Hvad lytter du til lige nu? - Musiktråd!

Suspekt - Proletar

//youtu.be/51qjXzNi3BE

[QUOTE=Ann R;870459]Åh enig…
Og enig med Loreena.
Men hun hamler stadig ikke op med Enya for mig…

//youtu.be/IExudFzOqqo
[/QUOTE]

Enya er også god. Men hun hamler ikke helt op med Loreena :wink:

Hehe :smiley:

Hov… også et nyere album, der er retti godt.
Florence and The Machine: Ceremonials

//youtu.be/am6rArVPip8

[QUOTE=Ann R;870237]Der er kommet nyt album fra Poets Of The Fall - så det lytter jeg en del til

og jeg siger tak for lige at huske mig på at jeg rigtig godt kan lide dem… og ikke mindst at introducere mig for dem endnu engang (1. gang var da musiktråden var oppe første gang)[/QUOTE]

Det ligger vist også inde på Spotify… mener jeg så det der :gruble:

Så har jeg en svaghed for Sarah Mclachlan, kender I denne:

//youtu.be/6PPC7s2_Qh8

Der er en der hedder Nils van Gogh, der har lavet et remix af den som er genialt at løbe til (det sker dog ikke så tit at jeg løber :høhø:)

og sidst men ikke minds, så er denne Sys Bjerre fortolkning af Anne Linnets - “Tabt mit hjerte” så fin og skrøbelig:

//youtu.be/AIroCigqzos

Sys Bjerre er i det hele taget fantastisk. hun har måske ikke verdens største stemme, men hun har nogle KANONSJOVE tekster! :hjerte:

(og ikke bare Malene-sangen selvom den godt nok er genial)

Og så er hun faktisk somme tider vældig alvorlig selvom det altid er ved med et humoristisk twist…

Den her f. eks… LYT til teksten:

//youtu.be/bUFoGGsLdl8

Fuglesang, for klokken er mange & fuglene er vågnet her i den danske sommermorgen. Men ellers har jeg siden jeg for nogle måneder siden opdagede Mumford & Sons, skamhørt deres plade. Dette var det første nummer jeg hørte med dem & resten af deres plade fulgte hurtigt efter :slight_smile:

//youtu.be/X7bHe--mp1g

Jep, her i klostervang er der også helt og aldeles pip ude i haven lige nu… og måske roterende rotter på loftet :wink: Haha… nej, måske ikke så galt. Anyway, det har været sengetid i lang tid… så godnat/godmorgen afhængig af hvem du er

[video]Michael Jackson - Bad (Shortened Version) - YouTube

  • til den er slidt op! Bad / Michael Jackson - albummet genudsendes til september og jeg står forrest i køen. DET var dæleme tider, ja det var så, damned han var go´…
    VH
    Susanne

Må tilstå at morgenen blev startet med den her, den er jeg altså blevet helt hooked på.

Og så måtte jeg da lige høre denne her…hænger det mon sammen med at min førstefødte bliver 25 år i dag og kæresten spurgte: “Hvornår blev vi så gamle, at vi har så store nogle børn?”

Er vild med den sang især omkvædet:

I like the bed I’m sleeping in
It’s just like me, it’s broken in
It’s not old - just older
Like a favorite pair of torn blue jeans
This skin I’m in it’s alright with me
It’s not old - just older

Når jeg ser på kæresten eller mig selv i spejlet, ja så er vi blevet ældre -men han er stadig lige så dejlig, som da jeg forelskede mig i ham i 1kl. for 37 år siden! :hjerte:

Tja morgen forsætter med Bon Jovi.

Bon Jovi har fulgt mig hel tilbage til min fagre ungdom og ham bliver jeg nok aldrig træt af…hmmm slår mig lige at jeg da vist hænger fast ved “mændene i mit liv” :stuck_out_tongue:

ja lige i de her dage er det her et af favoritnumrene

og så for at gå i den helt modsatte grøft så høres de her 2 sange osse meget

Ja, denne bliver jeg åbenbart ikke sådan lige træt af…
Den er bare perfekt i mine øjne…lækker rytme, dejlig stemme…osv osv.

//youtu.be/EL0pTo9Z_XU

Og læg venligst mærke til, jeg jeg kunne få videoen på ( henvisning til tidligere problemer )

Har ikke selv fjernsyn men Kæresten sendte mig den med Sys Bjerre´s fortolkning af Anne Linnes sang - Den er såååå smuk. Fkatisk syntes jeg den er smukker end orginal versionen.

Johnny min favorit med Bellamy Brothers er og bliver den her: I Need More Of You -Bellamy Brothers (Audio with Lyrics) - YouTube

På countrysiden er det nok Rascall Flatts der topper herhjemme pt.

[QUOTE=Mai;870230]Hold da op Søren det var godt nok heavy
…[/QUOTE]

Mai… Jeg er ekstremt alsidig når det kommer til musik… :slight_smile:

Dette øjeblik er det:

//youtu.be/fRr2kf84V2M

Lige nu tror jeg, at jeg lytter til den svenske nationalsang i fjernsynet :høhø:

[QUOTE=Sannela;870609]Ja, denne bliver jeg åbenbart ikke sådan lige træt af…
Den er bare perfekt i mine øjne…lækker rytme, dejlig stemme…osv osv.

//youtu.be/EL0pTo9Z_XU

Og læg venligst mærke til, jeg jeg kunne få videoen på ( henvisning til tidligere problemer )[/QUOTE]

Ja, den er ikke ringe. Af en eller anden grund får den mig til at tænke på Phil Collins og In the Air Tonight - ikke kun fordi titlen ligner. Det er noget med stemningen i nummeret :gruble:

//youtu.be/YkADj0TPrJA

…og bare for at holde fast i årstallet (fra min post ovenfor, 1976) - tager vi en tur med et af de vigtigste bands - for ikke at tale om Dio og hans indflydelse… :slight_smile:

//youtu.be/dJeBvNuYPMM

[QUOTE=Ann R;870459]Og så er jeg vild med den her video - ikke kun for musikken…

//youtu.be/IQU4DoE1eBg
[/QUOTE]

Min Enyafavorit - både videoen og melodien…

//youtu.be/Jl8iYAo90pE

[QUOTE=KartoffelChips;871141]Mai… Jeg er ekstremt alsidig når det kommer til musik… :slight_smile:

Dette øjeblik er det:

//youtu.be/fRr2kf84V2M
[/QUOTE]

Den er også hammer god Søren.

Jeg hører al slags musik men har desværre endnu ikke lært at værdsætte Tekno og Heavy Metal…

Her er et par af mine favoritter:

[Rondò Veneziano - La Serenissima - Venice Watching - YouTube

SOLDIER BLUE BUFFY SAINTE MARIE TO ALL TRIBES LOST - YouTube](Rondò Veneziano - La Serenissima - Venice Watching - YouTube)

Har søgt den sidste halve time efter orginal udgaven uden held, så det er den blasfemiske udgave. Som hardcore Whitesnake fan mener jeg jo kun at den første udgivelse med “Hobbo” er den rigtige!

Here I Go Again-Lyrics-Whitesnake - YouTube

Ynglingssangen over dem alle er og vil nok altid være:

Skal nok lade jer slippe nu, men kunne blive ved i det uendelige…

Er det kun min computer der spazzer eller er det generelt at alle direkte Youtube-links her på siden lige nu bare er tomme?

Enten har det ændret sig igen - eller osse er det hos dig. Her fungerer det?
Bortset fra sidste indlæg - mn det er fordi linkene er sat ind som URL /URL