Hvad race er det her?

[QUOTE=Ann R;753646]Que?
Leddegigt (Rheumatiod artrit, RA) er en autoimmunsygdom, der angriber bindevæv i bevægesystemet og i indre organer. I hvertfald hos mennesker. Er du sikker?
Undskyld Dorte - det er ikke fordi jeg ikke tror dig, men lige det ville jeg aldrig ha’ gættet på :gruble:

Red.
Jeg googlede lidt - det er dette her, de får:

Ok det er måske ikke samme sygdom, men samme slags symtomer - så for at gøre det lettere skrev jeg leddegigt.

Okay… det er jo nok fordi jeg kender lidt for meget til leddegigt, desværre. Så jeg blev jo interesseret.
Fra min vinkel er det nu ikke samme symptomer. Men skidt. :slight_smile: Vi er i hvert fald enige om at det bestemt ikke er noget man bør påføre katten med vilje :frowning:

[QUOTE=Ann R;753982]Okay… det er jo nok fordi jeg kender lidt for meget til leddegigt, desværre. Så jeg blev jo interesseret.
Fra min vinkel er det nu ikke samme symptomer. Men skidt. :slight_smile: Vi er i hvert fald enige om at det bestemt ikke er noget man bør påføre katten med vilje :([/QUOTE]

Jeg kender heldigvis ikke selv noget itl leddegigt, men har fået af vide fra en med leddegigt at det mindede om hinanden :slight_smile:

Og vi er HELT enige om det ikke er noget man bør påføre katten med vilje.