Hvad mit trekløver laver en almindelig onsdag aften i juli

Devi slapper af i en grad så jeg begynder at overveje om hendes rygrad er smeltet i solen :tihi:

Niggi synes det er totalt unfair at hun ikke kan smide pelsfrakken i varmen så hun bruger dagene på så lidt som overhovedet muligt :inlove:

Og Junior kan som sædvanligt ikke komme tæt nok på, så han ligger og slænger sig imellem benene på mig og synes det er helt enormt hyggeligt at blive fotograferet med macro funktion…han skulle bare vide hvad der kommer ud af det :tihi:

Nogenlunde normal og lettere nysgerrig:

Lettere debil og ret uopmærksom:

Helt og aldeles hysterisk morsom:

Dejlige katte du har Tina. :slight_smile:

Hvor er de dejlige :inlove:

Du må trille til Randers og hilse på når du får mod på det :wink:

Hehehe… Pas på hvad du tilbyder, måske dukker jeg op om en 5 år :høhø:

Ja, der er sandelig gang i dem sådan en ganske almindelig sommervarm onsdag. :smiley:

Men dejlige er de alligevel at kigge på.:hjerte:

Jeg elsker katte der “splatter” i varmen :wehuu:

:tihi:

Mine katte har samme hobby som dine :D.

Ja der ser da ud til at være vildt megen gang i den :høhø: Hvor er de skønne :hjerte: og ja de ser ud til, at have en ret afslappet tilgang til livet :smiley:

Dejlige billeder af nogle skønne katte… Og læste vist et sted igår at Junior godt kunne vågne, når der var en natsværmer involveret? :tihi:

Åh ja, så kan godt lette bagdelen og bevæge poterne sådan bare en lille smule :wink:

Devi tager også sine obligatoriske fræseture hver dag hvor hun ter sig tosset og man skal passe på ikke at være i vejen.

Niggi har det værst i varmen og bevæger sig absolut ikke mere end absolut nødvendigt, men når der bliver køligt om aftenen er hun helt med på at jage blafredyr…hun spiser dem også som den eneste :smiley:

Ingen kan slappe af som en kat kan :smiley:
Hvor er de skønne :hjerte: