Hvad skal barnet hedde?

[quote=Ann K;342252]Er hun tortie

Hvis ja så… Calico Lady eller Lady Calico :)[/quote]

Hun er bruntabby hvid harlekin :slight_smile:

nej hvor ser hun bare nuser ud - for mig ligner hun helt klaret en Trille…

Marsini`s Geshia

Marsini`s Konkubine

Marsini`s Tabby Tears

Nårhhh hvor er hun dog bedårende:wehuu::wehuu::wehuu:

Tears… Dels klinger det sørgeligt, dels får vi rigeligt af kommentarer om persere og løbeøjne :wink:

Marsinis Chocolate Mercedes :?

Dem kan der ikke være så mange af :wink: Og hun skal nok blive en lækker skude, når hun vokser til :wink:

Kolumbine er jo Harlekins modstykke - Kolumbine er oplagt IMHO:tihi:

[quote=MiSi;342775]Tears… Dels klinger det sørgeligt, dels får vi rigeligt af kommentarer om persere og løbeøjne ;)/quote]

Aii come on, det er da det tyndeste argument jeg længe har hørt, ifbm perserkatte og løbeøjne.:S

Mener du det virkelig seriøst:?

Jeg har opkaldt en Tears in Heaven, det har da aldrig givet associacioner i negativ retning.:slight_smile:

Nu skal vi ikke ødelægge navnetråden med vores uenighed:)

Okkeda, uenighed på dette plan klarer vi nok - mon ikke :tihi:

Jeg mente det faktisk, men jeg kan selvfølgelig tage fejl :slight_smile: Og lidt snak om de forskellige fordele og ulemper er vel OK :?

Går i tænkeboks igen :slight_smile: :øhmm:

Jeg har altså ikke helt forstået så.

Mener du seriøst det er en ulempe at være perser og hedde noget med Tears, pga fordomme ???

Måske :?
Danskerne er jo eksperter udi at lave hånende øgenavne, og “alle ved jo” (tyk ironi - men alle os med fladsnuder har vist oplevet folks uvidenhed = myter skabt af skandalejournalistik), at “persere har øjensygdomme og løbeøjne” og hvad ved jeg.

Så når jeg grubler over gode navne, så har jeg det altid med i min betragtning, at hvis nogen kan finde på en dum, hånlig kommentar eller ditto fordrejning af et navn, så vil den komme, før eller siden, og nok en hel del gange.

Sammenkoblingen af de faktorer - drillesyge + fordomme - får mig til at tænke en ekstra gang. Det er det hele :slight_smile: