Hvad laver jeres katte - Evighed tråd

øh… de er væk :? dvs de ligger nok og sover de hemmelige steder som jeg ikke kender til… hvilket medfører at jeg om lidt når jeg skal i seng kan bruge mindst 20 minutter på at lede efter dem, hvorefter de pludselig står bafg ved mig med et blik der siger “hvad render DU rundt og skaber dig for”, og deres hemmelige sovested har jeg stadig ikke fundet :høhø:

:slight_smile:
Tøffe er lige faldet i søvn, her lige ved siden af puteren på skrivebordet med hovedet på musemåtten:)

Nu er de ved at flense hele lejligheden stakkels underboen :smiley:

Lige nu ligger Jako på mine fødder med Athea oven på ham, og også lidt ovenpå Diego der ligger ved siden af Jako. Alle tre ligger selvfølgelig ovenpå mine artikler og notater, og jeg nænner ikke rigtig at flytte dem :hjerte:
Mea sover stadig i kradsetræet og May er ved at hvæsse kløer i et af de andre kradsetræer :slight_smile:

De er alle igang med at spise råfoder .Hold op hvor de smasker:)

Ingen idé. May ligger på armlænet ved siden af mig, og resten ved jeg ikke hvor er…

Liam ligger i vindueskarmen og kigger ud af vinduet som han plejer hver morgen…

Aslan er lige kommet og lagt sig på mit skød for at få sit morgenlige nus :hjerte:

Yasha har smidt sig på sengen - nu sover han :tihi:
Unni ligger i yndlings-nuller putten i vindueskarmen i stuen og kigger ud på folkene der går ude på gaden :slight_smile:

Drengene har lige siddet i vinduet og holdt øje med verden udenfor… Nu er Trols dog lige smuttet, sandsynligvis ind i soveværelset for at sove videre, eller ud i køkkenet for at spise… :tihi:

Thane er ved at give tre daggamle kyllere flyveundervisning i løbegården… Leo stirrer på ham, som om han var idiot…
Ting prøver fortsat at blive omplaceret…

Brian er gået med Jan i seng…

Frede og Stranger er udenfor og rende krudtet af sig
Fifi sidder og kigger misundeligt på dem (må ikke komme ud, før stingene er fjernet)
De fire små sidder og smovser vådmad i sig ude i køkkenet.

lige p.t er der ro på her i huset, men for 10 min siden var der gang i den, for gaia vil så gerne lege med trixie, men trixie gider ikke lege med gaia, så det kommer der lidt ballade ud af.
så nu har gaia lagt sig for at få en morfar og trixie sidder i soveværelses-vinduet og studere fugle

Wulfi var i gang med slå Gotcha rigtig hårdt med poten oppe i kradsetræet øverste seng, men holdt op og gik derhen hvor jeg pegede da jeg ganske roligt sagde hendes navn og sagde “Wulfi lad nu lige være med det, læg dig hellere derhen” og pegede hen på nullerputsengene.

Der er også meget bedre at ligge, det er nok derfor hun tog mit råd, tror jeg.

Come On stoppede med skubbe min sit hovede ind under min skulder da vaskemaskinen begyndte at centrifugere, og nu fiser han rundt og har tosseanfald mens centrifugeringen larmer, Wulfi og Gotcha kigger ned på ham.

Brian har opdaget fidusen med kaninører efter at Nanna havde “for-tygget” et for ham… Han har nu forvandlet sig til den store faaaarlige DræberKat fra Umpopoland og ligger og knurrer som en pitbull over sit selvfangne bytte…

Thane har endelig besluttet sig for at spise de der kyllere og går nu og leder efter flere…

Ting har lagt sig øverst i klatremiljøet i vinduet - der er fuld sol lige nu! lige det helt rigtige til en aby-pige på denne årstid :thumbup:

Og Leo ligger og putter ved siden af mig…

Her ligger de begge i vindues kammen - Og holder øje med de enorme lækre fugle der flyver derude :smiley:

… og mine to bimser sidder sammen i den åbne terrassedør og nyder solen samt de enormt lækre fugle, der flyver derude :smiley:

Nå… Leo har besluttet sig for at få noget at spise… Thane har taget hendes plads…
Ting er kommet ned fra klatremiljøet… solen er væk og hun har opfattet duften af tandpasta (som hun af en eller anden grund mener er verdens lækreste guf, selv om hun aldrig har fået noget)

:tihi: - her bliver der os slikket sol igennem vinduet :smiley:

Nanoq løber rundt på gulvet efter en 10 kroner, som han slår til. Men jeg tror desværre ikke det er ham, der har lagt den:-)