Hvad laver jeres katte ligenu ''November''?

En November-udgave af “Hvad laver jeres katte ligenu?” :slight_smile:

Mine er smidt ud i gården med 3 stk. kyller :høhø: Aaahhhh sikke en dejlig fred og ro her er nu… :stuck_out_tongue:
For et øjeblik siden kunne jeg høre noget spetakel derude fra…det var så Haylee, den lille hystade, der havde “fanget” en Kylle - og DØD OVER DÈN DER KIGGER PÅ HENDES KYLLE!!! :klapper:

Mine sover ALLE sammen:uha: Til gengæld har de jordet rundt som vilde aber tidligere idag :slight_smile:

snork bobler gør de… de har lige fået guffere :slight_smile:

Mine tre bimser ligger alle sammen og sover lige nu :slight_smile:

Mine sover… Alle 4… Hemmeligheden er at skrue godt op for varmen :wink:

Mine er ved at pille gulvtæppet af :venter:

Sover :hjerte:

Kista er ude, Juno sover i den øverste køje og Aicha ligger hos mig og er meget indladende på at jeg skal vaske hende. Hun bidder og slikker mine hænder og gnider sig op ad dem, sådan vasker hun sig :høhø:

Gimpen vasker sig og resten sover …

Kista er kommet ind, alle 3 er blevet redt igennem og nu spiser de godbidder :smiley:

De sov - lige til jeg kom til at grine af et indlæg her (noget med katteslik til børn :fløjte: ).

He he undskyld :wink: Her er Lucky lige vågnet og vil have maaaaad… og ikke de tre forskellige slags tørt de har til at stå :slight_smile:

Sover :slight_smile:

Sover… eller døser… Men der er ro på :høhø:

Sover… herhjemme er det kun mig der er oppe sååå tidligt :smiley:

Brian ligger ovenpå mig og storspinder… Hvad resten laver har jeg ingen anelse om :slight_smile:

Quinci og Luka sover.-.Sika har åbenbart meget energi her fra morgenstunden…

De er alle 3 lige gået ud for at se om alt er i orden i haven :slight_smile:

Han hopper på min sovende kærestes hoved :stuck_out_tongue:

Går list frem og tilbage mellem løbegården og stuen - kigger på vådfoderet, kigger på mig, og går igen lidt frem og tilbage…