Hvad siger i til denne lækre birma ☺️

Det lyder jo helt vildt med alle de katte rundt omkring dig-heldigt at du findes der til at hjælpe det du kan med alle de stakler :disappointed:

Og vildt du har så mange derhjemme, det da en kattefarm, men garanteret også rigtig hyggeligt med alle de :paw_prints:

Hvor vildt du fandt dem i pool rummet og heldigt, kan slet ikke klare tanken om hvis du ikke havde,så havde de nok bare ligget der og gået til :cry:

Ja, der er dog endelig styr på det, da vi kun mangler, at fået fikset vores lille killing Lulu og med tiden den vilde, hvis muligt.
Har fået givet dem alle basisvaccinen også- bl.a. FELV, som nok er den største trussel hos de vilde katte.

Ja, det var skrækkeligt- moren havde taget 2 hen i en busk under vores trappe og lå der med dem. De miavede, men vidste ikke, at der manglede nogen, før vi hørte de andre miave- fik mormis med ud for at lokalisere dem. Hun stak af fra mig og bed mig frygteligt i hånden, da jeg skulle indfange hende igen, så måtte en tur omkring vagtlægen- blev jo lidt bekymret, da min hånd blev dobbelt så stor:
Kravlede ind igen og tjekkede alt efter, men 5 killinger i alt og godt de havde en god stemme…

4 Synes om

waaaauw… jeg håber der er nogen der sætter pris på dig - du er da en rigtig rescuer,selvom du skriver du ikke er - jeg tager sgu hatten af for dig og det arbejde du gør. Du er kattenes stemme :heart_eyes:

1 Synes om