Hvad postmand Per havde med

I dag kom min store pakke endelig! Brita har i den grad haft travlt med nål og tråd, og har overgået sig selv :klappe:
Jeg havde bestilt 5 nullerputsenge, så killingerne kan få en med når de flytter hjemmefra. Og så bestilte jeg et sæt burgadiner til lille Cassiopeis, som skal på sin første udstilling til oktober. Og her er hvad posten kom med. Billederne er faktisk alt for ringe, til at gengive det smukke burgardin ordentligt, så I bliver altså nødt til at komme og se det rigtigt på udstillingen :tihi:

Prøv lige at se det fine, fine hjerte hun har sendt med :inlove:

Det er bare SÅ utrolig smukt og vil klæde en fin lille blå russerpige perfekt :wehuu:

Og her er de fine nullerputsenge til de andre killinger. Jeg er især vild med den smukke mørkegrønne farve. Men igen yder billederne slet ikke retfærdighed med de originale farver. De er meget flottere i virkeligheden :smiley:

TUSIND tak Brita! Du har virkelig overgået dig selv, og jeg er bare SÅ glad for det du har lavet :tak:

:uha: Wow!

• er der noget Brita ikke kan fremtrylle med nål og tråd :thumbup: Din misser bliver så fin med det sæt.

Hvor er det bare et super fint burgardin :hjerte: det ville en hver kat da føle sig som en prinsesse i :slight_smile: