Hvad laver jeres katte - Evighed tråd

Kunne det ikke være hyggeligt med sådan en tråd - hvor vi kunne skrive hvad vores katte laver - Om det er ulykker, spiser, leger eller snork sover :inlove:

Jamen jeg ligger ud.

Pyrus ligger i toppen af klatretræet med Primula mellem sine ben, de sover begge dybt. Frk. Delle sidder lige nu og gør sig lækker, hun mener ikke jeg er så god til det trods bad/føn, er sikker på hun snart overgiver sig til søvnen, når ellers pelsen vender rigtig ss

MVH
Gitte

Killingerne og Queenie suser rundt og leger. Hver gang Fie kommer i vejen bliver hun sur og hvæser af dem - hun er i løbetid og ville hellere gå og kalde ude i haven, men det må hun ikke for moaar :tihi:

SUK :surrender1:

De 3 skidderikker har bestemt sig for at ødelægge hele huset ad :argh:
Nu går den vilde skattejagt - eller noget, MED tilhørende stunts, glidende tacklinger, crash bang boom - ind i ruder, døre, skabe og borde, for blot at fortsætte med 680 i timen. :lynogtorden: Hen over skabe, bordene - op og ned ad kradsetræet, ud i gangen. Op og ned af trappen, men en snot forvirret hyrdehund der bare SLET ikke fatter en meter af, hvad faen der går af dem :uha:

Jeg går snart i seng, og håber de er stille nok til jeg kan sove :godnat:

Jako sover på armlænet af sofaen, Diego ovenpå alle mine biologi-papirer i sofaen. May sidder på den anden sofa og kigger lidt. Athea ved jeg faktisk ikke lige hvor er, men Mea ligger i kradsetræet og sover…

Jeg har en Fis i hængekøjen, en Nynne som synes det er uendelig frækt, at jeg ikke har tid til at nusse hende. William ligger under tørrestativet - Han er ikke helt tilfreds med situationen - han har lige fået børstet tænder - så nu skal alt vasketøjet på gulvet.

Ah! Athea var så blevet lukket inde i et af køkkenskabene, da jeg bagte småkager lige før Nu er hun i stedet i fuld gang med at tæve gulvtæppet :høhø:

Yasha ligger henne ved siden af hovedpuden - og har gjort det i en time nu. ca. hver 5. minut åbner han øjnene med “russerblikket”-der kan dræbe og miaver højt og klagende “VI SKAL SOVE NU! KOM SÅ I SENG! NUUUUuuuUUUUUUuuuUUUUuuuUUU!”

:lol: hver gang løøøøøøøøøber Unni ind og ser om han er ved at dø eller hva fanden der sker :lol:

ellers prøver Unni på at løse livets store mysterie i øjeblikket : hvordan kommer hjem ind til de fisk uden at få våde poter? :gruble: og hvor blev rejerne af? :engel2:

Amidale ligger i sin nullerputseng og sover. - Diamond ligger i vores seng og sover. Gismo ligger i sovesofaen i kælderen og sover. :slight_smile:

Iøjeblikket har jeg 5-6 stk , som tror stuen er en racebane og jeg er en rampe. Groover som prøver på at kæmpe sig ud fra under sofaen, jeg har prøvet og fortælle at han snart er blevet for stor. De andre ligger og kigger på hvad de andre laver ellers så sover de.:slight_smile:
Når ja samtidig skal jeg kæmpe med Fie Mie om min kande med vand . Hun synes bare sådan en skal væltes , det er så sjov.:stuck_out_tongue:

Hahah - Jeg visste dette vil blive en sjov tråd :smiley:

Sika ligger her foran mig …

Quinci er kravlet under sofaen for at sove :slight_smile:

De har ikke lavet andet end sove i dag synes jeg :smiley:

Tre snorksover…

Ting har besluttet sig for at blive omplaceret!
Kors, hvor kan hun dog være irriterende!!! :smiley:

[quote=Ann K;528629]Tre snorksover…

Ting har besluttet sig for at blive omplaceret!
Kors, hvor kan hun dog være irriterende!!! :D[/quote]

Skal vi bytte :? :tihi:

Ziyeh, ligger i kradsetræet i hænge hylden og gør sig ren, hun syntes ikke det var høfligt jeg spilte is på hende før hvor hun lå ved mig, men hun ville jo selv smage og væltede det af skeen.
Ellers er hun bare lidt mobset over at hundene har indtaget sofaen for i dag gider hun altså ikke sove sammen med dem.
Hun har bare været meget asocial i dag, åbenbart sur over vi ikke lige var hjemme i formiddag og ladet 2 hunde blive hjemme ved hende, hvad pokker bilte vi os ind:klapper:

Tja… har du hud på næsen??? Husk på at hun jo kysser - helt vildt meget…

Hmm… når nu kræet absolut skal hive mine læsebriller ind under sofaen… HVORFOR kan man så ikke lære hende også at hive dem ud igen???

Når nu hun ikke må lege med mine læsebriller, hvorfor skal hun så VAAAADE rundt på pc, mig, bordet, mig, Dise, mig, Nanna, mig, Thane, mig, sofaen, mig gulvet, mig…

Alt er ledsaget af en høj spinden og små venligkurrelyde…
Hun har bare boet her for længe til at jeg lader mig narre :klapper:

Som sagt… jeg kan klare alt i kat!!! Min bande har hærdet mig gennem mange år :wink:

Ossy er ude, så ved ikke hvad hun laver, men de andre sover … Miden og B’erne i kradsetræet, Gimpen i den ene af vuggerne (den der faktisk var til salg, men blev tyvstjålet af kattene :argh:) og Tarzan inde i min seng.

Liam ligger i øverst i hulekurven og snorksover, efter at have gået rundt og snakket det halve af dagen

Aslan ligger nok også og sover et eller andet sted

Misse ligger oven på akvariet og er i fuld gang med at gumle Bøllemis i struben, der bare ligger og spiller død i håb om at hun snart skal stoppe… :surrender:

Tulle ligger ude på badeværelset og har ondt af sig selv, fordi hun lige er blevet steriliseret, og ikke nok med det, er hun også blevet klemt ned i en hjemmelavet bodystocking, fordi det lykkedes hende at hive et af sine sting ud den anden dag… :argh:

Og slutteligt ligger Gizmo i sofaen ved siden af mig og SNORK sover :zzz:

Så lykkes det Fie Mie at vælte min kande med vand, hun fangede sig lige et dræber blik af Surfer , som troede han skulle drukne, mit i sin skønheds søvn på sofa bordet. Så damen kom hurtigt ned af bordet med en meget fornærmet udtryk og nogle sjove jamre lyde som hun altid laver når det er noget som ikke passer damen:klapper:
Ja jeg måtte jo igang med kluden. Mens Surfer sad på hjørnet af bordet og hold øje med om jeg gjorte det ordenligt så han igen kunne ligge sig på sin plads :tihi:

Jan er gået i seng, så der er nok nogle der holder ham varm…en er på potten…men ellers er der roligt her…nå det var pearl der var på das…