Hvad samler I på?

Jeg samler på alt hvad jeg kan finde med katte på.
der er voksdug, servietter, lys, krus, figurer, servietholder, lightere, skilte osv.
Det sidste billede er jo ikke en katteting, men det er et wcskilt over kattenes toiletter, så er de jo aldrig i tvivl om hvor det lille hus er.

Jeg samler også på alt muligt limegrønt til kattegårdene.

En anden ting som jeg(eller måske mest min mand) samler på er hosta(en haveplante) den har vi over 300 forskellige af.

Hvad samler I på?

Hilsen Lisbeth

Katte :ups:

Nå ja, det glemte jeg, det samler jeg jo også på.

Viden om katte, frimærker og links til gode birmaopdrættere… :smiley:

Nullermænd :rock:

Men derudover har jeg en større samling kattefigurer og en mindre samling af symaskiner :stuck_out_tongue:

[quote=Skattekat;180467]Nullermænd :rock:

Men derudover har jeg en større samling kattefigurer og en mindre samling af symaskiner :p[/quote]

Hi hi, ja det med nullermænd er jo let at samle på, de kommer ganske af sig selv

Jeg samler på Blå Blomst Kantet fra den kongelige porcelænsfabrik

jeg elsker min samling der blev startet af min Oldemor da hun blev gift i 1906 :slight_smile:

hejsa

vi samler på katte-figurer og herstal ting.

jeg samler på japanske kampsværd(katana)
jeg har osse en ret (kæmpe) stor samling af tigerdyrsting, dog er jeg stoppet med at samle det, men har endnu ikke fået sat samlingen til salg.
ellers samler jeg ikke rigtig på noget længere.

[quote=Skattekat;180467]Nullermænd :rock:

Men derudover har jeg en større samling kattefigurer og en mindre samling af symaskiner :p[/quote]

ej hvor cool - dem samler jeg også på… :thumbup:

Samler og samler:p ja jeg “samler” på koikarper.
Jeg elsker mine skønne og smukke fisk:wehuu::wehuu:

Jeg samler egentlig ikke på noget.
Pudsigt nok…:S

Men jeg er meget pyntesyg.
Så jeg har mange smykker…:stuck_out_tongue:

[quote=Ginaby;180493]Samler og samler:p ja jeg “samler” på koikarper.
Jeg elsker mine skønne og smukke fisk:wehuu::wehuu:[/quote]

Hvor er de flotte.
Jeg glemte også at vi har en lille samling af koikarper.

Jeg samler på flotte stauder til mit bed i haven :wehuu:

[quote=Skattekat;180467]Nullermænd :rock:

Men derudover har jeg en større samling kattefigurer og en mindre samling af symaskiner :p[/quote]

Måske kunne I bytte nogen?? :lys-ide: :ok:

Jeg samler på katte frimærker og Garfield album … og på en eller anden måde kan man vel sige at jeg samler på burgardiner, jeg har da nogle stykker efterhånden :tihi:

/Dorte

Tasker -upssa

Sko og tasker :ups:

Jeg samler vist også på tomme dåse sodavand. :ups:

…og natbukser :tihi:

…og make up :inlove:

Bort set fra katte, så samler jeg katteting og figurer med katte. Jeg samler på små vinglas og nøgler. Jeg samler også på bøger og Basseblade.

Hvis nogen har gamle nøgler de ikke bruger og som bare skal smides ud, så send dem til mig. Jeg skal nok betale portoen.
Knus Elin

Jeg har før i tiden samlet på miniature-parfumeflakoner … har dem stadigvæk et sted, men samler ikke på dem længere … og så har jeg ret mange slags neglelak :ups: