Hvad skal han hedde

Eller Nuser for det er da lige, hvad han er :hjerte:

Milo :love2:

Åh det er sødt Simone :hjerte:

:rock::rock::rock::rock:

Eller Samson…

Brian
Benjamin
Brutus

[QUOTE=dkkorat;643929]Brian
Benjamin

Brutus [/QUOTE]

:wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:

Det er bare NAVNET !!!

:klapper::klapper::klapper::klapper:

Tommy junior :smiley: :tihi: :høhø:

Eller Gunnar :smiley:

Sumo ville måske også være passende, når man tænker på at han jo vokser op og bliver en stor dreng :høhø:

Singleton
Kingo
Judson
Thyron
Elvis
Chucky
Charlie
Bernhard
Buller
Dude
Frode
Gilbert
Hans
Ingvar
Joey
Kludder
Loppe
Mads
Noddy

Navne mangler der ikke i tråden og imellem en del gode.
Da han har den fine ring om halsen burde han måske hedde Ringo
Eller…som barn af en myg…Egon (håber i kender Fl. Qvist Møllers bog om cykelmyggen Egon)

[QUOTE=kamikaze;643965]Navne mangler der ikke i tråden og imellem en del gode.
Da han har den fine ring om halsen burde han måske hedde Ringo
Eller…som barn af en myg…Egon (håber i kender Fl. Qvist Møllers bog om cykelmyggen Egon)[/QUOTE]

Ja, den med Ringo passer jo :slight_smile:
Men vi er ved at dø af grin over den med cykelmyggen Egon, det er ihvertfald med i overvejelserne :høhø:

Hvor er der mange gode navne, bliv endelig ved.:thumbup:
Jeg skriver dem ned som vi syntes bedst om og måske laver vi en afstemning her…hvis jeg tør :tihi:

Jeg synes han skal hedde Toto :slight_smile:

Eeeeeeeeeeeeeeemil (eller det er måske bedre til en kat - ballademæssigt :høhø::høhø::høhø:)

Her passer det vist rigtig godt til både en hund og en kat :tihi:
Skulle måske have kaldt Kalle for det :høhø:

Han skal skisme da hedde Eddie… jeg er sikker på at du Lisbeth husker Eddie the Eagle :wink: Bare vent, det lille myr kommer til at tage den i bedste “skihopstil” ud fra kradsemiljøerne om ganske få uger :lol:

Kato er da et flot navn - ellers tænkte jeg på Solo, nu da han jo er enebarn. :smiley:

Hvis han ikke må hedde Mule, så sæt et ekstra L ind og vups, så bliver det til Mulle :tihi:

[QUOTE=En forhenværende bruger;644066]Han skal skisme da hedde Eddie… jeg er sikker på at du Lisbeth husker Eddie the Eagle :wink: Bare vent, det lille myr kommer til at tage den i bedste “skihopstil” ud fra kradsemiljøerne om ganske få uger :lol:

[/QUOTE]

Jo, ham kan jeg godt huske :høhø:
Og det med kradsestativerne skal nok passe…både mor Bibi og far Mosquito deler dem fint med kattene så det gør ham den lille nok også :tihi:

Jeg er jo vild med navnene
Harley
Castro
Tiny
Nemo

MVH
Gitte