

Så når jeg kommer hjem går der lige et par timer inden jeg kan sove.

Jeg har desværre ikke været meget herinde det sidste lange stykke tid, for efter jeg er blevet husejer tager jeg på arbejde for at slappe af:øhmm:

…(og for at spise… vi er ved at få nyt køkken :yatta: )[/quote]

Lige for tiden maler I da også om natten?? :høhø:

Ja tak… Man føler virkelig at man lever, når man efter en 11 timers arbejdsdag står og maler køkken til kl 4 om natten:besvimer::besvimer::besvimer:

:sover:

Sover…
Nogle nætter er dog længere end andre :øhmm:

Normalt sover jeg, men nu går jeg herhjemme på 3. uge og venter på at modtage min ressourceprofil til partshøring (er i revalidering), og når man er født B-menneske som mig, skal der ikke mange dage til at vende totalt op og ned på dag og nat.

Så for tiden laver jeg mange underlige ting om natten: ser en masse film på dvd, sidder på altanen med misserne og hører fuglene stå op, ser solopgangen, skriver blog-indlæg, laver lidt grafik og rydder op her og der. Alt i alt en masse ting man kan lave uden at være alt for støjende når man som jeg har naboer på begge sider og ovenpå og nedenunder der gerne skulle kunne sove i fred for mig :tihi:

Normalt sover jeg da - man har vel et studie at passe … (eller for weekendernes vedkommende; fester i ny og næ )

Men det hænder også at jeg sidder oppe hele og halve nætter og skriver opgave - og så får kattegale da besøg ind i mellem :slight_smile:

Om natten da sover jeg - som en sten, og Buster med.
Så KG bruger jeg ikke om natten…

JA OLD gammel :thumbup::høhø::p:klapper::fløjte:

Ak ja, den døgnrytme… :slight_smile:

Jeg tager tit en skraber, når jeg kommer sent hjem fra arbejde, og så får jeg sen aftensmad, og først derefter går jeg i gang med at forberede næste dag/de næste dages undervisning og rette opgaver, rapporter eller andet indtil kl ca. 2… Og så er det farligt at have PC’en til at stå der og lokke med sit internet og alting :wink:

[quote=M&M-mor;377896]Ak ja, den døgnrytme… :slight_smile:

Jeg tager tit en skraber, når jeg kommer sent hjem fra arbejde, og så får jeg sen aftensmad, og først derefter går jeg i gang med at forberede næste dag/de næste dages undervisning og rette opgaver, rapporter eller andet indtil kl ca. 2… Og så er det farligt at have PC’en til at stå der og lokke med sit internet og alting ;)[/quote]

Jeg er også slem til at tage en skraber om eftermiddagen… - Tit ender det med jeg tænker “ej, smider mig lige og ser venner…” SNOOORk også vågnet jeg kl 19-20 stykker… tsk.

Får nye sofaer i morgen, som man IKKE kan sove i!!! :høhø:

ja, jeg går jo stadig og venter/søger efter et dejligt fleksjob, men de hænger vist ikke på træerne lige p.t og da jeg tit vågner om natten og har ondt står jeg op for lige at få gang i kroppen og for ikke at vække fru tonya når jeg ligger og drejer og vrider mig rundt i sengen.
samtiddig er jeg vist kommet i den alder hvor jeg skal melde mig under fanerne i natte-tissernes klub og når jeg så er vågen har jeg svært ved at falde i søvn igen og så er det at jeg lige skal ind og kigge hvad der sker på kattegale

[quote=Abaddon;377914]
Får nye sofaer i morgen, som man IKKE kan sove i!!! :høhø:[/quote]

Smart træk :høhø:

Jeg er også så heldig,at jeg ind imellem arbejder om natten.

Arbejdet består så mest i at holde sig vågen:tihi: Og så er det da skønt hvis der er andre på KG

Tine

[quote=Mona Jensen;377648]Gry…kunne du ikke tænke dig at få en uddannelse i stedet for…:slight_smile:
Du er så ung.
Det må være svært at skulle på førtidspension, når man er så ung. :S[/quote]

Må nok indrømme den der udtalelse såre mig MEGET. :argh:Jeg er også ved at ansøge om førtids pension. Har haft MANGE tude ture hos min samtale terapeut for at indse jeg rent faktisk er for syg til et flexjob. Ønskede netop ikke pension da jeg så følte mig som en fiasko og ikke kunne lide omverdenens opfattelse om folk på FTP der var under 40 år. Ja der er nogle få der faker sig til en FTP men de fleste er altså SYGE og kan ikke bare tage et flexjob. Kunne de det ville de slet ikke få lov at ansøge om FTP men pænt få at vide de skulle tage sig sammen af kommunen.

Jeg er pt hjemmegående på ubestemt tid mens min sag kører. Jeg er udpræget b-menneske. Spiser sjældent aftens mad før ved 2200-000 tiden. Prøver jeg at køre en “normal” rytme tilter min krop totalt. Lider desude af søvnløshed så sover først når kroppen er så udmattet den lader mig gøre det. Det sket et sted imellem kl 000 og 1200. Selv da jeg var vikar var det en rytme der jeg kørte efter og prøvede at få fat i aften tjanserne :slight_smile:

[quote=tzari;378194]Må nok indrømme den der udtalelse såre mig MEGET. :argh:
[/quote]

Aij…ved du nu hvad.
Så kan man jo slet ikke kommentere nogle indlæg herinde.

Pjat med dig, du skal da bare have DET RIGTIGE job… som Skoglund her:

[quote=skoglund;378124]
Arbejdet består så mest i at holde sig vågen

Tine[/quote]

Ku’ faktisk godt finde på selv at søge sådan et job… :høhø: