Hvad skal der blive af Kattegale?

Ja, nu hvor vi hverken har en Admin eller nogen HA´er, hvad skal der så blive af dette forum?? -ked

Sådan som det ser ud nu, så er lysten til at fortsætte herinde ikke særlig stor, og jeg ved jeg ikke er den eneste som føler sådan :frowning:

Hvordan kan det gå så galt? denne her forum blev oprettet af MB som et sted, hvor vi alle kunne mødes og hygge os…
Det har lige fra starten været MB´s sted og jeg er dybt skuffet over at der bliver sat spørgsmålstegn ved hendes job som Admin og ligeledes Troldemor og Johnny… Var dette her ikke grunden til at vi i første omgang smuttede fra KG?? dengang gik nogle personer imod MB af helt unfair grunde og nu ser det ud til at tingene gentager sig… der skal være folk til at holde styr på et offentlig forum og der er regler som skal overholdes… det må man bare indordne sig efter… og kan man ikke det så, må man finde et andet sted at opholde sig…

Jeg tvivler meget på at nogen af jer kan fuldføre det job som MB har forladt… men I må jo stå frem og fortælle hvordan I vil gøre det bedre…

Kan forstå på det hele af I ønsker et forum hvor alt er tilladt og uden tråde bliver låst… men hvor går grænsen???

Hvorfor have en admin og Ha´er hvis deres job ikke bliver respekteret?? Er de her kun for et syns skyld??

Hvis Admin ikke har det sidste og afgørende ord, hvem har så??

Kattegale var MB´s ”hjertebarn” og nu er hun stoppet så hvem er Kattegale´s så??

det er ret let at svare på

Kattegale er først og fremmest alle de 300 aktive brugere… forhåbentlig flere over tid…

kattegale er pri,mært dem der er med til at lave det til et godt sted at være… - dem der ikke forstår/bidrager til det er IKKE kattegale…

Reglerne der blev skrevet blev skrevet i fælleskab og er dem siden køres efter… det ændrer sig ikke uanset admins…

jeg er øverste admin nu hvad enten jeg vil eller ej og nye HAere er jeg/vi ved at finde :slight_smile: der er indtil flere meget dygtige kandidater på banen…

Admin har det afgørende ord… men det kræver (for) meget at have det… men man må gøre sit bedste… konsekvens og forskelbehandling hænger bare ikke sammen så når det princip og forummets regler kombineres - så er jeg sikker på at opgaven fint kan løftes…

Så hvis i er glade for kattegale - så kommer det helt sikkert også til at være et godt forum… det er kun et spørgsmål om hvorvidt brugerne bakker op om det fordi det er et skønt sted at være eller fordi de følger enkeltpersoner…

hvad der er tilfældet må tiden vise, men Kattegale forsætter i hvert fald :slight_smile:

Knus
Miss T

Har man i sinde at lave en afstemning ang. nye HA’er?

nej det skal der ikke :slight_smile:

Da dette har været undervejs lidt tid, så er nye HAere blevet adspurgt og der er også valgt en ny øverste admin på forummet.

Karen P er øverste admin på Kattegale og har det endelige ord i tvivlsspørgsmål
Anette O er HAer
Miss T er HAer og teknisk admin

de sidste 2 HAere mangler at tilkendegive endeligt om de ønsker dette tillidshverv…

Vi håber alle på Kattegale vil tage godt imod den nye admingruppe

Der vil som altid blive vejledt efter gældende regelsæt og der afviges ikke fra disse regler i den nye admingruppe. Kattegales regler er gældende for alle som hidtil

velkommen til vores nye admins.

Karen OG Annette - dahm, det er skrap kost -uha

Velkommen og tillykke med de nye kasketter -velkommen

Jep nu får du kolde tæer hver gang du nævner kludetæppet hehe

Tak Poly jeg vil for min part gøre hvad jeg kan, men der bliver lige en opstart som måske bliver lidt forvirrende. -forelsket

-what Hvad fanden sker der?? Har I bare hen over hovedet på MB oprettet ny admin gruppe??
-brækkesig skammer mig virkelig ligenu over at være en del af dette her forum -sorry

Enig -thumbs - og velkommen

  • skarp “feje” kost? eller …

Winnie, øhmm jamen MB vil jo ikke mere, og det kan da forøvrigt godt være hun har været en del af beslutningen, det melder historien jo ikke noget om :slight_smile:

Jeg kan ikke se hvad der er galt i det - har været på et forum uden admins, og det er ikke helt sjovt.
MB har jo meldt ud hun ikke ønsker at være Admin mere - hvorfor skulle nogen andre så ikke træde til?
:? :?

