Hvad siger i til denne lækre birma ☺️

Til kæl :hugs:

5 Synes om

Har absolut intet grundlag for at bedømme birmaer - men er godt nok vild med hans(?) hvide tæer, også selvom de ikke er malet færdige på forpoterne… :heart_eyes::wink:

1 Synes om

Ja lige præcis det samme jeg er faldet for… har besøgt den idag, han er så nuttede, han mor og brødre var det også, moren er meget rolig og kælen… :two_hearts:

Er han med stamtavle?

Hvor gammel er han?

Søde hvide poter :heart_eyes:

Nej, ingen stamtavle, skal også kun være til kæl :smiley_cat: han er 10 uger, hans mor er halv birma og halv raggdoll, far er hel birma… jeg er ikke katte ekspert, men han så helt fin frisk og legesyg ud, en rigtig charme trold :paw_prints:

Jeg siger den er nuttet, men det er ikke en birma :wink:

3 Synes om

Spøjst svar, at han ikke har stamtavle, men han kun skal være til kæl. Som om, at så er det ligemeget.

Det er det så absolut ikke :slight_smile:

2 Synes om

Ja med det mener jeg at for mit vedkommende er han ikke mindre værd fordi han ikke har stamtavle og jeg er ikke opdrætter og skal derfor ikke avle på ham… stamtavle eller ej ændrer ikke min mening om ham, det var det jeg mente og derfor jeg lagde billederne ud her :hugs:

Hvad vil du mene at han er? :smiley_cat::hugs:

Det skriver du selv, han er en blandingskat.

Og så er han i øvrigt korthåret, så hvis sælger har bildt dig ind at det kommer med alderen, må jeg skuffe dig.

1 Synes om

Og i og med han er korthåret, er der korthårskat i mindst én af forældrene.

1 Synes om

Ja, moren er halv birma/ragdoll og far birma, det er hvad jeg har fået oplyst… synes du mere han ligner en raggdoll? Moren er ikke langhåret, men faren er :smiley_cat:

Hvis moderen var en blanding af birma og ragdoll, ville hun være langhåret.

1 Synes om

Her er hans mor :paw_prints:

Nej, jeg synes ikke han ligner en ragdoll. Han er korthåret, det er en ragdoll ikke.

Hvad ligner han så? Efter din mening? Jeg er overhovedet ikke ekspert på området og ja, jeg troede faktisk der ville komme mere hår :see_no_evil:

Han ligner en blanding.

Han bliver aldrig langhåret. Det er noget de er fra start, det er ikke noget som kommer med tiden.

Ahh okay, tak for svarene… det altid dejligt at lære mere nu hvor hele katteverdenen har åbnet sig for mig :hugs:

Det var så lidt da.

Ærgrer mig dog over, at du ikke har lært at det er en rigtig dårlig idé at støtte op om BYB avl.