Hvad man kan få ud af et æg

Hvis ellers man er pænt fingersnild og har tålmodighed. Men hold da så op hvor er det flot :uha:

Det var dog imponerende! :uha:

:uha:

:storrespekt:

WOW! Tænk hvor mange smadrede æggeskaller man skal igennem før man kan det der :wink:
VH
Susanne

OMG… total respekt herfra. Det er jo næsten et Fabergé

Det er flottere end et Faberge efter min mening

Wow… FLOT!

Er det hønse- eller andeæg? Jeg har hørt at andeæg har tykkere skal og derfor er LIDT nemmere at bruge til sådan noget… Uanset, så er det fama FLOT!!!

Hvor er det smukt lavet. :smiley:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;1022007]Wow… FLOT!

Er det hønse- eller andeæg? Jeg har hørt at andeæg har tykkere skal og derfor er LIDT nemmere at bruge til sådan noget… Uanset, så er det fama FLOT!!![/QUOTE]

Ja det er i hvert fald ikke fra en industrihøne. Selv mine havehøns’ æg har tykkere skal end dem man køber.

Tine

Jo mere kalk i foderet jo tykkere skal på æg. Bur høns får kun lige nok kalk til æggene ikke går i stykker når de bliver lagt. Skallerne er næsten dobbelt så tykke hvis hønsene har frit valg og får kalk/skaller som tilskud. Men jeg tvivler på det er hønseæg, nok nærmere and eller gås. Jeg gætter på gås ud fra størrelsen og hvordan kreatøren holder ægget. Det ser ud til at være ca 8-10 cm højt.

Men hatten af for at lave den slags pillearbejde. En fejl = forfra med et nyt æg. Det har jeg slet ikke tålmodighed endsige finfølsomhed nok i fingerene til.

Smukt. … og hvilken tålmodig man må have for at lave det…