Jeg synes nu nok at en afstemning mere havde været på sin plads, når det gjalt så mange pladser.
Og så synes jeg nu nok, at brugerne skulle have været rådført inden, men Tillykke til de nye med de nye titler.

Enig -thumbs - og velkommen

  • skarp “feje” kost? eller …[/quote:28kun4bw]
    Med de to hekse… ja så må der være noget kost inde i billedet. -rofl -smutter

Enig -thumbs - og velkommen

  • skarp “feje” kost? eller …[/quote:2thn3xnp]
    Med de to hekse… ja så må der være noget kost inde i billedet. -rofl -smutter[/quote:2thn3xnp]

ja - det er fast tur til Bloksbjerg hert år -xxrotflmao

Der er nu heller ikke noget galt i, at andre indtager pladsen, men man kunne i mine øjne have spurgt brugerne af forummet, måske de havde indvendinger eller andre forslag.
Jeg synes det det er bestemmelsen taget bagom som gør mig lidt ilde tilpas.

Vi er nødt til lige at trække vejret alle sammen, dybt og langt ned i maven. -forelsket

[quote=“Birgitte”]

Der er nu heller ikke noget galt i, at andre indtager pladsen, men man kunne i mine øjne have spurgt brugerne af forummet, måske de havde indvendinger eller andre forslag.
Jeg synes det det er bestemmelsen taget bagom som gør mig lidt ilde tilpas.[/quote]

Tja måske - synes nu bare det er bedst at der ER HA´ere. Jeg gad ved gud ikke bestride den post.
Og tager pænt hatten af for dem der vil …

[quote=“Birgitte”]

Der er nu heller ikke noget galt i, at andre indtager pladsen, men man kunne i mine øjne have spurgt brugerne af forummet, måske de havde indvendinger eller andre forslag.
Jeg synes det det er bestemmelsen taget bagom som gør mig lidt ilde tilpas.[/quote]

Denne beslutning ligger inden for forummets administrative rammer og vedr. den daglige ledelse og vedligehold :slight_smile: derfor blev den truffet af admins uden brugerinvolvering for at sikre så lidt bureaukrati og så god en løsning som muligt for såvel brugere som forum :slight_smile:

Knus Miss T

Der er nu heller ikke noget galt i, at andre indtager pladsen, men man kunne i mine øjne have spurgt brugerne af forummet, måske de havde indvendinger eller andre forslag.
Jeg synes det det er bestemmelsen taget bagom som gør mig lidt ilde tilpas.[/quote]

Denne beslutning ligger inden for forummets administrative rammer og vedr. den daglige ledelse og vedligehold :slight_smile: derfor blev den truffet af admins uden brugerinvolvering for at sikre så lidt bureaukrati og så god en løsning som muligt for såvel brugere som forum :slight_smile:

Knus Miss T[/quote:3ptv663a]

Og med disse ord, undre jeg mig da kun endnu mere -sorry
Du skriver, faktisk at I jo færre der blander sig jo bedre løsning???
Måske brugerne havde andre meninger -sorry

[quote=“Birgitte”]

Der er nu heller ikke noget galt i, at andre indtager pladsen, men man kunne i mine øjne have spurgt brugerne af forummet, måske de havde indvendinger eller andre forslag.
Jeg synes det det er bestemmelsen taget bagom som gør mig lidt ilde tilpas.[/quote]

Hvorfor skal der ALTID stilles ? til hvad der bliver foretaget af ændringer herinde.Synes det er til at -brækkesig over den mistro altid

Vi er nødt til lige at trække vejret alle sammen, dybt og langt ned i maven. -forelsket[/quote]

Enig -thumbs

Der er nu heller ikke noget galt i, at andre indtager pladsen, men man kunne i mine øjne have spurgt brugerne af forummet, måske de havde indvendinger eller andre forslag.
Jeg synes det det er bestemmelsen taget bagom som gør mig lidt ilde tilpas.[/quote]

Hvorfor skal der ALTID stilles ? til hvad der bliver foretaget af ændringer herinde.Synes det er til at -brækkesig over den mistro altid[/quote:1azaa2o9]

Enig -thumbs