Hvad skal barnet hedde...fortsat

Min lille trold er nu blevet 4½ uge og vokser fint. Jeg har fået taget lidt nye billeder af hende og ville se, om jeg kunne finde ud af at lave en afstemning om hendes navn.

Jeg har udvalgt 6 navne af dem der blev foreslået, så nu håber jeg på stor deltagelse her på KG, så min lille vims kan få et navn :høhø:

Valget står mellem:

My
Binaya
Salacia
Mercedes
Tears for Fears
Kolumbine

Jeg har stemt på forslag 2 : Binaya
Det synes jeg er et utrolig flot navn til en utrolig flot misling :slight_smile:

Jeg synes, hun ligner en Kolumbine :ok:

Tillykke med hende! :slight_smile:

Hun er da det skønneste lille My

Eeej jeg aner ikke hvad hun skal hedde, men for søren da en lille Skatte-Pige :wehuu:

Jeg har stemt Binaya, jeg synes det er et fantastisk smukt navn til en fantastisk smuk pige :slight_smile:

Ud fra de navne synes jeg hel klart hun er en lille My :smiley: Men hvad, til sådan en dejlig misling bliver alle navne jo pæne…

Jeg syntes hun ligner en My :slight_smile:

Jeg synes klart en Kolumbine!

Ja, jeg har også stemt på Kolumbine - det var bare det der stod i mine tanker da jeg så det første billede af hende! Og hvor er hun da en bedårende skattebasse -love

Jeg synes nu, at hun ligner en Mercedes :slight_smile:

har stemt på my - men sad ellers på fb for lidt siden og beundrede billeder og blev enig med mig selv om at hun kunne da godt hedde no name.
jeg har da mødt katten med navnet Not For Sale, så hvorfor ikke No Name :høhø:

[quote=Bodil;348710]har stemt på my - men sad ellers på fb for lidt siden og beundrede billeder og blev enig med mig selv om at hun kunne da godt hedde no name.
jeg har da mødt katten med navnet Not For Sale, så hvorfor ikke No Name :høhø:[/quote]

Det havde jeg faktisk også selv overvejet, men synes det var lidt anonymt at hedde no name :høhø:

Jeg synes faktisk det er ret spændende med denne konkurrence, venter spændt på, hvad resultatet bliver, når den er helt forbi :slight_smile:

Binaya, Mercedes, eller Kolumbine, jeg kan ikke vælge. Eller måske alligevel Mercedes udfra ansigtstegningerne :?

Den Vægelsindede er ikke skrevet forgæves!
For at hedde My skal man være en lille skrappert, en streng lille bøllepige. Er hun da det?

[quote=MiSi;348816]Binaya, Mercedes, eller Kolumbine, jeg kan ikke vælge. Eller måske alligevel Mercedes udfra ansigtstegningerne :?

Den Vægelsindede er ikke skrevet forgæves!
For at hedde My skal man være en lille skrappert, en streng lille bøllepige. Er hun da det?[/quote]

Jeg vil ikke sige, hun er en skrappert. Hun er godt nok en bestemt lille dame allerede, men ikke nogen bølle :slight_smile:

Hmm, jeg ELSKER: Tears for Fears… Kan godt lide de lidt specielle navne :hjerte:

Marsini’s Tears for Fears - Hvor fantastisk lyder det lige når hun snart blir BIS?? :høhø: :hjerte:

Meeeega smuk pige med nogle helt unikke farver…

[quote=DK*DeLaCour;348826]Hmm, jeg ELSKER: Tears for Fears… Kan godt lide de lidt specielle navne :hjerte:

Marsini’s Tears for Fears - Hvor fantastisk lyder det lige når hun snart blir BIS?? :høhø: :hjerte:

Meeeega smuk pige med nogle helt unikke farver…[/quote]

hmm ja, det lyder faktisk ret godt :slight_smile:

Jaaa ikk? :rock: Jeg kan godt lide de der navne spil… Jeg synes slet ikke at Marsini’s My klinger nær så godt. Eller Marsini’s Kolombine :stuck_out_tongue:

Nææææh… Marsini’s Tears for Fears - Det lyder som et vinder navn! :høhø: :thumbup: :hjerte:

I første omgang syntes jeg hun mest lignede en lille My - jeg har ikke en pløk forstand på persere, men er hun en vinder :rock: så synes jeg også helt klart, at hun skal hedde Marsini’s Tears for Fears, og det er det som jeg har stemt.
Så kunne hun måske som kælenavn hedde Tulle - synes hun ligner en skøn lille Tulle.
Dejlige billeder :inlove:

Kolumbine! Hun er for skøn!