Hvad laver i til aften?:)

Jeg har hygget mig med en ven :slight_smile: og er blevet liidt fuld :slight_smile:
Kan ihvertfald ikke mærke mine fingre (og hold da op jeg skriver pænt lige nu :D)

Hvad med jer, hvad laver i til aften / lige nu? :slight_smile:

Jeg har skrevet som en gal - min gruppe og jeg skal aflevere eksamensprojekt om en uge. :S

Da mit bidrag var sendt ved 19-tiden, hyggede jeg bare med online-spil, msn og selvfølgelig misserne.
Og burde jeg virkelig gå i seng, men er bange for at jeg har drukket så meget kaffe i løbet af dagen, af det bliver lidt svært at sove. :ups::frowning:

haha :smiley: Det var ca samme tid jeg gik i seng. Jeg drak for meget noget andet… :wink:
tilgengæld. Har misserne hygget sig med mig hele natten :smiley: De elsker bare når mor er sent oppe :smiley:

Jeg råhyggede mig helt alene med misserne hele dagen i går.

Var lige et enkelt smut ude for at handle lidt guf og ellers var jeg bare hjemme. Var lidt på nettet (herinde blandt andet), hørte lidt musik med yndlingsgruppen der spillede deres allersidste koncert sammen i går aftes :ked:, spiste rester til aftensmad med en Tempt Cider til (plingeling sagde Tina :tihi:) og så ellers under dynen på sofaen og se skiftevis dvd og tv med alle kattene omkring mig…meget af tiden lå Junior ovenpå mig og snorkede.

Har lidt planer om at gentage proceduren i aften :thumbup:

Hvad jeg lavede igår?
En grøntsags-pastaret til aftensmad (sådan af nødrationerne :høhø:). Fandt muligvis ud af at lave 3-d sne, der også ser ud som sådan noget bør i solskin (måske! Det har jeg spekuleret over i noget tid… :yah::wehu:). Fandt et band, som jeg skal se nærmere på, nok købe et par CD’er med. :thumbup: Spekulerede over noget med at gavekort. :øhmm: Fotograferede Greven og Tullen, der varmede enderne oven på tørretumbleren :foto: Fulgte lidt med her og på et par andre fora at diverse art. Læste lidt. Hm… det var vist det?:gruble:

Min veninde lokkede med gratis mad :savle: … men på vejen derover, kørte jeg fast i sneen :argh:
Brugte tid på at komme fri igen, vendte om og kørte hjem … stod og tøede op foran brændeovnen.
Hørte lidt julemusik og strikkede strømper (min datter mener at det kun er gamle damer der strikker, så deeeet … :S) og gik så i seng ved midnatstid … uden at have fået gratis mad :ked:

Jeg ser Supernatural - en rigtig fed serie!
:slight_smile: Jeg blir drillet så asocial er jeg når den kommer, for jeg SKAL se den.

:slight_smile:

[quote=lenschow;506531]Jeg ser Supernatural - en rigtig fed serie!
:slight_smile: Jeg blir drillet så asocial er jeg når den kommer, for jeg SKAL se den.

:-)[/quote]

2 alen ud af et stykke :tihi:

Kan kun erklære mig 100% enig i dit indlæg :thumbup:

Jeg har set kedelig tv og surfet lidt på nettet.

Lige nu ligger jeg og venter på at se et indslag om en dansk kvinde der dyrker ekstrem sport.

Lige nu er der reklamepause i Hawaii Five-O som jeg ellers sidder og kigger, når det er slut har jeg lige en lille halv time til at sætte opvasken i blød og pakke tasken til kursus i morgen inden 6. afsnit af 24 timer…serienarkoman, jeg ved det godt :høhø:

Jeg har ikke lavet en brik hele aftenen, gad ellers godt at have drukket mig i stemning med en god veninde!!

Istedet har jeg drukket te, har lige købt en pose kirsebær-te og en pose æble-te som bare smager SÅ godt - i morgen vil jeg købe fersken-te og abrikos-te, for nu er jeg gået helt te-amok!!!

Jeg har bare siddet foran computeren og kedet mig.
Har ikke engang fået spist aftensmad… Gad ikke…

I dag var vi spist hjemmelavede burgere, og set (eller spildt 2 timer af mit liv på en kedelig gyser :tihi: )

Ellers bare hygget med dynen på sofaen, med en spindende kat ved min side :hjertehop:

Igår havde vi tømmermænd, så der lavede vi ikke ret meget -høhø Og i dag har vi bare lavet og spist aftensmad (mandag er en lang dag for os begge) og sidder nu med hver vores computer. Vi overvejede at sætte noget Big Bang theory på, men så skulle vi til at slutte tvet til, og der endte den overvejelse indtil videre -høhø

Så lige nu ligger jeg med Athea på brystet, Diego på armlænet og Jako og May på mine ben -tihi
Har mellem 1 og 4 katte på mig hele tiden i disse dage…

Igår: kæmpede os hjem fra udstilling i Tyskland. Idag: Sidder på arbejde med bandage om venstre håndled og bider i bordkanten og fortryder, at jeg ikke tog på skadestuen i stedet for at køre på arbejde :thumbdown: Nu er det for sent og må vente til imorgen tidligt - suk!

Susanne - Øv for den, hvad har du lavet med hånden?

Faldt på noget is og slog mig noget så nederdrægtigt. Claus er bange for at jeg har brækket noget i håndleddet, tror dog kun det er godt og grundigt forstuvet. Men det er næsten umuligt at skaffe natafløser med kort vasrsel (ved jo hvor ked jeg selv er for at blive kaldt ind med kort varsel). Og den første timestid giorde det ikke sååååå jäkle ondt, men jeg har ombestemt mig nu! Nu gør det ski´ ondt, så jeg har aftalt med Claus at han kører mig på skadestuen i morgen tidligt når jeg får fri, hvis ikke det er bedre.
KH
Susanne

Susanne - Øv for pokker. Ja, jeg ved snart ikke hvad der er værst, forstuvning eller brækket, sådan en forstuvning kan bare tage en krig at komme over… Håber smerten aftager i hvert fald…

Øv for pokker Susanne, god bedring med den. Håber det går hurtigt over -kramer

Og nu vil jeg smutte ud og ordne kattebakke, give mitterne deres vådmad og herefter hoppe på hovedet i seng… :godnat:

Jeg har haft besøg i dag - Ellers har jeg vært i byen, og nu hygger misserne og jeg under dynen :slight_smile: